niet weggaan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel sfeerbepalend en merk dat ik ook daarom minder zin heb om hier mee te posten.
Met jou vele anderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel sfeerbepalend en merk dat ik ook daarom minder zin heb om hier mee te posten.
staat hij er uberhaupt nog?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heb je de laatste posts in het vorige deel wel gelezen?
*ignorance is bliss*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
niks ergs aan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
Wat moet dat eerste plaatje betekenen in de OP
Niet de waarheid verdraaien Paul. Je eigen act wordt door Maanvis tegen je gebruikt en daar ben je niet van gediend.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.
Wat maakt dat ik jouw gedrag moet accepteren maar dat jij wel op deze wijze kan reageren alsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou je de waarheid willen verbergen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Stroquote:
Nee. Wel het win een enkeltje voetreis Camino met DJMOquote:
Dacht dat je het ook wel grappig vond.maar zal niet meer doen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat maakt dat ik jouw gedrag moet accepteren maar dat jij wel op deze wijze kan reageren als
Iets je niet aan staat, tikkeltje hypocriet vind je ook niet?
Weetjehoever.....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Wel het win een enkeltje voetreis Camino met DJMO
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.quote:
neequote:
Met de auto kom ik middenbrabant niet uit en het vliegtuig pak ik eens in de 10 jaar of zoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.
Dat is niet helemaal waar he?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.
Mijn kinderen wonen helaas niet thuis.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen een vliegenmepper cadeau gedaan. Doet wonderen. Ze zijn zo fanatiek!![]()
I know, je bent hier geweest. Weet je nogquote:
Oh ja zeker wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
I know, je bent hier geweest. Weet je nog
Ik val zo af en toe eens binnen, als ik jou zie.quote:
Alles goed?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik val zo af en toe eens binnen, als ik jou zie.
Ik klaag niet, met u?quote:
Beetje vreemde clip, maar wel een goed nummer inderdaadquote:
Was gibts?quote:
ik hou wel van vreemde clipsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje vreemde clip, maar wel een goed nummer inderdaad
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat
heeft iemand je wakker gemaakt?
Dat moet je niet op datingprofiel zetten hoor....quote:
Sledge hammer van Peter Gabriels bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ahaa, dan heb ik wel iets voor je![]()
er kijkt er hier 1 voetbalquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze vindt je denk ik ook wel leuk
Ja 1-0 voor Real toch. Saaie finale is weer eens saaie finale.quote:
Jezus, zo noem je @DJMO toch niet man!quote:
Van @DJMO heb ik geen lastquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, zo noem je @:DJMO toch niet man!
Heb al geen profiel meerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet je niet op datingprofiel zetten hoor....
Geen profiel is beste profiel toch.quote:
Wacht maar tot morgenquote:
Precies, voor altijd alleenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen profiel is beste profiel toch.
Jij en driekwart van fok!quote:
Gedeelde smart en zo Lottertquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, we hebben het heel fijn zo met z'n tweetjes
Ohhhhh!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Foshii![]()
![]()
![]()
moet je liedje nog luisteren
Paar jaar geleden concert bij gewoond van ze in frankfurtquote:
Noicequote:
Heb die armbandjes mee gejat toenquote:
Ik droomde vanmorgen dat er ontploffende meikevers langs de wc vlogen. Ik ben maar opgestaanquote:
Morguh Senn, dat is altijd lekker goed slapen. Kan je de dag weer fris beginnen.quote:
Heb jij een actiefilm gekeken gisteren?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik droomde vanmorgen dat er ontploffende meikevers langs de wc vlogen. Ik ben maar opgestaan
Nope.quote:
Ja had het ook echt nodig was zo moe. Eens zien of ik vandaag nog een stuk tuin van onkruid kan ontdoenquote:Op zondag 29 mei 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Senn, dat is altijd lekker goed slapen. Kan je de dag weer fris beginnen.
Loop hier momenteel ook op mijn tandvlees, kan niet slapen de laatste weken.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja had het ook echt nodig was zo moe. Eens zien of ik vandaag nog een stuk tuin van onkruid kan ontdoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop hier momenteel ook op mijn tandvlees, kan niet slapen de laatste weken.
Ik teken voor een nacht goede nachtrust.
Lekker wel in de tuin werken vond het altijd heerlijk om te doen.
ALleen is het nu wel een beetje fris, het is hier maar 10 graden
Het lijkt wel een beetje herfst, af en te ene klein buitje tussen door
Hoop dat het zo droog is als ik naar d efysio moetVervelend joh, ik heb ook weken waarin ik amper slaap. Ken het gevoel maar al te goed. Levert de behandeling van de fysio wel wat op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja niet slapen is drama, ik slaap al 30 jaar super slecht. Maar dit is ok nieuw voor mij zo weinig slaap.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vervelend joh, ik heb ook weken waarin ik amper slaap. Ken het gevoel maar al te goed. Levert de behandeling van de fysio wel wat op?
Hier lekker brunchen met uitsmijters met ham en kaasquote:
Heb niks in huis dat onder die noemer kan. Maar ik moet straks nog wat boodschappen doen dan haal ik wel een lekker broodje en een sapje. Eerst even de vaatwasser aan zetten het huis een beetje fatsoeneren vanavond komen mijn ouders namelijk op de koffie.quote:
Heb net een broodje kroket gemaakt, na de fysio even naar de lidl kroketten gehaaldquote:Op zondag 29 mei 2022 12:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb niks in huis dat onder die noemer kan. Maar ik moet straks nog wat boodschappen doen dan haal ik wel een lekker broodje en een sapje. Eerst even de vaatwasser aan zetten het huis een beetje fatsoeneren vanavond komen mijn ouders namelijk op de koffie.
Lekker! Ik heb nog van die vegetarische worstjes van de ikea in de vriezer daar ook maar wat zachte bolletjes voor halen.quote:Op zondag 29 mei 2022 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een broodje kroket gemaakt, na de fysio even naar de lidl kroketten gehaald
Had ik echt al heel lang niet meer gehad maar had er in een keer zin in
Kan ook, eet smakelijk voor zoquote:Op zondag 29 mei 2022 12:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb nog van die vegetarische worstjes van de ikea in de vriezer daar ook maar wat zachte bolletjes voor halen.
Klopt die van lidl heb ik wel eens gehad! Waren prima te eten. Zou gaan regen dus dacht nou zet ik de kamerplanten even buiten. Nog geen druppel gehad..quote:Op zondag 29 mei 2022 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, eet smakelijk voor zo
Zag dat ze bij de lidl ook vegatarische kroketten en zo hadden
Wel einig spul om nog echt te frituren tis allemaal over of arifryer spul
O ik had net wel regen toen ik naar de fysio ging, beetje niet echt een flinke bui of zoquote:Op zondag 29 mei 2022 13:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt die van lidl heb ik wel eens gehad! Waren prima te eten. Zou gaan regen dus dacht nou zet ik de kamerplanten even buiten. Nog geen druppel gehad..
Gezellig koffie drinkenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loop hier momenteel ook op mijn tandvlees, kan niet slapen de laatste weken.
Ik teken voor een nacht goede nachtrust.
Lekker wel in de tuin werken vond het altijd heerlijk om te doen.
ALleen is het nu wel een beetje fris, het is hier maar 10 graden
Het lijkt wel een beetje herfst, af en te ene klein buitje tussen door
Hoop dat het zo droog is als ik naar d efysio moetbeterschap/sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Hey Paulquote:
thnx maanquote:
Ow nee als hij er echt redenen voor had dan is het wel goed te praten.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij had zijn redenen veroordeel hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2022 17:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow nee als hij er echt redenen voor had dan is het wel goed te praten.Ja echt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij voelde zich verwaarloost, niet genoeg aandacht. Ach dan knal je toch gewoon een klas met kinderen neer.
Heel logisch.
De wereld raakt wat dat betreft sowieso steeds verknipter.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Hij voelde zich verwaarloost, niet genoeg aandacht. Ach dan knal je toch gewoon een klas met kinderen neer.
Heel logisch.
Absoluut.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De wereld raakt wat dat betreft sowieso steeds verknipter.
quote:Op zondag 29 mei 2022 17:36 schreef Senn88 het volgende:
Maar ik heb gekruide krieltjes uit de airfryer
Voor hem welquote:Op zondag 29 mei 2022 17:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Heel logisch.
Hay schatje. Alles goed 🤣quote:
Toch een voldoende 🤣quote:
😳quote:Op zondag 29 mei 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed zo
Zolang je maar lief bent
anders![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |