SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sked op 28-05-2022 21:19:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zap de neger lig je binnen een uur in bed.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:15 schreef GGMM het volgende:
Of je laat zien dat je geen leven hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Waaruit blijkt dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:16 schreef Caland het volgende:
Gasten stonden blijkbaar 2-3 uur van tevoren al in de rij en zijn nog steeds niet binnen
Het is op 1/2 zenders, dus je komt er zelden langs. Ik snap deze logica niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met zap de neger lig je binnen een uur in bed.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Ze mogen wel The XX - Intro spelen om de gemoederen tot bedaren te brengen.
Dat noemen we Françaisesquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met zap de neger lig je binnen een uur in bed.
quote:
Twitter. En als zelfs Gary Lineker dergelijke dingen roeptquote:
Oh? Tegen wie was dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
In de vorige finale stond Roma al bijna met 1-0 voor.
Nogal wiedes dat Feyenoord voor het begin van de wedstrijd nog geen kansen heeft gehad.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:18 schreef GGMM het volgende:
In de vorige finale had Feyenoord nu net zoveel kansen gehad als Real Madrid nu
EDquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:18 schreef KingRoland het volgende:
ik word een beetje moe van al dat ED hier in dit topic
Ik hoop dat ze 21.37 aftrappenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Als de finale nu niet om 21:36 begint ga ik wat anders doen.
quote:
Stranger Things.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Fransen zijn het afvoerputje van Europa.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:20 schreef Nober het volgende:
En maar lachen om de chaos bij de Copa Libertadores.
fifa is ook geen sportquote:
Like gegeven aan onlogisch.quote:
Wytze had het over de ophoping van mensen achter hekken en dat dat er eng uitzag, en toen zei hij dat.quote:
StoKKerig sfeertje.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord is uitgeschakeld, we schakelen over naar Pauw.
Schipholquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Tis wel net die grens van Afrika naar Spanje hè
Koppie onder.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
21.36 nu![]()
![]()
![]()
Dick Benschop heeft een nieuwe baan![]()
Met allemaal jesussen die over water lopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze er nu ineens een zwembad van gemaakt?
Engelse tokkies pepperen, niks mis mee.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Het wordt grimmig, mensen die hoesten, huilende kinderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytse gaat verpletterd worden buiten
Erg mooi
Zyklon B ?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het wordt grimmig, mensen die hoesten, huilende kinderen.
Dit suggereert een starttijd van Zwitserse precisie die dan ook daadwerkelijk gaat starten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
21.36 nu![]()
![]()
![]()
Dick Benschop heeft een nieuwe baan![]()
Teveel gedoe om het af te gelastenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Nog honderden Liverpool fans buiten het stadion en we gaan zo gewoon beginnen
Snap dat Shawn Mendes d'r gedumpt heeft.quote:
RamboDirk RamboDirk RamboDirkquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PARIJS SHITHOLE
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PARIJS SHITHOLE
Zonder geluid is het best te pruimen ouwe reusquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Ze hadden dit ook gewoon over kunnen slaan om tijd te winnen. Of gewoon om iederen een plezier te doen.
Hier is een kledingmerk naar genoemd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PARIJS SHITHOLE
Ja dat is ook qua uiterlijk wel iets meer genotquote:
Als de wedstrijd begint ben ik weg.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vorig jaar maar 2,5 topic vol geluld.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is ook qua uiterlijk wel iets meer genot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wordt gezocht voor moord overigens.
Verstandige man die Sierdquote:
Schandalig dat Frankrijk hun immigranten zo slecht huisvest.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PARIJS SHITHOLE
Stukje personeelstekort. @Schipholquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch wel een glimlach
1 beveiliger versus 200 fans
Fransen en een beladen voetbalwedstrijd in goede banen leidenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:29 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Lekker achter je hekje sprayen. Pauper Fransen
Fransen kunnen ook niks organiseren. Nooit meer frankrijkquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:29 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Lekker achter je hekje sprayen. Pauper Fransen
Wel knap dat ie nog verbaasd isquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Marco van B. vond deze opening ook niks.
Ik vond de opening van Yvonne van Gennip beter.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Marco van B. vond deze opening ook niks.
Deutschland uber alles.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Fransen kunnen ook niks organiseren. Nooit meer frankrijk
Ik zie er nu al twee!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Binnen 10 minuten hebben we een veldbestormer.
Te dik om te klimmen. Geen medelijden mee.quote:
Volgens Humberto was de finale verplaatste om chaos te voorkomen.quote:
Het waren toch voornamelijk banlieu achtige mensen die over de hekjes kwamen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:31 schreef Nober het volgende:
Sluit Liverpool maar weer uit voor Europees voetbal voor de rest van hun bestaan.
Schaatsen is geen sport, da's folklore.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vond de opening van Yvonne van Gennip beter.
Met kansino of betcity ad op z’n buikquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga daar ook nooit meer heen voor voetbal inderdaad, dan kan je zelfs nog beter de balkan bezoeken. Rode Ster - Partizan was nog beter geregeldquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Fransen kunnen ook niks organiseren. Nooit meer frankrijk
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:31 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Just a kid from Akronactquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is vast opgepakt in de buurt van een Banlieue
Zeker wel.quote:
Ik zie er op het veld al 22!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:33 schreef KingRadler het volgende:
Zitten dus mensen zonder kaartje binnen.
Nancy was ook zo gezellig toen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga daar ook nooit meer heen voor voetbal inderdaad, dan kan je zelfs nog beter de balkan bezoeken. Rode Ster - Partizan was nog beter geregeld
Ik verwacht geen publiek wegens Coronaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt ook leuk bij de Olympische Spelen op deze manier (lol)
Die zitten niet.quote:
Ik zou wat minder drinken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik verwacht geen publiek wegens Corona
Aiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Heiseldrama gaan we even over doen. Kutliverpool.
Is voetbalcultuur. Die mensenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:36 schreef onlogisch het volgende:
Liverpoolvak nu goed gevuld. Ik ben benieuwd naar de verhalen van de komende dagen hoeveel mensen met een geldig kaartje niet naar binnen konden
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
De Rabobank.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:37 schreef franklop het volgende:
Wordt nou alleen de organisatie de schuld gegeven?
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:37 schreef franklop het volgende:
De organisatie had een te kort rokje aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:37 schreef franklop het volgende:
Ziet er vol uit nu!quote:
Tot morgen!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Waarvoor knielen ze eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die boos worden om knielen hebben een ontzettend treurig leven
Het is een leeg, plichtmatig ritueel inmiddels.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die boos worden om knielen hebben een ontzettend treurig leven
Nou ja, ik zie in zekere films wel eens vrouwen knielen en dan dingen doen, misschien willen zij dat ook?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:40 schreef Nober het volgende:
We hate you England we do
We hate you England we do
Ooohhh England we hate you
Voor mij hoeft het ook niet per se nee, maar als zij er gelukkig van worden zit het werkelijk niemand in de weg.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is een leeg, plichtmatig ritueel inmiddels.
Op zich eens.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet per se nee, maar als zij er gelukkig van worden zit het werkelijk niemand in de weg.
Scrummie is een South Park kijker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie noemt haar Amber Turd
@:Scrummie is een volwassen man
Op Reddit opgepikt zeker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie noemt haar Amber Turd
@:Scrummie is een volwassen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |