SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt online een beetje de indruk gewekt dat Gasly een voldongen feit is voor een McLaren zitje, maar daar wordt even vergeten dat Gasly (net als Ricciardo) een coureur is die een verleden heeft met problemen om zich aan te passen aan een chassis dat hem niet ligt.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gasly is op weg naar de uitgang helaas
Na de herstart was wel duidelijk hoe oersaai een droge race was geweestquote:Op zondag 29 mei 2022 18:39 schreef Zwoerd het volgende:
Voor Monaco was het best een leuke race vond ik.
Vorige week al.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Eigenlijk voor het eerst dat ik Verstappen een minder weekend in een goed resultaat zie om te zetten door het hoofd koel te houden en de nodige puntjes te sprokkelen. Met het hoofd gereden en geen onnodige risico's genomen en zo uitgelopen in het wdc klassement. Prima resultaat zo.
Dat soort races heeft hij vorig jaar toch ook wel gehad? Sochi bijvquote:Op zondag 29 mei 2022 18:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Eigenlijk voor het eerst dat ik Verstappen een minder weekend in een goed resultaat zie om te zetten door het hoofd koel te houden en de nodige puntjes te sprokkelen. Met het hoofd gereden en geen onnodige risico's genomen en zo uitgelopen in het wdc klassement. Prima resultaat zo.
DeZhou-vuquote:Op zondag 29 mei 2022 18:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
De freestyle van Zhou was prachtig.
Daar zijn we hier niet Zhounig mee hoorquote:
Hoezhou?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
die woordgrappen, echt opZhouten nou.
Zhou je misschien even je toontje willen dimmen?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
die woordgrappen, echt opZhouten nou.
Dat zhouiezhouquote:Op zondag 29 mei 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zhou je misschien even je toontje willen dimmen?
Vorige week moest het team ingrijpen met een andere strategie omdat Max m flipte over die DRS. Dat noem ik nu niet echt het hoofd koel houden.quote:
Zhou het?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:57 schreef KingRadler het volgende:
De Klerk kan zo geen wereldkampioen worden als Team foutjes blijven maken.
Net zoals Leclerc nu toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vorige week moest het team ingrijpen met een andere strategie omdat Max m flipte over die DRS. Dat noem ik nu niet echt het hoofd koel houden.
Wat ie riep was allemaal niet zo relevant, hij heeft gewoon rustig de race uitgereden en 'zijn geluk' (de pech van LEC) optimaal uitgenut.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vorige week moest het team ingrijpen met een andere strategie omdat Max m flipte over die DRS. Dat noem ik nu niet echt het hoofd koel houden.
En welke lijn reden ze? Precies dezelfde als altijdquote:
Volgend jaar geen Monaco meer. Zuur voor hem.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc komt hier echt wel sterker uit. Let’s go Charles.
Doe het dan meteen bij Perez ookquote:
Er is geen witte lijn, protest ongegrond.quote:
En, andere lijnen gezien?quote:
Nou en, regels zijn regels ook voor max. Die NL bril hier 😂quote:Op zondag 29 mei 2022 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Max kon er niet veel aan doen
Bij F1 TV Pro in de nabeschouwing beelden geweest van de onboard van Max. Alan McNish heeft van dicht bij geanalyseerd...quote:
Ongetwijfeld. En dan zou ik het ook sneu vinden.quote:
Precies, regels zijn regels, daarom is Leclerc alsnog gediskwalificeerd omdat hij niet op eigen kracht naar de weging kon. Wie weet hoeveel gewicht die monteurs wel niet aan Leclerc z'n auto konden toevoegen voor de weging?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nou en, regels zijn regels ook voor max. Die NL bril hier 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |