Ola en het tweede stokje heeft een andere kleur alsof het al heel oud is en die zat verstopt in dat ijsje, ben misselijk nu.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het was wel Ola, toch? Geen b-merk?
nee dat neit :pquote:Op zondag 29 mei 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij dat ook?
Komt wel dichtbij dan
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ola en het tweede stokje heeft een andere kleur alsof het al heel oud is en die zat verstopt in dat ijsje, ben misselijk nu.
Gatverdamme, nee dit was echt een verkleurd stokje dat ineens in mijn mond zat, plebstroep ook allemaal.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was het wel een stokje?
Zo trof ik een keer een grijze kwak aan in mijn potje mayo
ik las broekquote:Op zondag 29 mei 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Weer vier procent verder in m'n boek. Schiet niet echt op maar wel interessant.
quote:Op zondag 29 mei 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme, nee dit was echt een verkleurd stokje dat ineens in mijn mond zat, plebstroep ook allemaal.
Zo strak zitten m'n broeken nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las broek
wat lees je?
ik heb de Goelag 'trilogie' gekregen. Lijkt me wel zware pillen.
Maar ook een paar boeken over de VOC, WIC, MCC, Noordse Compagnie en een tering oude atlas @:ettovanbelgie
Nou? Hoe zit die in elkaar?quote:Op zondag 29 mei 2022 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo strak zitten m'n broeken nog niet.
Ben nog steeds bezig in de biografie van Charles Manson. Ben er een maand geleden in begonnen maar had even een leesmoeheid ofzo. Vrijdag weer verder gegaan.
Helter Skelter?quote:Op zondag 29 mei 2022 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben nog steeds bezig in de biografie van Charles Manson. Ben er een maand geleden in begonnen maar had even een leesmoeheid ofzo. Vrijdag weer verder gegaan.
Lijkt me wel interessant zo'n verhaal over deze "gestoorde"quote:Op zondag 29 mei 2022 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die heb ik al gelezenquote:
Oeh daar wil ik ook nog meer over lezen.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
Heb bij m'n ouders ook nog een boek over de Zodiac Killer liggen.. Nog niet gelezen. Die persoon is nog steeds niet gepakt/geidentificeerd.
Ff op wishlist zettenquote:Op zondag 29 mei 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die heb ik al gelezendie ging meer over de rechtszaken. Ook heel goed.
Deze is van Jeff Guinn. Had van hem ook de biografie van Jim Jones gelezen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)KpQ.2.5.ProductImagequote:Op zondag 29 mei 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh daar wil ik ook nog meer over lezen.
Ik heb deze op m'n lijst staan:quote:Op zondag 29 mei 2022 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)KpQ.2.5.ProductImage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |