Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ze om 8 uur telefonisch bij de lurven pakken
dat helpt meestal niet met hoe vriendelijk ze helpenquote:Op maandag 30 mei 2022 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.
quote:Op maandag 30 mei 2022 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een groene frikandel op je schouder
ze houden altijd nog plekjes vrij voor de dag zelf dus hoop daar op. heb ook al gedoucht voor het geval datquote:Op maandag 30 mei 2022 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.
is ook nog niet 8 uur hequote:
mijn scheetjes stinken een beetjequote:
dat je dat dan ook zo in je hoofd haalt om te doen hequote:Op maandag 30 mei 2022 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles aan haar is fake en manipulatief
Borderline en narcistische persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 30 mei 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je dat dan ook zo in je hoofd haalt om te doen he
Territoriumgedragquote:Op maandag 30 mei 2022 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Waarom heb ik collega's die na het schijten wel met de gore luchtverfrisserspray gaan spuiten maar niet de moeite nemen om hun sporen uit de pot te vegen?
Oké, laat die tweede boterham maar zittenquote:Op maandag 30 mei 2022 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Waarom heb ik collega's die na het schijten wel met de gore luchtverfrisserspray gaan spuiten maar niet de moeite nemen om hun sporen uit de pot te vegen?
sowieso mensen die die spray gebruiken moeten dat ding rectaal ingebracht krijgenquote:
En geurkaarsjes op de wc? Mag dat wel?quote:Op maandag 30 mei 2022 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso mensen die die spray gebruiken moeten dat ding rectaal ingebracht krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |