SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit worstenbroodjes gehad.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry, duurde te langquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:27 schreef Flory het volgende:
En ik maar een topic proberen te openen voor @:LTVDK [ afbeelding ]
En een broodje met worst?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Staat het wel op je bucketlist?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Dat wel. Laatste keer dat ik in Den Bosch was, waren die bakkers die ik daar kende dicht.quote:
Toch maar eens Buda vragen of die er een keer wat naar je toe wil brengenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel. Laatste keer dat ik in Den Bosch was, waren die bakkers die ik daar kende dicht.
Dat is het wel zo'n beetjequote:
Als je een afbakbroodje uit de supermarkt hebt wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is het wel zo'n beetje![]()
*duikt voor den Brabanders
We hebben een echte bakkerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een afbakbroodje uit de supermarkt hebt wel ja
ik probeer al 2 uur weer te slapen en op een half uurtje na is dat niet geluktquote:Op zaterdag 28 mei 2022 05:05 schreef Karzai het volgende:
ook wakker, even een kopje koffie en de krant lezen, kruip ik daarna nog even terug in bed
aldus trump..quote:het bestaan van het kwaad is een van de allerbeste redenen om gezagsgetrouwe burgers te bewapenen
geen concrete plannen, misschien langs de woonwinkels hier, misschien ikeaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:47 schreef Karzai het volgende:
Zon schijnt, wat brengt ons deze mooie dag, iemand nog leuke plannen?
yup, maar hij is van de scholen beter beveiligen, symptoom bestrijding dusquote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:56 schreef Karzai het volgende:
Slecht idee om zo makkelijk aan een wapen te kunnen komen, zitten altijd wel een paar idioten tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politie deed anders 45 minuten lang geen flikker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:48 schreef mschol het volgende:
[..]
aldus trump..
als hij met gezagsgetrouwe burgers politie bedoeld, oke.. maar dat doettie niet![]()
20.000 moorden door vuurwapens en dat is inclusies gang violence.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ik weet de exacte cijfers niet maar volgens mij vallen er in Amerika meer onschuldige slachtoffers door vuurwapen geweld dan in nederland
nee, das ook nog wel een dingetje jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Politie deed anders 45 minuten lang geen flikker.
Als je in Amerika geen wapens kon kopen in de supermarkt hoeven mensen zich ook niet zo vaak te verdeldigen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
20.000 moorden door vuurwapens en dat is inclusies gang violence.
Daarentegen zijn er 500.000 tot 3 miljoen defensive uses van vuurwapens volgens de CDC.
Wellicht is dit alles op te lossen door wat tanks voor het schoolgebouw te positioneren, een zwaarbewapende marinier in plaats van een conciërge en leerkrachten uitrusten met kettingzagen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je in Amerika geen wapens kon kopen in de supermarkt hoeven mensen zich ook niet zo vaak te verdeldigen.
Een lamp?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:01 schreef mschol het volgende:
[..]
geen concrete plannen, misschien langs de woonwinkels hier, misschien ikea
eerst pakketje ontvangen, daarna kan ik weg
alles te duur?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel Boedapest doorgevlooid. Appartementje geboekt. Niet helemaal blij mee. Maar anders werd het financieel allemaal een beetje te gek
*strompelt*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die lust ik ook wel een, met een klein bescheiden ochtendkoekje aub.
Iedereen zijn eigen bunker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht is dit alles op te lossen door wat tanks voor het schoolgebouw te positioneren, een zwaarbewapende marinier in plaats van een conciërge en leerkrachten uitrusten met kettingzagen.
Sinds Takkie doen we aardig mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ik weet de exacte cijfers niet maar volgens mij vallen er in Amerika meer onschuldige slachtoffers door vuurwapen geweld dan in nederland
Yups, kinderen in kogelvrije vestjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen bunker.
Echt, dat land is totaal gestoord.
En wat heb je nu geboekt? Wel goede plek?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de echt leuke appartementen zijn te duur of al geboekt
Dat land heeft verregaande problemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen bunker.
Echt, dat land is totaal gestoord.
Studioappartementje. Ben ik nooit zo dol op, zo’n bed in de woonkamer. Maar wel op een goede plekquote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat heb je nu geboekt? Wel goede plek?
Dat is een andere manier om hetzelfde te zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat land heeft verregaande problemen.
Alles op loop afstand?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Studioappartementje. Ben ik nooit zo dol op, zo’n bed in de woonkamer. Maar wel op een goede plek
Misschien is Ridouan wel de reïncarnatie van levend verbrande Takkie en zint hij op wraak.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet nou niet wat takkie er mee te maken heeft hoor
ah nicequote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel wel. Het appartement ligt in de omgeving waar ik heb gewerkt. En dat is heel centraal
Dan is die wel erg boosquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is Ridouan wel de reïncarnatie van levend verbrande Takkie en zint hij op wraak.
9 nachtjes voordat ik vertrekquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nicehoeveel nachtjes slapen nog ?:P
Hoor je ineens het geluid van een ei leggende kalkoen omdat ze nog niet wakker is.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je de cappuccinogeluiden zelf terwijl je in het kopje oploskoffie staat te roeren?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je ineens het geluid van een ei leggende kalkoen omdat ze nog niet wakker is.
Taking a stroll down memory lane?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel wel. Het appartement ligt in de omgeving waar ik heb gewerkt. En dat is heel centraal
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taking a stroll down memory lane?
Onze Taal zou hier mee moeten lezen. Zoveel mooie vondstenquote:
Denk niet dat dat er heel smakelijk uit ziet, zo'n fontein die bruine drab opspuitquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar doen we je een pindasausfontein cadeau voor je verjaardag.
was het zo duidelijk?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je de cappuccinogeluiden zelf terwijl je in het kopje oploskoffie staat te roeren?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
Iets voor op Tinder "Ik kan heel erg goed een koffiezetapparaat nadoen, als je mijn cappuccinogeluiden hoort dan wil je echt nooit meer weg"
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
hij komt!! stond net op balkon. wat koud
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
hij komt!! stond net op balkon. wat koud
Wat je wel wilt horen etc.quote:
Vrouwen (en mannen) die worden lastig gevallen, verkracht, berooft. Inbraken. Overvallen. Gang violence.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je in Amerika geen wapens kon kopen in de supermarkt hoeven mensen zich ook niet zo vaak te verdeldigen.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wel wil horen als je je broek laat zakken.
Fuck around and find outquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja was een goed idee geweest als ik m'n inbreker gewoon had doodgeschoten.
Als het pas na vijf a zes werkdagen wordt verzonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:28 schreef Ama het volgende:
Had van de week iets gekocht en toen stond er verzonden maar kan wel 7 werkdagen duren.
Uhm hoe kan het 7 werkdagen duren met de post? Klinkt als bullshit.
Maar het was woensdag ofzo verzonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het pas na vijf a zes werkdagen wordt verzonden.
Alle rechters naar huis, we lossen het zelf wel op, iedereen vanaf zijn 6e een vuurwapen, opgelostquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle rechters naar huis, we lossen het zelf wel op, iedereen vanaf zijn 6e een vuurwapen, opgelost
Ja maar hij heeft dan ook een vuurwapen hè. Dus dan was ik gewoon overhoop geknald. Want hij klopte niet aan ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je ergens inbreekt moet je het risico maar voor lief nemen dat het je einde wordt
in de categorie we hebben het eigenlijk niet op voorraadquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:28 schreef Ama het volgende:
Had van de week iets gekocht en toen stond er verzonden maar kan wel 7 werkdagen duren.
zo een die altijd via de achterdeur binnenkomtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft dan ook een vuurwapen hè. Dus dan was ik gewoon overhoop geknald. Want hij klopte niet aan ofzo.
