En misschien moeten ze ook niet te hard rijden, dat is ook veel veiligerquote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Misschien kunnen ze beter binnen racen op de sim. Nooit last van wind, regen of gevaar.
waarom dan ? nu kan lewis weer een "wereldrace" rijden....met deze mazzelquote:
echt amerikaanse toestandenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Hahaa weer dezelfde shit als de vorige keer in Spa?
Als het regent wordt er niet meer gereden
En als er al gereden wordt is het wachten op de safety car
Wat een grap deze 'sport'
Dat hoort wel een beetje bij het vak, zeg maar. En daar hebben ze de wet/inter voor.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze bang voor een complete opstopping en de helft van het veld verliezen in een lullige kop staat botsing omdat 1 iemand 'm in de muur zet.
En dan no collision aanzetten.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Misschien kunnen ze beter binnen racen op de sim. Nooit last van wind, regen of gevaar.
Die NASCAR-race vorig jaar op volgens mij de Roval in Charlotte, waar ze door wieldiepe plassen knaldenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:07 schreef Zorro het volgende:
Zelfs in Amerika doen ze niet zo flauw. Ja op ovals wel, maar op een stratencircuit waren die allang gestart.
Oei, ziedend.quote:
Kleffe_Dop it's called a motor race, OK?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze bang voor een complete opstopping en de helft van het veld verliezen in een lullige kop staat botsing omdat 1 iemand 'm in de muur zet.
Na elk uur even achter de sim vandaan om RSI te voorkomen. Verplicht een pakje sinas drinken.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En misschien moeten ze ook niet te hard rijden, dat is ook veel veiliger
Neequote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is verschil met full wets en gewone banden? Zijn dat dan banden met grip zoals we kennen op een gewone auto?
Waarom zijn ze dan gewoon gestart in Imola?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, ziedend.
Tegenwoordig is de angst om te rijden met een buitje gewoon veel te groot
Gevaar staande start kan ik me nog wel voorstellenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Staande start willen we.
Waarom hebben ze regenbanden, racen pussies
wat is verschil dan?quote:
Spa 98 uit mijn hoofd genot. Heerlijkquote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Kleffe_Dop it's called a motor race, OK?
Ik zeg niet dat het mijn idee is hè.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Kleffe_Dop it's called a motor race, OK?
Geen ULTRA WET?quote:
Daar kwam wel een paar kuub meer de vierkante meter omlaagquote:
Ze kunnnen prima rijden zonder halo. Het is aan de teams en rijders om het maar op te lossenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hadden prima kunnen starten in de regen. Het is aan de teams en rijders om het maar op te lossen
Dat was ook een lekkere ja.quote:
En nog niet eens traangasquote:Op zondag 29 mei 2022 15:11 schreef hollandia02 het volgende:
Betaal je dik geld voor een kaartje, is de tribune niet eens overkapt…
Ho ho, eerst de EXTREME wets.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
De Full Wets zijn alleen om achter de SC aan te rijden. Zodra die weggaat gaat iederen naar de Inters
Vergelijking van niks die je maaktquote:Op zondag 29 mei 2022 15:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze kunnnen prima rijden zonder halo. Het is aan de teams en rijders om het maar op te lossen
Denk toch eens na joh.
Frankrijk ligt een paar meter verder helaas…quote:
Ultrawets dacht ik??quote:
Ik begreep dat teams op deze manier van alles nog kunnen aanpassenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:03 schreef raptorix het volgende:
Als je nog niet eens op Regenbanden hoeft te starten, hoezo stel je de start dan uit? Het is nou niet zo dat het circuit 1 grote plas is.
Ja want dan hoeven ze niet eerst een cursus Nederlands of Engels te doen.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Co commentator van Belgische zender zegt dat je goedkoper naar Monaco kan, dan naar Zandvoort
Überwets.quote:
Natuurlijk wel. Het gaat om veiligheid, idioten willen misschien graag grote crashes zien maar normaal denkende mensen niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vergelijking van niks die je maakt
Ja het moet niet opeens spannend gaan worden, hoe kun je anders je middagdutje doenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Aluminiumhoedje: ze doen dit om een leuk Monaco te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |