SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gebruik s en w om door posts te scrollen en q om een post te quoten!
We hadden mijn moeder een poosje in het tv-kastje staan. Vond dat toch een tikje vreemd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende: Kweenie, ik hoef iemands as ook niet direct op de schouw of op het boekenkastje te hebben. Brrrr
Ik ga echt naar de hel als ik nu gniffel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden mijn moeder een poosje in het tv-kastje staan. Vond dat toch een tikje vreemd.
Niks mis meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke dan geef ik toe dat ik een beetje moest lachen.
Ik krijg jou zeker nog welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:12 schreef Ama het volgende:
Gelukkig leest Etto zo vroeg toch nog niet mee.
ja wacht maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:
Met je vriendin in het sprookjesbos zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja wacht maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....![]()
(drukdrukduk)
was het maar waar... wordt pas wel weer juli zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Met je vriendin in het sprookjesbos zeker.
Kijken onder d'r rokje zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was het maar waar... wordt pas wel weer juli zo.
(En gewoon om gezellig te kijken ja...)
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden mijn moeder een poosje in het tv-kastje staan. Vond dat toch een tikje vreemd.
Het nationale volkslied van Foqueville.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het nationale volkslied van Foqueville.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |