je krijgt ze toch nietquote:Op zondag 29 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had een zwarte besteld maar zag dat ze ook grijze hadden
Grijs is chiquer.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt toch nietquote:Op zondag 29 mei 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar gewoon voor het ideequote:
Hebben we hier straks allemaal nieuwe beddenquote:
Ben bang dat ik over paar dagen gewoon mijn geld terug krijg hahaha.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we hier straks allemaal nieuwe bedden
Die kans is vrij groot ja, maar bij bol durf ik die gok wel te nemenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben bang dat ik over paar dagen gewoon mijn geld terug krijg hahaha.
Ik gooi morgen meteen mijn bed weg.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja, maar bij bol durf ik die gok wel te nemen
Bunion!quote:Op zondag 29 mei 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
De knokel van mijn grote teen begint steeds verder uit te steken. Ook al iets dat mijn oma ook heeft
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
bizar hoe het er uitziet
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
zijn geamputeerdquote:Op zondag 29 mei 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwachtte een foto van je been maar hier word ik ook niet vrolijk van. Die vingers vallen er uiteindelijk gewoon af.
This video shows fingers with necrosis from stage 3 frostbite! The patients fingers were later amputated during surgery.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwachtte een foto van je been maar hier word ik ook niet vrolijk van. Die vingers vallen er uiteindelijk gewoon af.
Ik las broek, weet ook niet waaromquote:Op zondag 29 mei 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Weer vier procent verder in m'n boek. Schiet niet echt op maar wel interessant.
maar hij heeft er schijnbaar wel even mee rondgelopen. Zijn zeker gevoelloos?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This video shows fingers with necrosis from stage 3 frostbite! The patients fingers were later amputated during surgery.
Zenuwen dood inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij heeft er schijnbaar wel even mee rondgelopen. Zijn zeker gevoelloos?
Ja watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |