Ik heb binnenkort ook een bedrijfsfeestje, maar dat is met foute muziek enzo en dat is zo ontzettend niet mijn ding.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben in september een bedrijfsuitje. ‘s Morgen een leerzame bijeenkomst. ‘s Middags sport en spel. ‘s Avonds een feestavond.
Jezus, dat wordt mijn dood.
Nee dan heb ik een aangifte aan m'n broek. Maar, ik zei tegen de politie ik wil die man niet meer in m'n huis. Dus die gast zegt tegen de politie: ja zeg maar dat ze het aan de stucadoor meegeven die woont hier bij mij in het dorp. Dus de stucadoor zegt: ja prima want hij heeft mij m'n rekening ook nog niet betaald dus ik hou dat spul mooiquote:
Ik ga wel voor je in de plek.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ook een bedrijfsfeestje, maar dat is met foute muziek enzo en dat is zo ontzettend niet mijn ding.
Dus ik denk dat ik een afspraak heb met mijn bank.
Niemand, maar ja..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die trek hebben in zulke onzin
Geef je het aan die man mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dan heb ik een aangifte aan m'n broek. Maar, ik zei tegen de politie ik wil die man niet meer in m'n huis. Dus die gast zegt tegen de politie: ja zeg maar dat ze het aan de stucadoor meegeven die woont hier bij mij in het dorp. Dus de stucadoor zegt: ja prima want hij heeft mij m'n rekening ook nog niet betaald dus ik hou dat spul mooi
En patatjes met een snack etenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze gaan niet zeggen wat ze gaan doen maar neem wel je zwembroek mee, en daarna wordt je thuisgebracht en krijg je een snoepzak mee
Ik heb thuis heuvels, schapen, kippen, koeien, alpaca's en een stroompje waterquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:44 schreef Ama het volgende:
@:kwiwi heb je daar bergen, kippen en een waterval?
Ja graag, ik print mijn gezicht wel even uit, dan kan je dat als masker dragenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga wel voor je in de plek.Ik leef voor foute muziek.
Oh dat zie ik steeds in die filmpjes enz. Kreeg beetje idee dat iedereen dat in de achtertuin heeft.quote:
Ja tuurlijk, die oplichter vroeg er zelf om en voor de politie was het ok. Hij weet alleen nog niet dat de stucadoor het niet aan hem terug gaat geven.quote:
Vaak zie je Lauterbrunnen in filmpjes, prachtig daarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat zie ik steeds in die filmpjes enz. Kreeg beetje idee dat iedereen dat in de achtertuin heeft.
Mens ligt nu in onderdelen in je vriezer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Is die voordeur hier kapot. komt net de vrouw van de post.nl met haar fiets vol met post... Heb haar maar via container ruimte met fiets en al naar binnen geholpen zodat ze van haar post af is
Wat een domboquote:
-Opent Google-quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vaak zie je Lauterbrunnen in filmpjes, prachtig daarZijn we vaak.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mens ligt nu in onderdelen in je vriezer?
Oh dat lijkt wel op die mooie korte filmpjes die ik ook steeds zie ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vaak zie je Lauterbrunnen in filmpjes, prachtig daarZijn we vaak.
Schaken vind ik nog wel aardig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, maar ja..
Hangt er wel vanaf wat voor sport en wat voor spel...
Pas op voor duimblessures!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |