niet weggaan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel sfeerbepalend en merk dat ik ook daarom minder zin heb om hier mee te posten.
Met jou vele anderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel sfeerbepalend en merk dat ik ook daarom minder zin heb om hier mee te posten.
staat hij er uberhaupt nog?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heb je de laatste posts in het vorige deel wel gelezen?
*ignorance is bliss*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
niks ergs aan hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
Wat moet dat eerste plaatje betekenen in de OP
Niet de waarheid verdraaien Paul. Je eigen act wordt door Maanvis tegen je gebruikt en daar ben je niet van gediend.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mag verder in fb. Had wat verwijderd ja als je maar blijft zeggen dat ik van piemols hou enz.
Wat maakt dat ik jouw gedrag moet accepteren maar dat jij wel op deze wijze kan reageren alsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou je de waarheid willen verbergen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Stroquote:
Nee. Wel het win een enkeltje voetreis Camino met DJMOquote:
Dacht dat je het ook wel grappig vond.maar zal niet meer doen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat maakt dat ik jouw gedrag moet accepteren maar dat jij wel op deze wijze kan reageren als
Iets je niet aan staat, tikkeltje hypocriet vind je ook niet?
Weetjehoever.....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Wel het win een enkeltje voetreis Camino met DJMO
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.quote:
neequote:
Met de auto kom ik middenbrabant niet uit en het vliegtuig pak ik eens in de 10 jaar of zoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.
Dat is niet helemaal waar he?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks verder dan met de auto of het vliegtuig hoor.
Mijn kinderen wonen helaas niet thuis.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen een vliegenmepper cadeau gedaan. Doet wonderen. Ze zijn zo fanatiek!![]()
I know, je bent hier geweest. Weet je nogquote:
Oh ja zeker wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
I know, je bent hier geweest. Weet je nog
Ik val zo af en toe eens binnen, als ik jou zie.quote:
Alles goed?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik val zo af en toe eens binnen, als ik jou zie.
Ik klaag niet, met u?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |