SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Voor wat betreft de TT, inderdaad slordig en rommelig en ik merk dat mensen daar last van hebben, morgen eens rondbellen hoe, wat of waar.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
wekker zetten zodat ik om 0800 de huisarts kan bellen
Ga je er weer een gezichtje op tekenen?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
wekker zetten zodat ik om 0800 de huisarts kan bellen
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je er weer een gezichtje op tekenen?
moet ik de hele been doenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je er weer een gezichtje op tekenen?
misschien een teken van bovenafquote:Op zondag 29 mei 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Gek genoeg zit ik ook tien minuten van waar ik altijd heb gewoond
Onbewust of bewust?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Gek genoeg zit ik ook tien minuten van waar ik altijd heb gewoond
wat houdt je tegen :pquote:Op zondag 29 mei 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stad heeft een waanzinnige aantrekkingskracht op mij
ja liep van been zo naar voetquote:
Nou ja, ik wist dat natuurlijk wel. Maar ik heb het uitgekozen omdat het me een rustig en comfortabel plekje lijktquote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja liep van been zo naar voet
hele vorm was zo, zo opgezet was het
wat die dikke mensen ook hebben zo
Zo'n glimmend varkenspootje.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom dus het zero-snack regimequote:Op zondag 29 mei 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ergens wel.quote:
quote:
Veel met de benen omhoog gaan liggenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat denk ik niet. nou ja dat weet ik niet
Ik hoop echt dat je snel terecht kunt. Het zint me niksquote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat denk ik niet. nou ja dat weet ik niet
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Even een nieuw bed besteldhttps://nl.pepper.com/aan(...)de-aanbieding-238500
ja was toch al voor echo geweest,. toen zei ze spatader maar die is denk ik dan gegroeid ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je snel terecht kunt. Het zint me niks
"Inclusief voor 200 euro aan bedtextiel"quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Whut? 31 euro?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Ja, ik weet het niet. Maar ik vind het toch allemaal best heftig als ik het zo lees, balliequote:Op zondag 29 mei 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was toch al voor echo geweest,. toen zei ze spatader maar die is denk ik dan gegroeid ofzo?
Ja, zal wel een prijsfout zijn dus heb maar even achteraf betalen geselecteerdquote:
misschien is dit wel de laatste keer dat je mij spreektquote:Op zondag 29 mei 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Maar ik vind het toch allemaal best heftig als ik het zo lees, ballie
duim voor jequote:Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, zal wel een prijsfout zijn dus heb maar even achteraf betalen geselecteerd
Het is dat de maten er bij staan, anders had ik gedacht dat je een poppenbedje bezorgd zou krijgenquote:Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, zal wel een prijsfout zijn dus heb maar even achteraf betalen geselecteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |