niet weggaan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel sfeerbepalend en merk dat ik ook daarom minder zin heb om hier mee te posten.
Met jou vele anderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel sfeerbepalend en merk dat ik ook daarom minder zin heb om hier mee te posten.
staat hij er uberhaupt nog?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heb je de laatste posts in het vorige deel wel gelezen?
*ignorance is bliss*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
niks ergs aan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
Wat moet dat eerste plaatje betekenen in de OP
Niet de waarheid verdraaien Paul. Je eigen act wordt door Maanvis tegen je gebruikt en daar ben je niet van gediend.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.
Wat maakt dat ik jouw gedrag moet accepteren maar dat jij wel op deze wijze kan reageren alsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou je de waarheid willen verbergen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Stroquote:
Nee. Wel het win een enkeltje voetreis Camino met DJMOquote:
Dacht dat je het ook wel grappig vond.maar zal niet meer doen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat maakt dat ik jouw gedrag moet accepteren maar dat jij wel op deze wijze kan reageren als
Iets je niet aan staat, tikkeltje hypocriet vind je ook niet?
Weetjehoever.....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Wel het win een enkeltje voetreis Camino met DJMO
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.quote:
neequote:
Met de auto kom ik middenbrabant niet uit en het vliegtuig pak ik eens in de 10 jaar of zoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.
Dat is niet helemaal waar he?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.
Mijn kinderen wonen helaas niet thuis.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen een vliegenmepper cadeau gedaan. Doet wonderen. Ze zijn zo fanatiek!![]()
I know, je bent hier geweest. Weet je nogquote:
Oh ja zeker wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
I know, je bent hier geweest. Weet je nog
Ik val zo af en toe eens binnen, als ik jou zie.quote:
Alles goed?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik val zo af en toe eens binnen, als ik jou zie.
Ik klaag niet, met u?quote:
Beetje vreemde clip, maar wel een goed nummer inderdaadquote:
Was gibts?quote:
ik hou wel van vreemde clipsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje vreemde clip, maar wel een goed nummer inderdaad
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat
heeft iemand je wakker gemaakt?
Dat moet je niet op datingprofiel zetten hoor....quote:
Sledge hammer van Peter Gabriels bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ahaa, dan heb ik wel iets voor je![]()
er kijkt er hier 1 voetbalquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze vindt je denk ik ook wel leuk
Ja 1-0 voor Real toch. Saaie finale is weer eens saaie finale.quote:
Jezus, zo noem je @DJMO toch niet man!quote:
Van @DJMO heb ik geen lastquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, zo noem je @:DJMO toch niet man!
Heb al geen profiel meerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet je niet op datingprofiel zetten hoor....
Geen profiel is beste profiel toch.quote:
Wacht maar tot morgenquote:
Precies, voor altijd alleenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen profiel is beste profiel toch.
Jij en driekwart van fok!quote:
Gedeelde smart en zo Lottertquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, we hebben het heel fijn zo met z'n tweetjes
Ohhhhh!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Foshii![]()
![]()
![]()
moet je liedje nog luisteren
Paar jaar geleden concert bij gewoond van ze in frankfurtquote:
Noicequote:
Heb die armbandjes mee gejat toenquote:
Ik droomde vanmorgen dat er ontploffende meikevers langs de wc vlogen. Ik ben maar opgestaanquote:
Morguh Senn, dat is altijd lekker goed slapen. Kan je de dag weer fris beginnen.quote:
Heb jij een actiefilm gekeken gisteren?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik droomde vanmorgen dat er ontploffende meikevers langs de wc vlogen. Ik ben maar opgestaan
Nope.quote:
Ja had het ook echt nodig was zo moe. Eens zien of ik vandaag nog een stuk tuin van onkruid kan ontdoenquote:Op zondag 29 mei 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Senn, dat is altijd lekker goed slapen. Kan je de dag weer fris beginnen.
Loop hier momenteel ook op mijn tandvlees, kan niet slapen de laatste weken.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja had het ook echt nodig was zo moe. Eens zien of ik vandaag nog een stuk tuin van onkruid kan ontdoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop hier momenteel ook op mijn tandvlees, kan niet slapen de laatste weken.
Ik teken voor een nacht goede nachtrust.
Lekker wel in de tuin werken vond het altijd heerlijk om te doen.
ALleen is het nu wel een beetje fris, het is hier maar 10 graden
Het lijkt wel een beetje herfst, af en te ene klein buitje tussen door
Hoop dat het zo droog is als ik naar d efysio moetVervelend joh, ik heb ook weken waarin ik amper slaap. Ken het gevoel maar al te goed. Levert de behandeling van de fysio wel wat op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja niet slapen is drama, ik slaap al 30 jaar super slecht. Maar dit is ok nieuw voor mij zo weinig slaap.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vervelend joh, ik heb ook weken waarin ik amper slaap. Ken het gevoel maar al te goed. Levert de behandeling van de fysio wel wat op?
Hier lekker brunchen met uitsmijters met ham en kaasquote:
Heb niks in huis dat onder die noemer kan. Maar ik moet straks nog wat boodschappen doen dan haal ik wel een lekker broodje en een sapje. Eerst even de vaatwasser aan zetten het huis een beetje fatsoeneren vanavond komen mijn ouders namelijk op de koffie.quote:
Heb net een broodje kroket gemaakt, na de fysio even naar de lidl kroketten gehaaldquote:Op zondag 29 mei 2022 12:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb niks in huis dat onder die noemer kan. Maar ik moet straks nog wat boodschappen doen dan haal ik wel een lekker broodje en een sapje. Eerst even de vaatwasser aan zetten het huis een beetje fatsoeneren vanavond komen mijn ouders namelijk op de koffie.
Lekker! Ik heb nog van die vegetarische worstjes van de ikea in de vriezer daar ook maar wat zachte bolletjes voor halen.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een broodje kroket gemaakt, na de fysio even naar de lidl kroketten gehaald
Had ik echt al heel lang niet meer gehad maar had er in een keer zin in
Kan ook, eet smakelijk voor zoquote:Op zondag 29 mei 2022 12:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb nog van die vegetarische worstjes van de ikea in de vriezer daar ook maar wat zachte bolletjes voor halen.
Klopt die van lidl heb ik wel eens gehad! Waren prima te eten. Zou gaan regen dus dacht nou zet ik de kamerplanten even buiten. Nog geen druppel gehad..quote:Op zondag 29 mei 2022 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, eet smakelijk voor zo
Zag dat ze bij de lidl ook vegatarische kroketten en zo hadden
Wel einig spul om nog echt te frituren tis allemaal over of arifryer spul
O ik had net wel regen toen ik naar de fysio ging, beetje niet echt een flinke bui of zoquote:Op zondag 29 mei 2022 13:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt die van lidl heb ik wel eens gehad! Waren prima te eten. Zou gaan regen dus dacht nou zet ik de kamerplanten even buiten. Nog geen druppel gehad..
Gezellig koffie drinkenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop hier momenteel ook op mijn tandvlees, kan niet slapen de laatste weken.
Ik teken voor een nacht goede nachtrust.
Lekker wel in de tuin werken vond het altijd heerlijk om te doen.
ALleen is het nu wel een beetje fris, het is hier maar 10 graden
Het lijkt wel een beetje herfst, af en te ene klein buitje tussen door
Hoop dat het zo droog is als ik naar d efysio moetbeterschap/sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Hey Paulquote:
thnx maanquote:
Ow nee als hij er echt redenen voor had dan is het wel goed te praten.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij had zijn redenen veroordeel hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2022 17:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow nee als hij er echt redenen voor had dan is het wel goed te praten.Ja echt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij voelde zich verwaarloost, niet genoeg aandacht. Ach dan knal je toch gewoon een klas met kinderen neer.
Heel logisch.
De wereld raakt wat dat betreft sowieso steeds verknipter.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Hij voelde zich verwaarloost, niet genoeg aandacht. Ach dan knal je toch gewoon een klas met kinderen neer.
Heel logisch.
Absoluut.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De wereld raakt wat dat betreft sowieso steeds verknipter.
quote:Op zondag 29 mei 2022 17:36 schreef Senn88 het volgende:
Maar ik heb gekruide krieltjes uit de airfryer
Voor hem welquote:Op zondag 29 mei 2022 17:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Heel logisch.
Hay schatje. Alles goed 🤣quote:
Toch een voldoende 🤣quote:
😳quote:Op zondag 29 mei 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed zo
Zolang je maar lief bent
anders![]()
![]()
Ben benieuwd voor hoelang 😉quote:
oke maar ik wil ook neukenquote:
Doen visjes ook. Lijkt mij wel lastig in het water trouwens.quote:
Nooit gedaan?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen visjes ook. Lijkt mij wel lastig in het water trouwens.
Niet met mijn kop onder water 😝quote:
Denk dat Paul meer op de vrouwtjes valt.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Nouja laat ik eerst maar eens met @:paul naar de gay sauna gaan dan
ja, maar die vrouwtjes niet op hem. dus ik neem hem ff mee naar de gay sauna dan krijgt ie tenmisnte de aandacht die ie wilquote:Op zondag 29 mei 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Paul meer op de vrouwtjes valt.
DTS gaat sowieso weer open, daar hebben jullie niks over te zeggenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Paul het volgende:
Ma en dinsdag vergadering met Murp, Swj en flippiee over Dts. Van 9-1730 uur. Wordt pittig
En ik dacht een lange vergaderdag te hebbenquote:Op zondag 29 mei 2022 20:54 schreef Paul het volgende:
Ma en dinsdag vergadering met Murp, Swj en flippiee over Dts. Van 9-1730 uur. Wordt pittig
En anders niet. Kan er miet wakker van liggen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DTS gaat sowieso weer open, daar hebben jullie niks over te zeggen
Ik wens Paul veel succes me de vergadering als ie naakt vastgebonden op bed ligtquote:Op zondag 29 mei 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik dacht een lange vergaderdag te hebben
Eerst van 14 tot 16.30 uur en dan van 19.30 tot 21.30 uur.
10000 schadevergoeding voor puntendervingquote:Op zondag 29 mei 2022 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders niet. Kan er miet wakker van liggen.
Wat heb jij tegen Paul?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wens Paul veel succes me de vergadering als ie naakt vastgebonden op bed ligt
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
10000 schadevergoeding voor puntenderving
ik kom ff op voor de vrouwen die ie lastig valtquote:
Ik zie dat niet als lastig vallen. Vaak gaan vrouwen er ook zelf in mee. Totdat anderen zich aan beginnen te ergeren. Hij doet geen vlieg kwaad. Scheld niemand uit. Doet nooit lelijk tegen anderen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kom ff op voor de vrouwen die ie lastig valt
je hebt niet alles gezienquote:Op zondag 29 mei 2022 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als lastig vallen. Vaak gaan vrouwen er ook zelf in mee. Totdat anderen zich aan beginnen te ergeren. Hij doet geen vlieg kwaad. Scheld niemand uit. Doet nooit lelijk tegen anderen.
Jij wel?quote:
ik ga eens in mijn DM's wroeten en kom er bij je op terugquote:
Djmo's Travel Storiesquote:
Doden topic spelquote:
Hey Ferrousquote:
O daar deed ik nog wel eens aan mee als ik weer niet kon slapen. Jammer dat het gesloten is.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doden topic spel
Kan je punten verdienen
Is nu twee maanden gesloten omdat er regelmatig ruzie is of gezuig
Gaat binnen kort wel weer open.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O daar deed ik nog wel eens aan mee als ik weer niet kon slapen. Jammer dat het gesloten is.
Hey lieffie,quote:Op zondag 29 mei 2022 21:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mupskealles beetje normaal weer of nog zo, 'n last?
Hoe later op de avond hoe schoner het volkquote:
Wat vervelend toch zo. Hoop dat er snel licht komt aan het eind van de tunnel met ditquote:Op zondag 29 mei 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie,
Nee helaas nietwil voor geen meter. Vanmorgen nog weer bij de fysio geweest. Morgen weer.
Dat zeker jaquote:Op zondag 29 mei 2022 21:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hoe later op de avond hoe schoner het volk![]()
[..]
Wat vervelend toch zo. Hoop dat er snel licht komt aan het eind van de tunnel met dit
Dank je.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hoe later op de avond hoe schoner het volk![]()
[..]
Wat vervelend toch zo. Hoop dat er snel licht komt aan het eind van de tunnel met dit
Ben er gelukkig van af. Je slaapt bijna niet dan.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.Hoop ik ook. Je weet hoe het is.
Idd, nee is nee vind ik.als men doorgaat is het niet leuk. Maar heeft hij al sorry gezegd?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awhh hij is vast wel een aardige knul. Alleen moet hij leren wanneer hij moet stoppen.
Reiki!quote:Op zondag 29 mei 2022 21:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben er gelukkig van af. Je slaapt bijna niet dan.
had een manueel toen. En mijn schoonzus deed magnetiseren zonder aanraken zoals dat heet, werkte ook wel. Ze heeft mijn maagpijn toen ook weggehaald. Heel bijzonder was dat
Ik heb een therapeut die zowel gewone fysio. Manuele en hapo therapie kan.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben er gelukkig van af. Je slaapt bijna niet dan.
had een manueel toen. En mijn schoonzus deed magnetiseren zonder aanraken zoals dat heet, werkte ook wel. Ze heeft mijn maagpijn toen ook weggehaald. Heel bijzonder was dat
Klopt maar ik weet zijn beweegredenen niet en we zitten wel allemaal achter een scherm. Niet iedereen heeft hetzelfde inzicht dus ik ben van mening dat nu het gedrag is gestopt hij nu niet in het lijdend voorwerp hoeft te veranderen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:35 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Idd, nee is nee vind ik.als men doorgaat is het niet leuk. Maar heeft hij al sorry gezegd?
ja of in DM doorgaan enzo en net doen alsof het een echte relatie is waardoor de tegenpartij er door in de problemen komt / zichzelf er dusdanig ongemakkelijk bij voelt dat ze uit ONZ weg blijftquote:Op zondag 29 mei 2022 21:35 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Idd, nee is nee vind ik.als men doorgaat is het niet leuk. Maar heeft hij al sorry gezegd?
Wat zit jij voor onzin te verspreiden over mij Dat ik iets doe in dm's. Laat maar zien danquote:
Oke, wist niet dat het zo hetenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Reiki!ik heb volgens mn tantes een natuurlijke gave daarvoor, 1 tante heeft aangeboden de cursus daarvoor te betalen zodat ik mn papieren ervoor kan halen, maar zat tot een tijdje terug niet in zo'n lekkere mindset, maar wat in het vat zit verzuurt niet
Wel lief danquote:Op zondag 29 mei 2022 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een therapeut die zowel gewone fysio. Manuele en hapo therapie kan.
Ja ik ken magnetiseren. Mijn opa deed dat ook. Tot op de dag van zijn dood 96 jaar Altijd mensen gratis geholpen
Wie heeft je deze onzin verteld? Ik heb niets in dm gedaan en er is niemand in problemen gekomen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja of in DM doorgaan enzo en net doen alsof het een echte relatie is waardoor de tegenpartij er door in de problemen komt / zichzelf er dusdanig ongemakkelijk bij voelt dat ze uit ONZ weg blijft
Ja dat heb ik dus ook, die hete handen danquote:Op zondag 29 mei 2022 21:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oke, wist niet dat het zo heten![]()
ja gewoon doen dan. Ik haal hoofdpijn weg met een vlakke hand vlakbij je voorhoofd en idem bij je achterhoofd zonder aanraken en krijg dan kokendhete handen, apart zei mijn schoonzus maar werkt
![]()
[..]
Wel lief dan
Sommige hangen Paul graag op. Bij Paul is het alleen gein ONZIN zoals dit forum onderdeel heetquote:Op zondag 29 mei 2022 21:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet zijn beweegredenen niet en we zitten wel allemaal achter een scherm. Niet iedereen heeft hetzelfde inzicht dus ik ben van mening dat nu het gedrag is gestopt hij nu niet in het lijdend voorwerp hoeft te veranderen.
1 van je schatjes uit het verledenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie heeft je deze onzin verteld? Ik heb niets in dm gedaan en er is niemand in problemen gekomen.
Reily is weer wat anders dan magnetiseren. Maar beide helpen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oke, wist niet dat het zo heten![]()
ja gewoon doen dan. Ik haal hoofdpijn weg met een vlakke hand vlakbij je voorhoofd en idem bij je achterhoofd zonder aanraken en krijg dan kokendhete handen, apart zei mijn schoonzus maar werkt
![]()
[..]
Wel lief dan
Klaar is klaar danquote:Op zondag 29 mei 2022 21:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet zijn beweegredenen niet en we zitten wel allemaal achter een scherm. Niet iedereen heeft hetzelfde inzicht dus ik ben van mening dat nu het gedrag is gestopt hij nu niet in het lijdend voorwerp hoeft te veranderen.
Oke, doeg lieverdquote:Op zondag 29 mei 2022 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar goed, ik ben er weer vandoor![]()
En dag Fer, tot de volgende keer![]()
![]()
Soms ook steenkoud. Maar wel leuk om te doen somsquote:Op zondag 29 mei 2022 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, die hete handen dan
Kan jij dat ook?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Soms ook steenkoud. Maar wel leuk om te doen soms
Ja zonder dat ik het wist. Mijn schoonzus zei probeer maar eens. Het lukte wel. Maar doe er verder niks mee. Sommigen lachen je dan uit.quote:
Gaat dit over maanvisquote:Op zondag 29 mei 2022 21:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awhh hij is vast wel een aardige knul. Alleen moet hij leren wanneer hij moet stoppen.
Ben er nog ffquote:Op zondag 29 mei 2022 22:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja zonder dat ik het wist. Mijn schoonzus zei probeer maar eens. Het lukte wel. Maar doe er verder niks mee. Sommigen lachen je dan uit.maar moeten zij weten. Ik geloof in bepaalde dingen, ook reïncarnatie op een bepaalde manier
Leukquote:Op zondag 29 mei 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben er nog ffen ik geloof ook in reïncarnatie, heb een hele theorie van hoe ik denk dat alles in elkaar zit, maar is te lang om hier op te schrijven
hahaha
Zo'n vermoeden heb ik ook !quote:Op zondag 29 mei 2022 22:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Leuker is meer volgens mij ook
je heb ook dat Japanse boeda geloof, is net zoiets. Maar daar geloof ik niet zo in.dus wij kennen elkaar uit een vorig leven, daarom klikt het zo
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe er een schepje bovenopquote:
Mooizoquote:
Oh beter !!! Vorige week was wel bizar vroeg jaquote:Op zondag 29 mei 2022 22:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mooizo![]()
bij ons allemaal denken ze zo. Moet meer zijn
lekker de middag morgen, niet zo achterlijk vroeg
ben jij een warlock jaquote:Op zondag 29 mei 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh beter !!! Vorige week was wel bizar vroeg ja![]()
En ik heb zo mn eigen ideeën over het leven, ben de laatste tijden erg geïnteresseerd geraakt in "demonologie" , probeer daar ook mee te "werken" enzo, zal wel vaag klinken, maar ja, hahaha![]()
Dan eerder een heksquote:
Zit ook een kern in. Een oom zag zwarte demonen vliegen en overleed paar dagen later.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh beter !!! Vorige week was wel bizar vroeg ja![]()
En ik heb zo mn eigen ideeën over het leven, ben de laatste tijden erg geïnteresseerd geraakt in "demonologie" , probeer daar ook mee te "werken" enzo, zal wel vaag klinken, maar ja, hahaha![]()
nee dat deed Paul alquote:
oja dat welquote:
dan weet je nog niet allesquote:
Hahahaha smoothquote:Op zondag 29 mei 2022 22:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wilde je al mijn liefde sturen, maar de postbode zei dat het te groot was![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte en hopelijk.quote:
Morguh lieffiequote:
Ja redelijk dit keer, de fysio gisteren heeft mij goed gedaan.quote:
Blij te horen want die pijn is erg vermoeiend.quote:Op maandag 30 mei 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja redelijk dit keer, de fysio gisteren heeft mij goed gedaan.
Redelijke dag gehad gisteren, maar dat had ik woensdag ook na de fysio
Vanmorgen weer, maar dan naar een andere.
Ik hoop dat het een blijvende verbetering is. ZOals je al zegt het is echt zo vermoeiend. Je weet met je zelf geen raad. Je zou bijna gek worden van de pijn.quote:Op maandag 30 mei 2022 06:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Blij te horen want die pijn is erg vermoeiend.
ik weet hoe ellendig het kan zijn. Je weet op een gegeven moment niet meer hoe je liggen moet
Nou jij mag piepen hoor, dit gun ik niemandquote:Op maandag 30 mei 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed weer genoeg gepiept.
Moet je werken vandaag Ferrous? Of vakantie?
Je bent liefquote:Op maandag 30 mei 2022 07:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nou jij mag piepen hoor, dit gun ik niemand
Ja 14.00 tot 21.00 dan 21.30 weer thuis
Vind dit het het heerlijkste. Dan nog ff dts doen
Heb weinig slaap nodig altijd
Dankje jij ook hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent lief![]()
Dan kan je lekker rustig aan doen in de ochtend, geen gejakker en gestress voor je begint.
een kwartiertje langer slapen is wel lekker maar of het je dag kan redden is voor mij ook de vraagquote:Op maandag 30 mei 2022 07:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dankje jij ook hoor
maar sta evengoed al ver van tevoren op, dat zit er in gebakkenhoor ze op het werk weleens van ik kon kwartiertje langer liggen want mijn vrouw moest nu de fles doen bij die kleine, of een kwartiertje je redden kan
GA er effe een dweil doorhalen hier en de lakens doen. Ik wens je nog een fijne dag mupskequote:Op maandag 30 mei 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een kwartiertje langer slapen is wel lekker maar of het je dag kan redden is voor mij ook de vraag
Thnx, jij ook een fijne dag lieffie,quote:Op maandag 30 mei 2022 07:14 schreef Ferrous het volgende:
[..]
GA er effe een dweil doorhalen hier en de lakens doen. Ik wens je nog een fijne dag mupske![]()
Ik heb er nooit iets van begrepen. Stelletje opgefokt tuig.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Dit heeft toch niets meer met sport te maken. Wat een zooitje is het toch momenteel overal
https://www.telegraaf.nl/(...)etbalrellen-den-haag
Echt schandalig, de politie trad wel hard op en terecht.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets van begrepen. Stelletje opgefokt tuig.
ik las; weer genoeg gepoeptquote:Op maandag 30 mei 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed weer genoeg gepiept.
Moet je werken vandaag Ferrous? Of vakantie?
Danke schonquote:
quote:
Wat voor cursus Mikey?quote:
quote:
Mogge. Goed bezigquote:Op maandag 30 mei 2022 09:46 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanochtend eerst maar even de was aangezet. Nu ga ik zo mijn oudste hond even naar mijn ouders brengen en met de jongste hond eerst het bos in dan kan hij even zijn overtollige energie kwijt. Daarna de oudste weer ophalen en dan met beiden nog een rondje door het park. Dan ga ik daarna in huis de boel nog even fatsoenerenen dan morgen weer een werkweek.
2 honden genotquote:Op maandag 30 mei 2022 09:46 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanochtend eerst maar even de was aangezet. Nu ga ik zo mijn oudste hond even naar mijn ouders brengen en met de jongste hond eerst het bos in dan kan hij even zijn overtollige energie kwijt. Daarna de oudste weer ophalen en dan met beiden nog een rondje door het park. Dan ga ik daarna in huis de boel nog even fatsoenerenen dan morgen weer een werkweek.
alle 3 kruisingenquote:
waar heb je paul gelatenquote:Op maandag 30 mei 2022 09:46 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen![]()
Een labradoodle reu van 1,5 en een kruising jack russel x chihuahua teef van 5. Beiden zijn herplaatsers maar heb ze niet tegelijk gekregen. Zou in de toekomst nog wel een kleinde labradoodle teef willen hebben (ooit) om puppys te fokken.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle 3 kruisingen
1 van 16 weken
1 van 5 jaar
1 van 13 1/2
en jij?
hier allemaal mannetjesquote:Op maandag 30 mei 2022 10:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een labradoodle reu van 1,5 en een kruising jack russel x chihuahua teef van 5. Beiden zijn herplaatsers maar heb ze niet tegelijk gekregen. Zou in de toekomst nog wel een kleinde labradoodle teef willen hebben (ooit) om puppys te fokken.
Mij ook maar dan moet Moos mijn reu eerst wat minder ongeleid projectiel zijn. Hij is een behoorlijk formaat labradoodle veel mensen denken dat hij een bouvier is. Krijg over 2 weken een gedragsdeskundige over de vloer die mij gaat helpen zijn gedrag wat bij te sturen wanneer ik bezoek krijg want dan gaat hij altijd helemaal uit zijn plaatquote:Op maandag 30 mei 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier allemaal mannetjes
maar lijkt me ook super om een keer een nest te hebben
wat een leuke naam!quote:Op maandag 30 mei 2022 10:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mij ook maar dan moet Moos mijn reu eerst wat minder ongeleid projectiel zijn. Hij is een behoorlijk formaat labradoodle veel mensen denken dat hij een bouvier is. Krijg over 2 weken een gedragsdeskundige over de vloer die mij gaat helpen zijn gedrag wat bij te sturen wanneer ik bezoek krijg want dan gaat hij altijd helemaal uit zijn plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |