SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Voor wat betreft de TT, inderdaad slordig en rommelig en ik merk dat mensen daar last van hebben, morgen eens rondbellen hoe, wat of waar.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
wekker zetten zodat ik om 0800 de huisarts kan bellen
Ga je er weer een gezichtje op tekenen?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
wekker zetten zodat ik om 0800 de huisarts kan bellen
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je er weer een gezichtje op tekenen?
moet ik de hele been doenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je er weer een gezichtje op tekenen?
misschien een teken van bovenafquote:Op zondag 29 mei 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Gek genoeg zit ik ook tien minuten van waar ik altijd heb gewoond
Onbewust of bewust?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Gek genoeg zit ik ook tien minuten van waar ik altijd heb gewoond
wat houdt je tegen :pquote:Op zondag 29 mei 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stad heeft een waanzinnige aantrekkingskracht op mij
ja liep van been zo naar voetquote:
Nou ja, ik wist dat natuurlijk wel. Maar ik heb het uitgekozen omdat het me een rustig en comfortabel plekje lijktquote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja liep van been zo naar voet
hele vorm was zo, zo opgezet was het
wat die dikke mensen ook hebben zo
Zo'n glimmend varkenspootje.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom dus het zero-snack regimequote:Op zondag 29 mei 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ergens wel.quote:
quote:
Veel met de benen omhoog gaan liggenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat denk ik niet. nou ja dat weet ik niet
Ik hoop echt dat je snel terecht kunt. Het zint me niksquote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat denk ik niet. nou ja dat weet ik niet
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Even een nieuw bed besteldhttps://nl.pepper.com/aan(...)de-aanbieding-238500
ja was toch al voor echo geweest,. toen zei ze spatader maar die is denk ik dan gegroeid ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je snel terecht kunt. Het zint me niks
"Inclusief voor 200 euro aan bedtextiel"quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Whut? 31 euro?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Ja, ik weet het niet. Maar ik vind het toch allemaal best heftig als ik het zo lees, balliequote:Op zondag 29 mei 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was toch al voor echo geweest,. toen zei ze spatader maar die is denk ik dan gegroeid ofzo?
Ja, zal wel een prijsfout zijn dus heb maar even achteraf betalen geselecteerdquote:
misschien is dit wel de laatste keer dat je mij spreektquote:Op zondag 29 mei 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Maar ik vind het toch allemaal best heftig als ik het zo lees, ballie
duim voor jequote:Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, zal wel een prijsfout zijn dus heb maar even achteraf betalen geselecteerd
Het is dat de maten er bij staan, anders had ik gedacht dat je een poppenbedje bezorgd zou krijgenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, zal wel een prijsfout zijn dus heb maar even achteraf betalen geselecteerd
Nou, doe niet zo engquote:Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is dit wel de laatste keer dat je mij spreekt
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is dit wel de laatste keer dat je mij spreekt
Zal zometeen wel geannuleerd wordenquote:
Heb er nu 2 besteldquote:
ja ga ik doen. het is ook gewoon pijnlijk allemaalquote:Op zondag 29 mei 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen klokslag acht uur aan de telefoon hangen en eisen dat je langs mag komen [ afbeelding ]
of je mij nog hoort smakkenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we een babyfoon neerzetten voor de zekerheid
Hmm, ik hoop het. Dat is best gevaarlijk namelijkquote:Op zondag 29 mei 2022 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik doen. het is ook gewoon pijnlijk allemaal
google op trombose been maar denk niet dat dat het is
Ja ze zegt allemaal rare dingen, eerst al niet meer snacken en nu weer ditquote:Op zondag 29 mei 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we een babyfoon neerzetten voor de zekerheid
mja maar die symptomen komen niet overeen en heb al die echo gehad toenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop het. Dat is best gevaarlijk namelijk
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zacht mompelend in je slaap “Mmm sushi”.
Tijd voor een APKquote:Op zondag 29 mei 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zegt allemaal rare dingen, eerst al niet meer snacken en nu weer dit
Mmmmmm GRMBLquote:Op zondag 29 mei 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal ze morgen wel weer gaan bestellen ...quote:Op zondag 29 mei 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 29 mei 2022 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ze morgen wel weer gaan bestellen ...
Algemene Paneer Keuring?quote:
Ja had een zwarte besteld maar zag dat ze ook grijze haddenquote:
je krijgt ze toch nietquote:Op zondag 29 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had een zwarte besteld maar zag dat ze ook grijze hadden
Grijs is chiquer.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt toch nietquote:Op zondag 29 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar gewoon voor het ideequote:
Hebben we hier straks allemaal nieuwe beddenquote:
Ben bang dat ik over paar dagen gewoon mijn geld terug krijg hahaha.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we hier straks allemaal nieuwe bedden
Die kans is vrij groot ja, maar bij bol durf ik die gok wel te nemenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben bang dat ik over paar dagen gewoon mijn geld terug krijg hahaha.
Ik gooi morgen meteen mijn bed weg.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja, maar bij bol durf ik die gok wel te nemen
Bunion!quote:Op zondag 29 mei 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
De knokel van mijn grote teen begint steeds verder uit te steken. Ook al iets dat mijn oma ook heeft
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
bizar hoe het er uitziet
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
zijn geamputeerdquote:Op zondag 29 mei 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwachtte een foto van je been maar hier word ik ook niet vrolijk van. Die vingers vallen er uiteindelijk gewoon af.
This video shows fingers with necrosis from stage 3 frostbite! The patients fingers were later amputated during surgery.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwachtte een foto van je been maar hier word ik ook niet vrolijk van. Die vingers vallen er uiteindelijk gewoon af.
Ik las broek, weet ook niet waaromquote:Op zondag 29 mei 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Weer vier procent verder in m'n boek. Schiet niet echt op maar wel interessant.
maar hij heeft er schijnbaar wel even mee rondgelopen. Zijn zeker gevoelloos?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This video shows fingers with necrosis from stage 3 frostbite! The patients fingers were later amputated during surgery.
Zenuwen dood inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij heeft er schijnbaar wel even mee rondgelopen. Zijn zeker gevoelloos?
Ja watquote:
Ja jij doet ook allemaal vreemdquote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit een ijsje te eten, een sinas split, heb ik ineens een stokje in mijn mond maar het stokje aan de onderkant zit er ook nog aan maarrrrr dat afgebroken stokje is langer dan het hele ijsje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
“ Females are affected more often than males.”
Sinas split vind ik wel een ijsje voor tienermeisjes die de Tina aan het lezen zijn hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit een ijsje te eten, een sinas split, heb ik ineens een stokje in mijn mond maar het stokje aan de onderkant zit er ook nog aan maarrrrr dat afgebroken stokje is langer dan het hele ijsje.
[ afbeelding ]
UitStraling is ontmaskerdquote:Op zondag 29 mei 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinas split vind ik wel een ijsje voor tienermeisjes die de Tina aan het lezen zijn hoor
mag ik link?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik werd niet vrolijk van het wiki-artikel over mijn tenenkwaal
* spuugt uit.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinas split vind ik wel een ijsje voor tienermeisjes die de Tina aan het lezen zijn hoor
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* spuugt uit.
Goedkope teringtroep ook
ah dat! Ja ken ikquote:Op zondag 29 mei 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bunion
Ola en het tweede stokje heeft een andere kleur alsof het al heel oud is en die zat verstopt in dat ijsje, ben misselijk nu.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het was wel Ola, toch? Geen b-merk?
nee dat neit :pquote:Op zondag 29 mei 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij dat ook?
Komt wel dichtbij dan
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ola en het tweede stokje heeft een andere kleur alsof het al heel oud is en die zat verstopt in dat ijsje, ben misselijk nu.
Gatverdamme, nee dit was echt een verkleurd stokje dat ineens in mijn mond zat, plebstroep ook allemaal.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was het wel een stokje?
Zo trof ik een keer een grijze kwak aan in mijn potje mayo
ik las broekquote:Op zondag 29 mei 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Weer vier procent verder in m'n boek. Schiet niet echt op maar wel interessant.
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme, nee dit was echt een verkleurd stokje dat ineens in mijn mond zat, plebstroep ook allemaal.
Zo strak zitten m'n broeken nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las broek
wat lees je?
ik heb de Goelag 'trilogie' gekregen. Lijkt me wel zware pillen.
Maar ook een paar boeken over de VOC, WIC, MCC, Noordse Compagnie en een tering oude atlas @:ettovanbelgie
Nou? Hoe zit die in elkaar?quote:Op zondag 29 mei 2022 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo strak zitten m'n broeken nog niet.
Ben nog steeds bezig in de biografie van Charles Manson. Ben er een maand geleden in begonnen maar had even een leesmoeheid ofzo. Vrijdag weer verder gegaan.
Helter Skelter?quote:Op zondag 29 mei 2022 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben nog steeds bezig in de biografie van Charles Manson. Ben er een maand geleden in begonnen maar had even een leesmoeheid ofzo. Vrijdag weer verder gegaan.
Lijkt me wel interessant zo'n verhaal over deze "gestoorde"quote:Op zondag 29 mei 2022 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die heb ik al gelezenquote:
Oeh daar wil ik ook nog meer over lezen.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
Heb bij m'n ouders ook nog een boek over de Zodiac Killer liggen.. Nog niet gelezen. Die persoon is nog steeds niet gepakt/geidentificeerd.
Ff op wishlist zettenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die heb ik al gelezendie ging meer over de rechtszaken. Ook heel goed.
Deze is van Jeff Guinn. Had van hem ook de biografie van Jim Jones gelezen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)KpQ.2.5.ProductImagequote:Op zondag 29 mei 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh daar wil ik ook nog meer over lezen.
Ik heb deze op m'n lijst staan:quote:Op zondag 29 mei 2022 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)KpQ.2.5.ProductImage
wel fascinerend van die luiquote:Op zondag 29 mei 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze op m'n lijst staan:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_13.15.ProductImage
De schrijver is Jake Gyllenhaal in de film. Of andersom dan.
Alleen het eerste seizoen.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel fascinerend van die lui
Heb je eigenlijk die serie met Kevin Bacon gezien?
Is ook nergens te streamen geloof ik. Tig diensten en nog steeds niet alles beschikbaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! ja ik alles, jammer dat het gecanceld is.
oh ik heb er een hoop bij mn ouders liggenquote:
https://www.medievalchron(...)iden-torture-device/quote:Op zondag 29 mei 2022 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.medievalchron(...)adle-torture-device/
Hmm ik heb voornamelijk luisterboeken momenteel.quote:
ik ga ze om 8 uur telefonisch bij de lurven pakkenquote:Op maandag 30 mei 2022 01:06 schreef Flory het volgende:
@:bitterbal Ga aub z.s.m naar de ha!
Als je ook maar twijfelt over trombose, maak ècht gelijk een afspraak (overdrijf als het nodig is!) serieus.
Ik heb trombose gehad, geen pretje, en het is heel belangrijk om het z.s.m te constateren, het is gewoon gevaarlijk ballie!
Overigens als het spataders of zoiets is, kun je daar ook beter niet te lang mee blijven rondlopen
Dat ik zo mijn balkon opstap vanaf mijn eigen piratenbootquote:Op maandag 30 mei 2022 07:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop dat je snel weer door Rotterdam kunt huppelen Ballie. Anders kun je altijd nog piraat worden en een houten been nemen.
Met een groene frikandel op je schouderquote:Op maandag 30 mei 2022 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ik zo mijn balkon opstap vanaf mijn eigen piratenboot
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ze om 8 uur telefonisch bij de lurven pakken
dat helpt meestal niet met hoe vriendelijk ze helpenquote:Op maandag 30 mei 2022 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.
quote:Op maandag 30 mei 2022 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een groene frikandel op je schouder
ze houden altijd nog plekjes vrij voor de dag zelf dus hoop daar op. heb ook al gedoucht voor het geval datquote:Op maandag 30 mei 2022 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.
is ook nog niet 8 uur hequote:
mijn scheetjes stinken een beetjequote:
dat je dat dan ook zo in je hoofd haalt om te doen hequote:Op maandag 30 mei 2022 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles aan haar is fake en manipulatief
Borderline en narcistische persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 30 mei 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je dat dan ook zo in je hoofd haalt om te doen he
Territoriumgedragquote:Op maandag 30 mei 2022 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Waarom heb ik collega's die na het schijten wel met de gore luchtverfrisserspray gaan spuiten maar niet de moeite nemen om hun sporen uit de pot te vegen?
Oké, laat die tweede boterham maar zittenquote:Op maandag 30 mei 2022 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Waarom heb ik collega's die na het schijten wel met de gore luchtverfrisserspray gaan spuiten maar niet de moeite nemen om hun sporen uit de pot te vegen?
sowieso mensen die die spray gebruiken moeten dat ding rectaal ingebracht krijgenquote:
En geurkaarsjes op de wc? Mag dat wel?quote:Op maandag 30 mei 2022 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso mensen die die spray gebruiken moeten dat ding rectaal ingebracht krijgen
ja, dat kan nog welquote:Op maandag 30 mei 2022 08:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En geurkaarsjes op de wc? Mag dat wel?
dat hebben wij om tien, stipt dan begint de ellende alquote:Op maandag 30 mei 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij ook stressvol, om 8 uur begint die telefoon te rinkelen.
verschrikkelijkquote:Op maandag 30 mei 2022 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben wij om tien, stipt dan begint de ellende al
bedoel meer dat je er een week eerder bij had kunnen zijnquote:Op maandag 30 mei 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 0ver 10 is toch mooi., kan ik nog onbtijten
Nee vakantie toch voor hun, en die week dat ik terug kwam was er geen plek meerquote:Op maandag 30 mei 2022 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel meer dat je er een week eerder bij had kunnen zijn
En tijd voor een gerrie.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 0ver 10 is toch mooi., kan ik nog onbtijten
blijf het belachelijk vindenquote:Op maandag 30 mei 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vakantie toch voor hun, en die week dat ik terug kwam was er geen plek meer
het is weer een vaste vorm :pquote:Op maandag 30 mei 2022 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vang het op in een potje kan je het gelijk bij HA afgeven voor onderzoek
ik ga niet klikken, anders heb ik die straks ook in mn hoofdquote:Op maandag 30 mei 2022 08:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee
Musical is 20 jaar oud inmiddels![]()
hocus pocusquote:Op maandag 30 mei 2022 08:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee
Illuminati!quote:Op maandag 30 mei 2022 08:18 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)-museumbezoeker.html
oude taarten inmiddelsquote:Op maandag 30 mei 2022 08:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee
quote:Op maandag 30 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, gelukkig geen filmpje van een gerrie![]()
Ja, die ingekleurde filmpjes zijn altijd tof.
achquote:Op maandag 30 mei 2022 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Lig dus in bed en hoor ineens gepiep, heel raar hard gepiep. Dacht dat het van buiten kwam, van een vogel.
Uit bed gesprongen, ligt een van m'n cavia's krijsend in het hok. Dikke buik, rare afscheiding. Alle dierenartsen gaan pas om negen uur open en de spoed zit in Arnhem. Dat is een half uur rijden. Dat gaat ze niet halen denk ik. Ze ligt nu in het zonnetje moeilijk te ademen, denk een gasbuik? Was dit weekend beginnen met gras geven want dat vinden ze zo lekker, een paar keer per dag een losse pluk. Gisteravond toen ik naar bed ging zat ze ervan te smullen en van de peterselie. Wie weet hoe lang ze er al zo bij ligtwat heb ik met die beestjes? Ze is nog geen 2,5. Even janken en wachten tot de dierenarts hier open gaat, al heeft dat geen nut meer denk ik. Zit nu te wachten tot ze haar laatste adem uitblaast.
Da fuck.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Lig dus in bed en hoor ineens gepiep, heel raar hard gepiep. Dacht dat het van buiten kwam, van een vogel.
Uit bed gesprongen, ligt een van m'n cavia's krijsend in het hok. Dikke buik, rare afscheiding. Alle dierenartsen gaan pas om negen uur open en de spoed zit in Arnhem. Dat is een half uur rijden. Dat gaat ze niet halen denk ik. Ze ligt nu in het zonnetje moeilijk te ademen, denk een gasbuik? Was dit weekend beginnen met gras geven want dat vinden ze zo lekker, een paar keer per dag een losse pluk. Gisteravond toen ik naar bed ging zat ze ervan te smullen en van de peterselie. Wie weet hoe lang ze er al zo bij ligtwat heb ik met die beestjes? Ze is nog geen 2,5. Even janken en wachten tot de dierenarts hier open gaat, al heeft dat geen nut meer denk ik. Zit nu te wachten tot ze haar laatste adem uitblaast.
quote:Op maandag 30 mei 2022 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezusquote:Op maandag 30 mei 2022 08:21 schreef CherryLips het volgende:
he, bahquote:Op maandag 30 mei 2022 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Wat naarquote:Op maandag 30 mei 2022 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Gezien de dierenarts om 0900 open ging ga ik daar wel vanuitquote:Op maandag 30 mei 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
misschien is gerrie al onderweg naar de dierenarts
ze hebben weer lopen rellen toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
ADO, 3-0 voor toen een onterechte rode kaart, snap de supporters wel, ik zou ook woest zijn
Denk ik welquote:Op maandag 30 mei 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
misschien is gerrie al onderweg naar de dierenarts
nee, ik kan geen begrip opbrengen voor idioten die het veld op rennen en vuurwerk en cornervlaggen in het uit vak gaan gooienquote:Op maandag 30 mei 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
ADO, 3-0 voor toen een onterechte rode kaart, snap de supporters wel, ik zou ook woest zijn
Ja joh, prima reden om te rellen.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
jaquote:Op maandag 30 mei 2022 09:41 schreef Karzai het volgende:
jij gaat straks ook naar de huisarts voor je been, kan je nog lopen?
Misschien moet je wel bloedzuigers op je been zodat die niet afsterftquote:Op maandag 30 mei 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
vragen voor een doorverwijzing naar een kliniek ofzo
Geloof dat dat geen gangbare behandeling is voor spataders:pquote:Op maandag 30 mei 2022 09:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je wel bloedzuigers op je been zodat die niet afsterft
quote:Op maandag 30 mei 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat dat geen gangbare behandeling is voor spataders:p
quote:Andere klinische toepassingen van de medicinale bloedzuiger omvatten de behandeling van spataders, spierkramp, aderontsteking en artrose.
Bye bye eigen risicoquote:Op maandag 30 mei 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
Dacht ze kunnen het laseren. Volspuiten en weghalen ofzo
dus er was niets meer wat hij/zij kon doen?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Beestje lag te kermen, was al blauw aangelopen bij de lipjes en pootjes, was flink onderkoeld ook al had ik haar nog warm gehouden. Maar dan denk je, goh, na 1 zo'n prikje is ze vast wel snel heen. Nee hoor, heeft nog tien minuten geduurd ofzo.
Wel heel fijn dat ik er nog tussendoor mocht, maar deze dierenarts had nog nooit een cavia behandeld geloof ik
Nee beestje was al stervende. Dat idee had ik ook al.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus er was niets meer wat hij/zij kon doen?
Cavia was ook wat dringender. Maar naarquote:Op maandag 30 mei 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi dat ik eerder terecht kan met een cavia dan jij met je vervelende been.
Snap ik. Dit is ook niet hoe je je week wilt beginnen.quote:
kon die arts dat ook niet zeggen?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee wat het veroorzaakt heeft. Ze was afgelopen week enorm kieskeurig met eten en ook wat afgevallen, maar het gras en de peterselie en paprika enzo ging er goed in, haar keutels waren prima, ze schooide ook, ze nam haar vitamine c-pilletje voor het eerst in twee jaar weer aan, ze was gek op hooi en op die nieuwe brokjes. Ze had alleen weer last van cysten op haar eierstokken dus wilde sowieso een afspraak maken voor een shotje hormonen
Ooh 40 pillen. Nog steeds geen 128 gelukkig.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor 10 dagen 4 keer per dag antibiotica en moet dan naar vaatchirurg. Ze vond het er niet goed uitzien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |