Was wel broodnodig ook, voor de afwisseling.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:48 schreef bleiblei het volgende:
Heerlijk! Want een ander programma is het met dit stel. Geen jaren 30 perfecte gestileerde woning om lekker met vrienden te borrelen. Maar gewoon een fijn huis voor een groot gezin. Toffe uitdaging ook voor Bob & Alex.
Jullie hadden zelf ook een jaren 30-huis toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:48 schreef bleiblei het volgende:
Heerlijk! Want een ander programma is het met dit stel. Geen jaren 30 perfecte gestileerde woning om lekker met vrienden te borrelen. Maar gewoon een fijn huis voor een groot gezin. Toffe uitdaging ook voor Bob & Alex.
Gelukkig draaien ze wel het standaard draaiboek afquote:Op maandag 6 juni 2022 20:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Was wel broodnodig ook, voor de afwisseling.
Wilde je m'n adres weten?quote:
Klopt. Maar wij hadden daar geen RTL programma voor nodigquote:Op maandag 6 juni 2022 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie hadden zelf ook een jaren 30-huis toch?![]()
En nu een nog ouder huis?
Ik hou zelf enorm van jaren 30-woningen, maar ik hou ze het liefst in stijl ipv ze te totaal te verpesten door verkeerd uitgevoerde modernisatie zoals de meeste kopers doen
Nee johquote:
Ja, wat dat betreft had ik ook niets anders verwachtquote:Op maandag 6 juni 2022 20:51 schreef bleiblei het volgende:
Gelukkig draaien ze wel het standaard draaiboek af.
Huisje kijken (nee, dat is echt kansloos), huisje al verkocht voordat Alex belde. Concessiegesprekje en voila, spontaan komt spontaan het perfecte huis tevoorschijn.
Nee, wel hele toffe topicsquote:Op maandag 6 juni 2022 20:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. Maar wij hadden daar geen RTL programma voor nodig.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:48 schreef bleiblei het volgende:
Ah kijk, zelfs nog iets meerquote:Op maandag 6 juni 2022 20:47 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Maar die stijgt wel mee, dus er komt vast wel weer 25k bij als daar om gevraagd wordt...
Maar stiekem wel jaloers op de buurman zijn omdat ie een dikkere auto heeft.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Nouja, gewoon is hum situatie natuurlijk niet. Lijkt mij een bijzonder huishouden met 2 pubertweelingenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Ik snap je laatste zin.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, gewoon is hum situatie natuurlijk niet. Lijkt mij een bijzonder huishouden met 2 pubertweelingen.
Dat krampachtige gedoe van dat stel vorige week vind ik veel gewoner voor deze tijd. De strijd naar instagram-perfectionisme. Dan zijn deze relaxte mensen veel leuker om naar te kijken.
Ja, die miste ik inderdaad ookquote:Op maandag 6 juni 2022 21:08 schreef bleiblei het volgende:
Maar geen stukje van Bob die huis van te voren komt kijken. Dat vind ik weer net wel altijd een leuk stukje. Itt. Dat suffe concessiegesprek.
Lekker belangrijk..quote:Op maandag 6 juni 2022 21:17 schreef roos94 het volgende:
Wie heet er nou Volcmar
Verder een leuk stel.
Gaan ze niet direct na de 3 dagen bedenktijd kijken?quote:Op maandag 6 juni 2022 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het raar dat dit hele huis nog ingericht is. Op het moment dat de sleuteloverdracht plaats vindt heb je toch al je meuk al weggehaald? Of zouden ze komen kijken voor de sleuteloverdracht? Of ligt het aan mij?
Ah, dat klinkt wel logisch ja.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:26 schreef Guppy het volgende:
[..]
Gaan ze niet direct na de 3 dagen bedenktijd kijken?
Zal wel in overleg met de verkopende partij gaan. Die moeten er ook mee akkoord zijn dat hun hele inrichting op nationale tv wordt vertoond.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:26 schreef Guppy het volgende:
[..]
Gaan ze niet direct na de 3 dagen bedenktijd kijken?
Bob kent natuurlijk niet anders dan deze programmaformulequote:Op maandag 6 juni 2022 21:30 schreef Breekfast het volgende:
Bob gaat al uit van extra budget volgens mij
Kunnen die de koopjeshoek ook eens leegmakenquote:Op maandag 6 juni 2022 21:33 schreef Em31 het volgende:
Stoelen betaald door Eijerkamp, scheelt weer.
quote:Op maandag 6 juni 2022 21:34 schreef Em31 het volgende:
Oh yikes, die groene kleur van de keuken vind ik niet zo'n succes.
quote:Op maandag 6 juni 2022 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jakkes..
Vind het echt niet mooi vooralsnog
Nee, dan had ik nog liever een ander blad op die landelijke geplaktquote:Op maandag 6 juni 2022 21:34 schreef Em31 het volgende:
Oh yikes, die groene kleur van de keuken vind ik niet zo'n succes.
Krijgen ze dat?quote:Op maandag 6 juni 2022 21:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze die (gesponsorde) meuk min of meer gratis krijgen
Ze betalen wel, maar het is niet dat je als particulier een keuken, badkamer, extra badkamer en twee extra kamers kunt realiseren met alles erop en eraan voor ¤ 40k... Daar zit echt wel een flink deel sponsoring in.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Krijgen ze dat?
Bij eigen en tuin moesten die mensen dat allemaal gewoon kopen
Deels gesponsord, deels uit hun budget (zover ik weet).quote:Op maandag 6 juni 2022 21:39 schreef nils7 het volgende:
Krijgen ze dat?
Bij eigen en tuin moesten die mensenu dat allemaal gewoon kopen
Van vorige keer? Dat wit/zwarte marmer was lelijk, slecht afgewerkt en niet eens tot aan het plafond uitgevoerd, zodat de boel lekker nat wordt bij het douchenquote:Op maandag 6 juni 2022 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
Mooi groen is niet lelijk![]()
Lelijk groen zien we terug bij KZK![]()
Vond die zwart witte tegels in de badkamer mooi. Maar ietwat overdosis aan tegels, hoekjes en vreemd bad![]()
Wel echt een tof huis met die ronde vorm
Mwah..quote:
Daar heb je dan ook snijplanken voorquote:Op maandag 6 juni 2022 21:49 schreef nils7 het volgende:
Houten blad, waarom?
Prachtig maar 1x uitschieten met je mes
Dat was zo een elektrische waterdamp unit die er als "haard" stondquote:
Nee deze weekquote:Op maandag 6 juni 2022 21:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Van vorige keer? Dat wit/zwarte marmer was lelijk, slecht afgewerkt en niet eens tot aan het plafond uitgevoerd, zodat de boel lekker nat wordt bij het douchen
Niks afgesnoept volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:08 schreef Mariposas het volgende:
Leuk huis en leuk stel!
Die badkamer leek alleen ineens veel kleiner, ze hadden toch alleen een stukje eraf gesnoept vanwege de wc of was er ook nog een stuk voor een extra kamer af gegaan?
Was dat niet op een open plek op de overloop? Of ben ik nu in de war met vorige week (gisteren pas gezien)?quote:
Dat was inderdaad vorige week. Ik heb sowieso gehoord dat ze een stukje van de badkamer hebben gehaald voor de aparte wc.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was dat niet op een open plek op de overloop? Of ben ik nu in de war met vorige week (gisteren pas gezien)?
Helder, thanksquote:Op maandag 6 juni 2022 22:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat was inderdaad vorige week. Ik heb sowieso gehoord dat ze een stukje van de badkamer hebben gehaald voor de aparte wc.
Er is een stukje afgehaald voor het losse toilet. Aan de andere kant: er is boven een hele badkamer bij gekomen. Met 7 mensen is 1 badkamer volgens mij veel te weinig. En ik zie al die pubers niet met z’n tweetjes naast elkaar douchen. Dus ik snap de keuze wel.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:08 schreef Mariposas het volgende:
Leuk huis en leuk stel!
Die badkamer leek alleen ineens veel kleiner, ze hadden toch alleen een stukje eraf gesnoept vanwege de wc of was er ook nog een stuk voor een extra kamer af gegaan?
Heel slim inderdaad die tweede badkamer en logisch dat ze de indeling van de badkamer hebben veranderd, maar mijn vraag was of er nog iets van de badkamer af was gegaan buiten het toilet, omdat het er veel kleiner uitzag na de verbouwing. Maar zal wel optisch zijn.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Er is een stukje afgehaald voor het losse toilet. Aan de andere kant: er is boven een hele badkamer bij gekomen. Met 7 mensen is 1 badkamer volgens mij veel te weinig. En ik zie al die pubers niet met z’n tweetjes naast elkaar douchen. Dus ik snap de keuze wel.
Vreselijk zeg, ze heeft er gewoon weer een apenlampje in gekregenquote:
Ga even lekker naar dat andere topic. Ook opmerkingen over of het een leuke of niet-leuke, een mooie of een stomme aflevering wordt, mogen van mij hier achterwege blijven. Ik zit hier om achteraf over huizen te praten, niet om vooraf al te horen of het een leuke aflevering gaat wordenquote:
Ik denk het wel, dat deel waar 2 douches naast elkaar zaten was volgens mij weg.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:51 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Heel slim inderdaad die tweede badkamer en logisch dat ze de indeling van de badkamer hebben veranderd, maar mijn vraag was of er nog iets van de badkamer af was gegaan buiten het toilet, omdat het er veel kleiner uitzag na de verbouwing. Maar zal wel optisch zijn.
Oh. Wist niet dat dat topic bestond. Rustig maar. Kusjeeequote:Op maandag 6 juni 2022 23:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ga even lekker naar dat andere topic. Ook opmerkingen over of het een leuke of niet-leuke, een mooie of een stomme aflevering wordt, mogen van mij hier achterwege blijven. Ik zit hier om achteraf over huizen te praten, niet om vooraf al te horen of het een leuke aflevering gaat worden
Nee, daar zat nu één douche en het hoofdeind van het bad.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dat deel waar 2 douches naast elkaar zaten was volgens mij weg.
Leuk om te horen dat ze allemaal zo positief zijn. Wel jammer dat we de reactie van de kinderen (en blijkbaar hun moodboards) niet hebben kunnen zien.quote:
Zo lees ik idd het stuk op rtlnieuws ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:06 schreef loveli het volgende:
Het idee om mee te doen was toch juist van de kinderen?
De kinderen hadden ze juist opgegeven, dit werd ook in het programma verteld.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:59 schreef Guppy het volgende:
Ik vind het juist wel goed dat de kinderen niet uitgebreid in beeld komen. Die hebben hier ook niet per se om gevraagd natuurlijk. En werkelijk iedereen en z'n moeder heeft een mening over je als je meedoet, dus ik snap de keuze wel
Dat heb ik een beetje gemist danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
De kinderen hadden ze juist opgegeven, dit werd ook in het programma verteld.
Eens. Ik vond de keuken die er in zat wel mooi. Alleen dan een ander blad.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee deze week
Die deurtjes van de keuken waren echt knetter lelijk
Ik zag hem, thanksquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
TV / [spoilers Videoland]Kopen zonder kijken #1
Het staat nota bene boven het reageerveld...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:18 schreef Rene het volgende:
[..]
Oh. Wist niet dat dat topic bestond. Rustig maar. Kusjeee
Inderdaad, m'n vriendin zei toevallig nog "ze hadden de kinderen eigenlijk ook een moodboard moeten laten maken voor hun kamers" maar dat is blijkbaar gebeurd. Toch jammer dat we dat niet meekregen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat ze allemaal zo positief zijn. Wel jammer dat we de reactie van de kinderen (en blijkbaar hun moodboards) niet hebben kunnen zien.
Ik vind het juist wel mooi! Het huis is heel rustig ingericht wat me heerlijk lijkt want met 5 kinderen is het al druk genoeg!quote:Op maandag 6 juni 2022 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jakkes..
Vind het echt niet mooi vooralsnog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |