Is helaas een premium artikel dus de redenen die zij aanvoert zijn op dit moment nog even niet te vermelden. Ayaan is iig wel iemand die niet zomaar dingen roept en alles behalve op haar achterhoofd is gevallen. Zo iemand zou je toch serieus moeten nemen... We zullen zien.quote:Brussel - Ayaan Hirsi Ali waarschuwt voor het ’wokisme’. „Het is gevaarlijker dan de radicale islam”, zegt de bekende islamcriticus en feminist. „We moeten duidelijker zijn over intolerantie die we niet kunnen tolereren.”
https://www.telegraaf.nl/(...)r-dan-radicale-islam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Tengano op 31-05-2022 18:03:10 ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is helaas een premium artikel dus de redenen die zij aanvoert zijn op dit moment nog even niet te vermelden. Ayaan is iig wel iemand die niet zomaar dingen roept en alles behalve op haar achterhoofd is gevallen. Zo iemand zou je toch serieus moeten nemen... We zullen zien.
Maar ook hier op Fok! zijn er de nodige mensen die dit gevaar weldegelijk onderkennen, net zoals er de mensen zijn die vinden dat .... vult u maar in. U zult het zo wel horen.
Ik denk ondanks alles dat het een goede zaak is, om dingen iig te blijven benoemen en wie weet worden er nog wat mensen op tijd wakker.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:50 schreef Tengano het volgende:Ayaan is iig wel iemand die niet zomaar dingen roept en alles behalve op haar achterhoofd is gevallen. Zo iemand zou je toch serieus moeten nemen...
Welnee. Ze roept weer wat om in de schijnwerpers te komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:50 schreef Tengano het volgende:
Ayaan is iig wel iemand die niet zomaar dingen roept en alles behalve op haar achterhoofd is gevallen. Zo iemand zou je toch serieus moeten nemen...
quote:There are many other differences. But consider the resemblances.
The adherents of each pursue ideological purity, certain of their own rectitude.
Neither Islamists nor the Woke will engage in debate; both prefer indoctrination of the submissive and damnation of those who resist.
The two ideologies have distinctive rituals: Islamists shout "Allahu Akbar" and "Death to America"; the Woke shout "Black lives matter" and "I can't breathe."
Islamists pray to Mecca; the Woke take the knee.
Both like burning the American flag.
Both take offense at every opportunity and demand not just apologies but concessions.
Islamism inveighs against "blasphemy"; Wokeism wants to outlaw "hate speech."
Islamists use the word "Islamophobia" to silence critics; the Woke do the same with "racism."
te confronterend?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:02 schreef xpompompomx het volgende:
Nee, haar mening interesseert me echt geen reet.
Wokism staat ook niet open om te luisteren naar de ander. Er bestaat maar 1 waarheid* , en dat is die van het wokism. En dat is dan ook precies waarom het een dominante ideologie is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:02 schreef xpompompomx het volgende:
Nee, haar mening interesseert me echt geen reet.
Het is ook wel een beetje dom om iemands geloofwaardigheid en kunde op te hangen aan uiterlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:11 schreef Lyrebird het volgende:
AHA heeft er kijk op.
En ze is zwart, en ze is vrouw. In de woke wereld zou ze daar toch punten mee moeten scoren. Of is dat alleen zo als je in de pas met de woke ideologie loopt?
Dat is echter wel hoe die hard woke figuren er in staan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje dom om iemands geloofwaardigheid en kunde op te hangen aan uiterlijk.
Mwah, ik zie dat vooral gebeuren bij de obscure clubjes die dit land rijk is. Ramautarsing, bijvoorbeeld. 'Links' bestaat toch uit veelal witte figuren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is echter wel hoe die hard woke figuren er in staan.
Ik denk het wel. Voor zover je Ayaan Hirsi Ali al serieus kon nemen kun je nu wel helemaal daarmee stoppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:07 schreef pokkerdepok het volgende:
heeft haar rechtse denktank dat bedacht?
Maar dit lijstje is toch onzin? Heb je hier wel echt kritisch naar gekeken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:09 schreef Tengano het volgende:
Wat ze terecht aangeeft is dat wokism net als de islam een dominante ideologie is en daar heeft ze echt een punt. Je bent een outcast als je je niet conformeert of gedraagt naar het gedachtegoed van de woke gemeente. En dat wordt alleen maar erger. Alles behalve onzin dus. Hier geeft ze een overzichtje van een aantal overeenkomsten.
[..]
Daar noem je me er ook eentje, die zou zichzelf zo tot de woke cultus rekenen als hem dat aandacht/geld zou opleverenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mwah, ik zie dat vooral gebeuren bij de obscure clubjes die dit land rijk is. Ramautarsing, bijvoorbeeld. 'Links' bestaat toch uit veelal witte figuren.
Oh welke wolkenkrabbers zijn er precies ingestort door wokeisme? Want erger dan de radicale islam is nog al wat.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:11 schreef Lyrebird het volgende:
AHA heeft er kijk op.
En ze is zwart, en ze is vrouw. In de woke wereld zou ze daar toch punten mee moeten scoren. Of is dat alleen zo als je in de pas met de woke ideologie loopt?
Dat klopt. Maar ik zie het in Nederland dan niet echt gebeuren aan de kant waar je op doelt. Het is een overwegend wit wereldje. Kun je ook wat van vinden, maar het alternatief - allerlei inhoudsloze en domme figuren die kruipen voor geld / macht voor je karretje spannen en vervolgens pochen met diezelfde lui omdat niet wit of man - lijkt me dan nog wat kwalijker.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar noem je me er ook eentje, die zou zichzelf zo tot de woke cultus rekenen als hemndar aandacht/geld zou opleveren
Ben ik met je eens, daarom krijgt het hier ook weinig tractie. Dat is in de vs wel anders natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zie het in Nederland dan niet echt gebeuren aan de kant waar je op doelt. Het is een overwegend wit wereldje. Kun je ook wat van vinden, maar het alternatief - allerlei inhoudsloze en domme figuren die kruipen voor geld / macht voor je karretje spannen en vervolgens pochen met diezelfde lui omdat niet wit of man - lijkt me dan nog wat kwalijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |