Het wordt sowieso een rollende startquote:Op zondag 29 mei 2022 15:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Achter de SC starten in Monaco bij een klein beetje regen
Lekker 50 rondes achter de SC en dan halve punten geven.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelletjes losers, safety car start
Kan ik mooi slapenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef DX11 het volgende:
Ik krijg toch anders wel heel erg Spa 2021 flashbacks.
Oh?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef tralalala het volgende:
Rollende start straksSjarrel MOET winnen
Het lijkt het songfestival wel héquote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef tralalala het volgende:
Staande start toch?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef tralalala het volgende:
Toch Stroll op het podium, geweldige regenrijderquote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Maximaal 11 auto's aan de finish, denk ik.
Ik nietquote:Op zondag 29 mei 2022 15:02 schreef PzKpfw het volgende:
Wie durft er geld te zetten op dat alle 20 coureurs gaan finishen
Latifi in de puntenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:02 schreef PzKpfw het volgende:
Als we Spa taferelen krijgen is het makkelijk verdienenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:02 schreef PzKpfw het volgende:
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Stroll is wel een dusdanig rare coureur dat hij in rare omstandigheden echt wel goed kan scorenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch Stroll op het podium, geweldige regenrijder
Gaat niet gebeuren het is opgehouden met regenenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we Spa taferelen krijgen is het makkelijk verdienen
Nee. Anders was de race wel om 14:00 begonnen.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Spa 2021 heeft echt een trauma opgeleverd voor de FIA hè?
Het lijkt wel of ze een ultra-quotum hebbenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop wel nat, droog en dan weer nat
ULTRASPECTACULAIR
1 van de weinige keren dat ik net je eens bentquote:Op zondag 29 mei 2022 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop wel nat, droog en dan weer nat
ULTRASPECTACULAIR
Je hebt zulf een smalle.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:03 schreef R-woud93 het volgende:
Van bovenaf gezien zie je goed hoe smal het is
Het is armoe tegenwoordig ja. Gewoon starten man. Het is geen Hockenheim oude stijl met spray tussen de bomen bij 350 per uur.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:03 schreef raptorix het volgende:
Als je nog niet eens op Regenbanden hoeft te starten, hoezo stel je de start dan uit? Het is nou niet zo dat het circuit 1 grote plas is.
Als het opeens regent lijkt me dat geen gek iets.quote:
Dat mag sowieso niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Uitstellen om teams de gelegenheid te geven om de setup aan te passen.
Maldonado heeft ook gewoon een zege op zijn naam staanquote:Op zondag 29 mei 2022 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stroll is wel een dusdanig rare coureur dat hij in rare omstandigheden echt wel goed kan scoren
Ja daarom, en ik gun het hem wel, heb geen hekel aan hem zoals de meesten hierquote:Op zondag 29 mei 2022 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stroll is wel een dusdanig rare coureur dat hij in rare omstandigheden echt wel goed kan scoren
Volgens McLaren wel.quote:
Nee dat ben ik gewoonquote:Op zondag 29 mei 2022 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze een ultra-quotum hebben
Ik heb er ook zeker geen hekel aan, het is gewoon een rare coureurquote:Op zondag 29 mei 2022 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik gun het hem wel, heb geen hekel aan hem zoals de meesten hier
Niet mee eens. Laat ze starten en dan zelf beslissen om rondje 1 te wisselenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:04 schreef MoreDakka het volgende:
Toch vrij normaal dat men niet zomaar auto's op slicks laat starten in de regen
Hamilton en anderen ookquote:
Nee johquote:Op zondag 29 mei 2022 15:05 schreef DX11 het volgende:
Ik zei het toch al een kwartier geleden. Dit gaat gewoon allemaal precies het zelfde als spa vorig jaar. Zometeen 3 rondes achter de safety car en klaar voor halve punten.
We gaan toch niet rijden als het nat is.quote:
Yepquote:Op zondag 29 mei 2022 15:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan moet je ook een regel gaan maken dat je helemaal niet meer rijdt als er iets van regen naar beneden komt.
Dit maakt nu een compleet willekeurige indruk.
Dat is Pirelli zijn probleemquote:
ZIEDENDquote:Op zondag 29 mei 2022 15:06 schreef Zorro het volgende:
Ik ben naar het voetbal gezapt.
Ook geen reet spanning maar dat is dan tenminste niet kunstmatig.
Walgelijk dit.
Alleen stelt het niks voor in vergelijking met Spa 2021.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Hahaa weer dezelfde shit als de vorige keer in Spa?
Als het regent wordt er niet meer gereden
En als er al gereden wordt is het wachten op de safety car
Wat een grap deze 'sport'
Valt verder ook niet opquote:Op zondag 29 mei 2022 15:06 schreef ondeugend het volgende:
En hoe langer er gewacht wordt het voordeliger gaat zijn voor de beide Karels.
Inderdaad. Precies dat waar iedereen op hoopt komt een keer en dat verneuken ze dan.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:07 schreef Mothzor het volgende:
FIA verneukt een complete chaos die erg leuk had geweest
Als je chaos wil waarom ga je dan niet crash compilations kijken op YouTube?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:07 schreef Mothzor het volgende:
FIA verneukt een complete chaos die erg leuk had geweest
Klopt, het is geen sport. het valt onder vervoer.quote:
Als je het juiste rubber er maar om hebt.quote:
En misschien moeten ze ook niet te hard rijden, dat is ook veel veiligerquote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Misschien kunnen ze beter binnen racen op de sim. Nooit last van wind, regen of gevaar.
waarom dan ? nu kan lewis weer een "wereldrace" rijden....met deze mazzelquote:
echt amerikaanse toestandenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Hahaa weer dezelfde shit als de vorige keer in Spa?
Als het regent wordt er niet meer gereden
En als er al gereden wordt is het wachten op de safety car
Wat een grap deze 'sport'
Dat hoort wel een beetje bij het vak, zeg maar. En daar hebben ze de wet/inter voor.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze bang voor een complete opstopping en de helft van het veld verliezen in een lullige kop staat botsing omdat 1 iemand 'm in de muur zet.
En dan no collision aanzetten.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Misschien kunnen ze beter binnen racen op de sim. Nooit last van wind, regen of gevaar.
Die NASCAR-race vorig jaar op volgens mij de Roval in Charlotte, waar ze door wieldiepe plassen knaldenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:07 schreef Zorro het volgende:
Zelfs in Amerika doen ze niet zo flauw. Ja op ovals wel, maar op een stratencircuit waren die allang gestart.
Oei, ziedend.quote:
Kleffe_Dop it's called a motor race, OK?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze bang voor een complete opstopping en de helft van het veld verliezen in een lullige kop staat botsing omdat 1 iemand 'm in de muur zet.
Na elk uur even achter de sim vandaan om RSI te voorkomen. Verplicht een pakje sinas drinken.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En misschien moeten ze ook niet te hard rijden, dat is ook veel veiliger
Neequote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is verschil met full wets en gewone banden? Zijn dat dan banden met grip zoals we kennen op een gewone auto?
Waarom zijn ze dan gewoon gestart in Imola?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, ziedend.
Tegenwoordig is de angst om te rijden met een buitje gewoon veel te groot
Gevaar staande start kan ik me nog wel voorstellenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Staande start willen we.
Waarom hebben ze regenbanden, racen pussies
wat is verschil dan?quote:
Spa 98 uit mijn hoofd genot. Heerlijkquote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Kleffe_Dop it's called a motor race, OK?
Ik zeg niet dat het mijn idee is hè.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Kleffe_Dop it's called a motor race, OK?
Geen ULTRA WET?quote:
Daar kwam wel een paar kuub meer de vierkante meter omlaagquote:
Ze kunnnen prima rijden zonder halo. Het is aan de teams en rijders om het maar op te lossenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hadden prima kunnen starten in de regen. Het is aan de teams en rijders om het maar op te lossen
Dat was ook een lekkere ja.quote:
En nog niet eens traangasquote:Op zondag 29 mei 2022 15:11 schreef hollandia02 het volgende:
Betaal je dik geld voor een kaartje, is de tribune niet eens overkapt…
Ho ho, eerst de EXTREME wets.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
De Full Wets zijn alleen om achter de SC aan te rijden. Zodra die weggaat gaat iederen naar de Inters
Vergelijking van niks die je maaktquote:Op zondag 29 mei 2022 15:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze kunnnen prima rijden zonder halo. Het is aan de teams en rijders om het maar op te lossen
Denk toch eens na joh.
Frankrijk ligt een paar meter verder helaas…quote:
Ultrawets dacht ik??quote:
Ik begreep dat teams op deze manier van alles nog kunnen aanpassenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:03 schreef raptorix het volgende:
Als je nog niet eens op Regenbanden hoeft te starten, hoezo stel je de start dan uit? Het is nou niet zo dat het circuit 1 grote plas is.
Ja want dan hoeven ze niet eerst een cursus Nederlands of Engels te doen.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Co commentator van Belgische zender zegt dat je goedkoper naar Monaco kan, dan naar Zandvoort
Überwets.quote:
Natuurlijk wel. Het gaat om veiligheid, idioten willen misschien graag grote crashes zien maar normaal denkende mensen niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vergelijking van niks die je maakt
Ja het moet niet opeens spannend gaan worden, hoe kun je anders je middagdutje doenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Aluminiumhoedje: ze doen dit om een leuk Monaco te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |