Maar die stijgt wel mee, dus er komt vast wel weer 25k bij als daar om gevraagd wordt...quote:Op maandag 6 juni 2022 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze wonen in het koophuis van Marlies. Maar de overwaarde zit vast al in de ¤ 575.000,-
Was wel broodnodig ook, voor de afwisseling.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:48 schreef bleiblei het volgende:
Heerlijk! Want een ander programma is het met dit stel. Geen jaren 30 perfecte gestileerde woning om lekker met vrienden te borrelen. Maar gewoon een fijn huis voor een groot gezin. Toffe uitdaging ook voor Bob & Alex.
Jullie hadden zelf ook een jaren 30-huis toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:48 schreef bleiblei het volgende:
Heerlijk! Want een ander programma is het met dit stel. Geen jaren 30 perfecte gestileerde woning om lekker met vrienden te borrelen. Maar gewoon een fijn huis voor een groot gezin. Toffe uitdaging ook voor Bob & Alex.
Gelukkig draaien ze wel het standaard draaiboek afquote:Op maandag 6 juni 2022 20:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Was wel broodnodig ook, voor de afwisseling.
Wilde je m'n adres weten?quote:
Klopt. Maar wij hadden daar geen RTL programma voor nodigquote:Op maandag 6 juni 2022 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie hadden zelf ook een jaren 30-huis toch?![]()
En nu een nog ouder huis?
Ik hou zelf enorm van jaren 30-woningen, maar ik hou ze het liefst in stijl ipv ze te totaal te verpesten door verkeerd uitgevoerde modernisatie zoals de meeste kopers doen
Nee johquote:
Ja, wat dat betreft had ik ook niets anders verwachtquote:Op maandag 6 juni 2022 20:51 schreef bleiblei het volgende:
Gelukkig draaien ze wel het standaard draaiboek af.
Huisje kijken (nee, dat is echt kansloos), huisje al verkocht voordat Alex belde. Concessiegesprekje en voila, spontaan komt spontaan het perfecte huis tevoorschijn.
Nee, wel hele toffe topicsquote:Op maandag 6 juni 2022 20:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. Maar wij hadden daar geen RTL programma voor nodig.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:48 schreef bleiblei het volgende:
Ah kijk, zelfs nog iets meerquote:Op maandag 6 juni 2022 20:47 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Maar die stijgt wel mee, dus er komt vast wel weer 25k bij als daar om gevraagd wordt...
Maar stiekem wel jaloers op de buurman zijn omdat ie een dikkere auto heeft.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Nouja, gewoon is hum situatie natuurlijk niet. Lijkt mij een bijzonder huishouden met 2 pubertweelingenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Ik snap je laatste zin.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, gewoon is hum situatie natuurlijk niet. Lijkt mij een bijzonder huishouden met 2 pubertweelingen.
Dat krampachtige gedoe van dat stel vorige week vind ik veel gewoner voor deze tijd. De strijd naar instagram-perfectionisme. Dan zijn deze relaxte mensen veel leuker om naar te kijken.
Ja, die miste ik inderdaad ookquote:Op maandag 6 juni 2022 21:08 schreef bleiblei het volgende:
Maar geen stukje van Bob die huis van te voren komt kijken. Dat vind ik weer net wel altijd een leuk stukje. Itt. Dat suffe concessiegesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |