Dat ik zo mijn balkon opstap vanaf mijn eigen piratenbootquote:Op maandag 30 mei 2022 07:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop dat je snel weer door Rotterdam kunt huppelen Ballie. Anders kun je altijd nog piraat worden en een houten been nemen.
Met een groene frikandel op je schouderquote:Op maandag 30 mei 2022 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ik zo mijn balkon opstap vanaf mijn eigen piratenboot
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ze om 8 uur telefonisch bij de lurven pakken
dat helpt meestal niet met hoe vriendelijk ze helpenquote:Op maandag 30 mei 2022 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.
quote:Op maandag 30 mei 2022 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een groene frikandel op je schouder
ze houden altijd nog plekjes vrij voor de dag zelf dus hoop daar op. heb ook al gedoucht voor het geval datquote:Op maandag 30 mei 2022 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.
is ook nog niet 8 uur hequote:
mijn scheetjes stinken een beetjequote:
dat je dat dan ook zo in je hoofd haalt om te doen hequote:Op maandag 30 mei 2022 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles aan haar is fake en manipulatief
Borderline en narcistische persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 30 mei 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je dat dan ook zo in je hoofd haalt om te doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |