Oke leuk voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik werk straks 1 week, dan 1 week vrij, 1 week werken, 4 weken vrij
Ongeveer een halve dag - reisquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jezus weet je hoe ver het reizen is om je een mep te geven?
Wist niet dat het een wedstrijd was, maar oke.quote:
Altijd toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist niet dat het een wedstrijd was, maar oke.
ECHT.quote:
Ja, ik denk.. ik schrijf het nog even uitquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk.. ik schrijf het nog even uit
Ik heb al 2 worsten op, van de 15quote:
Ja ik zou nu 5 weken vrij zijn, maar ga weekje eerder werken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Maar 4 weken vrij is wel beetje lang. Week is ook wel leuk.
Ooh nog maar 13 te gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al 2 worsten op, van de 15
5 weken dat is wel lang.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik zou nu 5 weken vrij zijn, maar ga weekje eerder werken.
Ja, komt wel goedquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al 2 worsten op, van de 15
Zo ziet dat er wel uit iddquote:
Jawel! Wij delen dan per keer een worstquote:
Aaahquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel! Wij delen dan per keer een worst
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huehuequote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha bejaarde.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben in september een bedrijfsuitje. ‘s Morgen een leerzame bijeenkomst. ‘s Middags sport en spel. ‘s Avonds een feestavond.
Jezus, dat wordt mijn dood.
En ze gaan niet zeggen wat ze gaan doen maar neem wel je zwembroek mee, en daarna wordt je thuisgebracht en krijg je een snoepzak meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben in september een bedrijfsuitje. ‘s Morgen een leerzame bijeenkomst. ‘s Middags sport en spel. ‘s Avonds een feestavond.
Dag van te voren al beetje beginnen met kuchen ofzo en dan die dag ja sorry maar ik heb corona gerelateerde klachten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die trek hebben in zulke onzin
Zoietsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze gaan niet zeggen wat ze gaan doen maar neem wel je zwembroek mee, en daarna wordt je thuisgebracht en krijg je een snoepzak mee
Denk dat 700 collega’s die dag moeten kuchen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dag van te voren al beetje beginnen met kuchen ofzo en dan die dag ja sorry maar ik heb corona gerelateerde klachten.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]HuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zo hebben wij in September een sportdag met daarna een groot feest. Moeten we ons even bewijzen voor de nieuwe eigenaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar doe ik dus niet aan mee. Dan volg ik de gymlestactiek: naar het touw lopen. Touw vasthouden. Teruglopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hebben wij in September een sportdag met daarna een groot feest. Moeten we ons even bewijzen voor de nieuwe eigenaar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:40 schreef kwiwi het volgende:
Spullen op marktplatz zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar verder kunnen ze niks tegen hem doen?quote:
Spannendquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, eens zien wat de onderburen ervan vinden, ik heb er voorlopig geen geld voor
benedenbuurvrouw heeft wel al toestemming van de gemeente voor de uitbouw
We moeten nu eigenlijk beslissen of we de fundering vast gaan maken
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:40 schreef kwiwi het volgende:
wat een idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je de spullen nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |