SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!
We hadden mijn moeder een poosje in het tv-kastje staan. Vond dat toch een tikje vreemd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende: Kweenie, ik hoef iemands as ook niet direct op de schouw of op het boekenkastje te hebben. Brrrr
Ik ga echt naar de hel als ik nu gniffel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden mijn moeder een poosje in het tv-kastje staan. Vond dat toch een tikje vreemd.
Niks mis meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke dan geef ik toe dat ik een beetje moest lachen.
Ik krijg jou zeker nog welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:12 schreef Ama het volgende:
Gelukkig leest Etto zo vroeg toch nog niet mee.
ja wacht maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:
Met je vriendin in het sprookjesbos zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja wacht maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....![]()
(drukdrukduk)
was het maar waar... wordt pas wel weer juli zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Met je vriendin in het sprookjesbos zeker.
Kijken onder d'r rokje zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was het maar waar... wordt pas wel weer juli zo.
(En gewoon om gezellig te kijken ja...)
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden mijn moeder een poosje in het tv-kastje staan. Vond dat toch een tikje vreemd.
Het nationale volkslied van Foqueville.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het nationale volkslied van Foqueville.
ja, eens zien wat de onderburen ervan vinden, ik heb er voorlopig geen geld voorquote:
All rise.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het nationale volkslied van Foqueville.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een doosje koekjes gekocht. Lekker, heb ik wat bij de koffie de komende dagen.
Ze zijn al op
Okey, I'll rise, but I won't shine ...quote:
Hoe is het, Kirby?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een doosje koekjes gekocht. Lekker, heb ik wat bij de koffie de komende dagen.
Ze zijn al op
Ik shine vandaag ook niet ergquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Okey, I'll rise, but I won't shine ...![]()
![]()
Ik vind het vandaag ook heel lang duren, maar ik ben wel lekker thuisquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op een of andere manier duren die dagen op kantoor heel lang.
quote:
quote:
quote:
Ja, maar juist dan..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen: geen tussendoortjes deze week.
Ik ken ook dikke mensen die heel ongezellig zijn.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook dikke mensen die heel ongezellig zijn.
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Niet slaan, maar jullie kon ik mooi quotenquote:
Ja sorry, ik heb ook gewoon mijn plekje nodig hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja jezus weet je hoe ver het reizen is om je een mep te geven?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Niet slaan, maar jullie kon ik mooi quoten
Oke leuk voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik werk straks 1 week, dan 1 week vrij, 1 week werken, 4 weken vrij
Ongeveer een halve dag - reisquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jezus weet je hoe ver het reizen is om je een mep te geven?
Wist niet dat het een wedstrijd was, maar oke.quote:
Altijd toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist niet dat het een wedstrijd was, maar oke.
ECHT.quote:
Ja, ik denk.. ik schrijf het nog even uitquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk.. ik schrijf het nog even uit
Ik heb al 2 worsten op, van de 15quote:
Ja ik zou nu 5 weken vrij zijn, maar ga weekje eerder werken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Maar 4 weken vrij is wel beetje lang. Week is ook wel leuk.
Ooh nog maar 13 te gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al 2 worsten op, van de 15
5 weken dat is wel lang.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik zou nu 5 weken vrij zijn, maar ga weekje eerder werken.
Ja, komt wel goedquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al 2 worsten op, van de 15
Zo ziet dat er wel uit iddquote:
Jawel! Wij delen dan per keer een worstquote:
Aaahquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel! Wij delen dan per keer een worst
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huehuequote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha bejaarde.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben in september een bedrijfsuitje. ‘s Morgen een leerzame bijeenkomst. ‘s Middags sport en spel. ‘s Avonds een feestavond.
Jezus, dat wordt mijn dood.
En ze gaan niet zeggen wat ze gaan doen maar neem wel je zwembroek mee, en daarna wordt je thuisgebracht en krijg je een snoepzak meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben in september een bedrijfsuitje. ‘s Morgen een leerzame bijeenkomst. ‘s Middags sport en spel. ‘s Avonds een feestavond.
Dag van te voren al beetje beginnen met kuchen ofzo en dan die dag ja sorry maar ik heb corona gerelateerde klachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die trek hebben in zulke onzin
Zoietsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze gaan niet zeggen wat ze gaan doen maar neem wel je zwembroek mee, en daarna wordt je thuisgebracht en krijg je een snoepzak mee
Denk dat 700 collega’s die dag moeten kuchen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dag van te voren al beetje beginnen met kuchen ofzo en dan die dag ja sorry maar ik heb corona gerelateerde klachten.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]HuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zo hebben wij in September een sportdag met daarna een groot feest. Moeten we ons even bewijzen voor de nieuwe eigenaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, daar doe ik dus niet aan mee. Dan volg ik de gymlestactiek: naar het touw lopen. Touw vasthouden. Teruglopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hebben wij in September een sportdag met daarna een groot feest. Moeten we ons even bewijzen voor de nieuwe eigenaar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:40 schreef kwiwi het volgende:
Spullen op marktplatz zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar verder kunnen ze niks tegen hem doen?quote:
Spannendquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, eens zien wat de onderburen ervan vinden, ik heb er voorlopig geen geld voor
benedenbuurvrouw heeft wel al toestemming van de gemeente voor de uitbouw
We moeten nu eigenlijk beslissen of we de fundering vast gaan maken
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:40 schreef kwiwi het volgende:
wat een idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je de spullen nog![]()
Ik heb binnenkort ook een bedrijfsfeestje, maar dat is met foute muziek enzo en dat is zo ontzettend niet mijn ding.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee dan heb ik een aangifte aan m'n broek. Maar, ik zei tegen de politie ik wil die man niet meer in m'n huis. Dus die gast zegt tegen de politie: ja zeg maar dat ze het aan de stucadoor meegeven die woont hier bij mij in het dorp. Dus de stucadoor zegt: ja prima want hij heeft mij m'n rekening ook nog niet betaald dus ik hou dat spul mooiquote:
Ik ga wel voor je in de plek.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ook een bedrijfsfeestje, maar dat is met foute muziek enzo en dat is zo ontzettend niet mijn ding.
Dus ik denk dat ik een afspraak heb met mijn bank.
Niemand, maar ja..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die trek hebben in zulke onzin
Geef je het aan die man mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dan heb ik een aangifte aan m'n broek. Maar, ik zei tegen de politie ik wil die man niet meer in m'n huis. Dus die gast zegt tegen de politie: ja zeg maar dat ze het aan de stucadoor meegeven die woont hier bij mij in het dorp. Dus de stucadoor zegt: ja prima want hij heeft mij m'n rekening ook nog niet betaald dus ik hou dat spul mooi
En patatjes met een snack etenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze gaan niet zeggen wat ze gaan doen maar neem wel je zwembroek mee, en daarna wordt je thuisgebracht en krijg je een snoepzak mee
Ik heb thuis heuvels, schapen, kippen, koeien, alpaca's en een stroompje waterquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:44 schreef Ama het volgende:
@:kwiwi heb je daar bergen, kippen en een waterval?
Ja graag, ik print mijn gezicht wel even uit, dan kan je dat als masker dragenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga wel voor je in de plek.Ik leef voor foute muziek.
Oh dat zie ik steeds in die filmpjes enz. Kreeg beetje idee dat iedereen dat in de achtertuin heeft.quote:
Ja tuurlijk, die oplichter vroeg er zelf om en voor de politie was het ok. Hij weet alleen nog niet dat de stucadoor het niet aan hem terug gaat geven.quote:
Vaak zie je Lauterbrunnen in filmpjes, prachtig daarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat zie ik steeds in die filmpjes enz. Kreeg beetje idee dat iedereen dat in de achtertuin heeft.
Mens ligt nu in onderdelen in je vriezer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Is die voordeur hier kapot. komt net de vrouw van de post.nl met haar fiets vol met post... Heb haar maar via container ruimte met fiets en al naar binnen geholpen zodat ze van haar post af is
Wat een domboquote:
-Opent Google-quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vaak zie je Lauterbrunnen in filmpjes, prachtig daarZijn we vaak.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mens ligt nu in onderdelen in je vriezer?
Oh dat lijkt wel op die mooie korte filmpjes die ik ook steeds zie ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vaak zie je Lauterbrunnen in filmpjes, prachtig daarZijn we vaak.
Schaken vind ik nog wel aardig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, maar ja..
Hangt er wel vanaf wat voor sport en wat voor spel...
Pas op voor duimblessures!quote:
heb je nog een goede zaag?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:49 schreef kwiwi het volgende:
Bal kan ik je niet inhuren om z'n benen en armen eraf te zagen ofzo?
Dit was mijn 2e thuis als kind, m'n ouders hadden de caravan daar van oktober to april staan en dan gingen we er elke vakantie en soms ook weekenden naartoequote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
Hier wil ik ook wel wonen hoor.
[ afbeelding ]
Met een botte is in dit geval gewenster hoorquote:
Wat zijn nou typisch foute plaatjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:46 schreef Ama het volgende:
Ik organiseerde ook altijd foute avonden in mijn vorige huis.Incl. karaoke
Gok dat een huisje daar een lieve duit kostquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
Hier wil ik ook wel wonen hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een botte is in dit geval gewenster hoor
Lijkt me een mooie omgeving. Maar om te wonen is zoiets onbetaalbaar zeker?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit was mijn 2e thuis als kind, m'n ouders hadden de caravan daar van oktober to april staan en dan gingen we er elke vakantie en soms ook weekenden naartoe
Koos Alberts.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zijn nou typisch foute plaatjes?
Inclusief roest.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een botte is in dit geval gewenster hoor
ja hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:49 schreef kwiwi het volgende:
Bal kan ik je niet inhuren om z'n benen en armen eraf te zagen ofzo?
99% van de Nederlandstaalige muziekquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles uit de jaren 80 en 90. Spice Girls enz. Althans dat was wat wij altijd draaide.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Met heel KSC samen een huis kopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gok dat een huisje daar een lieve duit kost
quote:
Klein zolderkamer appartementje 650.000 eur ofzoiets zag ik laatst.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gok dat een huisje daar een lieve duit kost
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klein zolderkamer appartementje 650.000 eur ofzoiets zag ik laatst.
Ja oke, Spice Girls/ Backstreet Boys kan ik nog wel verdragen, maar alles wat NL is, nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Alles uit de jaren 80 en 90. Spice Girls enz. Althans dat was wat wij altijd draaide.
Niemand. Zou spontaan zijn banden lek prikken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat trek ik echt nog geen seconde hoor
Ziet er op deze foto niet echt koud uit? En hoog in de bergen heb je sowieso sneeuw. Ook als het beneden warm is.quote:
Mag ik meequote:
Toch wel een beetje Nederlandse prijzen danquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klein zolderkamer appartementje 650.000 eur ofzoiets zag ik laatst.
Ligt aan de DJ denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, Spice Girls/ Backstreet Boys kan ik nog wel verdragen, maar alles wat NL is, niet
Die is toch al een tijdje dood?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niemand. Zou spontaan zijn banden lek prikken.
Stiekem vind ik Goldband best leukquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, Spice Girls/ Backstreet Boys kan ik nog wel verdragen, maar alles wat NL is, niet
Dan zou ik het postuum doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is toch al een tijdje dood?
ja misschien kan je hem dan vasthouden terwijl ik zaagquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik meeNiet voor het zagen, maar gewoon een lekker autoritje en een vakantie in de Zwitserse Alpen
Guus Meeuwisquote:
Ja precies, gewoon randstad prijzenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch wel een beetje Nederlandse prijzen dan
Ik ken dat helemaal nietquote:
Dan zou ik na een uur weer naar huis gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
Dries Roelvink
En die knakker jr. van Leef...
John de Bever
Beetje van dit soort muziek?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
Dries Roelvink
En die knakker jr. van Leef...
John de Bever
Beetje van dit soort muziek?
Dan ben je precies 59 min en 59 seconden langer dan ik geblevenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan zou ik na een uur weer naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je precies 59 min en 59 seconden langer dan ik gebleven
Die van z'n rolstoel bedoel je?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niemand. Zou spontaan zijn banden lek prikken.
Welke andere banden zou je anders bedoelen?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien kan je hem dan vasthouden terwijl ik zaag
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
wat deden jullie daar dan tijdens de vakantie?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze caravan was een beetje links achter de kerk
Mooie plek hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken of 'ie in een rolstoel zat joh.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke andere banden zou je anders bedoelen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken of 'ie in een rolstoel zat joh.
quote:
Naar beneden rollen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat deden jullie daar dan tijdens de vakantie?
Oh ja...quote:
Oké Bwassie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehhh...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ik had weer haar als dessert
Dat nummer heb ik echt zo'n graftyfushoerige teringhekel aanquote:
Ik vind dat echt onder geestelijke mishandeling vallenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik echt zo'n graftyfushoerige teringhekel aan![]()
![]()
Zat toen in zo'n brillenreclame ofzo die op elke zender in elk reclameblok zat toen ik in het ziekenhuis lag
En in een ziekenhuis én in Tilburg én dan ook nog eens hele dagen door Leefquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onder geestelijke mishandeling vallen
RIPquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En in een ziekenhuis én in Tilburg én dan ook nog eens hele dagen door Leef
Een Katorga in Siberië is er niets bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En in een ziekenhuis én in Tilburg én dan ook nog eens hele dagen door Leef
Stalin in de goulash en Obelix in de toverdrankquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik wist niet dat Stalin zelf in een Goelag terecht was gekomen.
3 x maar liefst
macciequote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in Fastfood
Denk aan de Taco Bell. maar kan ook kiezen voor MacDOnalds. BUrgerking of KFC
Dat is al geweest bij ons, de zon schijnt ineensquote:
Bkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in Fastfood
oh was het wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is al geweest bij ons, de zon schijnt ineens
Even 5 minuten carwash -idee en gerommel en dat was hetquote:
Taco Bell vind ik echt tegenvallen hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in Fastfood
Eigenlijk wel, Maar ik vind mezelf ook vaak tegenvallen. Dus misschien past dat wel beter bij mijquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Taco Bell vind ik echt tegenvallen hier.
niet mee eensquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, Maar ik vind mezelf ook vaak tegenvallen. Dus misschien past dat wel beter bij mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ook via Google translate..quote:
Even lezen.quote:Drew Peterson, The Chicago Cop Who Killed His Third Wife — And Whose Fourth Wife Went Missing
Whorewalkerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Douwe Bob is voor de derde keer in ongeveer een half jaar tijd vader geworden. De zanger kondigt dinsdag op Facebook aan dat zijn zoon Elias is geboren.
https://www.nu.nl/achterk(...)smO-BbNVfzJHF3101Yh8
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Douwe Bob is voor de derde keer in ongeveer een half jaar tijd vader geworden. De zanger kondigt dinsdag op Facebook aan dat zijn zoon Elias is geboren.
https://www.nu.nl/achterk(...)smO-BbNVfzJHF3101Yh8
Lijkt me sowieso niets, maar ik vind Mexicaans voer ook niet zo heel lekker.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het wordt KFC overigens. Puur omdat de vorm van Slovenië op een kip lijkt...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niets, maar ik vind Mexicaans voer ook niet zo heel lekker.
KFC
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal de sushirestaurants vast waarschuwen
Ik zit een dag in de hoofdstad, maar verkas daarna naar het meer van Bled. En van daaruit ga ik de Julische Alpen verkennenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ga je een beetje het land verkennen, BUda. Of zit je hoofdzakelijk in Ljubljana ???
waarom ziet het er niet uit?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Papír Tigris. Tentje ziet er niet uit, maar de sushi is![]()
Eet smakelijk bosquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben een vroege eter, dus ga maar langzaam richting stad.
ga je nu weer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén of andere keet aan de rand van de stad![]()
Was onze vaste vipsdealer
ach, als je nu al in de rij gaat staan..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verzoekje over ik maandag via Schiphol ergens naartoe wil vliegen. Denk dat ik even ga passen
Zeggen dat je alleen business gaat zodat je niet dagenlang in de rij hoeft te staanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verzoekje over ik maandag via Schiphol ergens naartoe wil vliegen. Denk dat ik even ga passen
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Als ik op zon laptop een factory resert doe hou ik dan die windows licentie?
quote:Schietpartij bij school in Zoetermeer
De politie heeft dinsdagmiddag een melding binnengekregen van een schietpartij in de buurt van het mboRijnland in Zoetermeer. Meerdere eenheden van de politie zijn ter plaatse.
De melding van de schietpartij kwam rond kwart voor vijf 's middags binnen bij de politie. Het is nog niet bekend of er gewonden zijn gevallen.
https://www.bndestem.nl/b(...)zoetermeer~ae8637ed/
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:59 schreef Karzai het volgende:
De helft was niet aanwezig, toch ingestemd met de fundering
Zei je nou dat je buren al bij de gemeente hadden aangevraagd?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:01 schreef Karzai het volgende:
Bliujt de mogelijkheid over om balkons te bouwen, maar moet je eerst een architect in de arnemen, toestemimmog vragen aan de gemeente en de splistsingsacte aanpassen, ktsching
Toch niet waar 1 van de zoons van @Koen66 op zit, mag ik hopenquote:
alleen voor de uitbouw benedenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zei je nou dat je buren al bij de gemeente hadden aangevraagd?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet waar 1 van de zoons van @:Koen66 op zit, mag ik hopen
Sambal bij?quote:
Dat doen volwassenen ook hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb zojuist als een klein kind een rol snoepjes meegepakt bij de kassa
Even schudden om alle hagelslag eruit te krijgen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Vrees dat ik een nieuwe laptop nodig heb
Heb je er wel voor betaald?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb zojuist als een klein kind een rol snoepjes meegepakt bij de kassa
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Belangrijker is: wat heb je gekocht?
Heb ik vannochtend mijn crackers mee belegdquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even schudden om alle hagelslag eruit te krijgen?
Nee het is ROLOquote:
Cracker met hagelpluisquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik vannochtend mijn crackers mee belegd
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.![]()
Bestaan die zuurtjes van Rang eigenlijk nog?
Die zaten altijd in die snoeppakketjes met frisbee's die je vroeger voor de zomervakantie kon kopenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.![]()
Bestaan die zuurtjes van Rang eigenlijk nog?
Stoofvlees?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:12 schreef Karzai het volgende:
Avondeten is wel al klaar bakje eten gehaald bij di mama
[ afbeelding ]
Ik ontvang haar adres graag via dmquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:12 schreef Karzai het volgende:
Avondeten is wel al klaar bakje eten gehaald bij di mama
[ afbeelding ]
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zaten altijd in die snoeppakketjes met frisbee's die je vroeger voor de zomervakantie kon kopen
wie zijn dat allemaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
Alex Jones bij Blaire White![]()
Hier ga ik eens lekker voor zitten met een wijntje
snel opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis. Was best goed te doen, die wrapachtige kipdinges
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Conspiracy meneer
[ afbeelding ]
quote:
hmmmquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Conspiracy meneer
[ afbeelding ]