Ja vraag me oprecht af waarom ze dat zeggen want ze weten zelf ook wel dat PostNL er geen week over doet om het te bezorgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de categorie we hebben het eigenlijk niet op voorraad
Wat doen we met mensen die door rood heen rijden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je ergens inbreekt moet je het risico maar voor lief nemen dat het je einde wordt
Nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft dan ook een vuurwapen hè. Dus dan was ik gewoon overhoop geknald. Want hij klopte niet aan ofzo.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt het wel uit Nederland?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vraag me oprecht af waarom ze dat zeggen want ze weten zelf ook wel dat PostNL er geen week over doet om het te bezorgen.
kan als ze hun post maar 1x per week aanbieden bij postnl..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:28 schreef Ama het volgende:
Ja mevrouw, ik zag dat u een laptop had. En u hebt vast ook wel een smartphone. Die kom ik even stelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een die altijd via de achterdeur binnenkomt
Dan hebben ze het ook niet echt verzonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
kan als ze hun post maar 1x per week aanbieden bij postnl..
deze vrouwquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mevrouw, ik zag dat u een laptop had. En u hebt vast ook wel een smartphone. Die kom ik even stelen.
Oké, prima, ik draag m'n geladen semi-automatisch geweer altijd bij me dus ik knal je gewoon overhoop nu je je intenties duidelijk hebt gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die door rood heen rijden?
Uh die riskeren een boetequote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die door rood heen rijden?
voor systemen is het dan wel verzonden (er is een label uitgeprint en pakket ingepakt)quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hebben ze het ook niet echt verzonden.
Ja maar ik weet niet dat hij gaat inbreken hè. Dus hij wint sowieso.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
nu heb jij sowieso geen vuurwapen en die inbreker misschien wel of een mes.
*pakt koffer in*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle rechters naar huis, we lossen het zelf wel op, iedereen vanaf zijn 6e een vuurwapen, opgelost
Neinquote:
Shoot first, ask questions later.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mevrouw, ik zag dat u een laptop had. En u hebt vast ook wel een smartphone. Die kom ik even stelen.
Oké, prima, ik draag m'n geladen semi-automatisch geweer altijd bij me dus ik knal je gewoon overhoop nu je je intenties duidelijk hebt gemaakt.
Dan zal dit het zijn. Want anders is het helemaal lame.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
voor systemen is het dan wel verzonden (er is een label uitgeprint en pakket ingepakt)
het is dan alleen nog niet bij postnl
hoor dat ze niet eerst even bellen..anders kan ej nog melk en koekjes gereed zettenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet dat hij gaat inbreken hè. Dus hij wint sowieso.
wat zeg ik, bellen? appen!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
wel flauw
[..]
hoor dat ze niet eerst even bellen..anders kan ej nog melk en koekjes gereed zetten
Gewoon iedereen die bij je huis in de buurt komt gelijk neerschieten dusquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Shoot first, ask questions later.
Gewoon de lastige buurman op de koffie uitnodigen, door zijn kop schieten, laptopje van jezelf ernaast, burenoverlast opgelost.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje raar toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Je bent een rare Dimmy. Maar daarom houden we van je.
Als je in je slaapkamer bent en je hoort beneden watquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet dat hij gaat inbreken hè. Dus hij wint sowieso.
eensquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is het beter als gewoon niemand een vuurwapen heeft of er eentje bij de buurtsuper kan halen.
vind ik overigens nog steeds niet kunnen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan zal dit het zijn. Want anders is het helemaal lame.
Criminelen die zich aan de wet houdenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is het beter als gewoon niemand een vuurwapen heeft of er eentje bij de buurtsuper kan halen.
Dan was ik nu ook wel dood geweest toen ik bij iemand iets ging ophalen wat ze voor me bij de achterdeur had klaargezet. Die buren zo van omg schimmig persoon! Schieten pa!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Shoot first, ask questions later.
Als die aanlegt even vragen of je mee magquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij zit er een heel waterpark op het dak
Iedereen die onaangekondigd je voordeur openbreekt jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die bij je huis in de buurt komt gelijk neerschieten dus
Ja ik vind het stom want ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat de klant snapt dat PostNL niet 5 werkdagen bezig is met mijn post bezorgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:35 schreef mschol het volgende:
vind ik overigens nog steeds niet kunnen hoor maar kosten technisch kan het wel intressanter zijn (grote partijen inleveren kost minder per poststuk)
Ja of je maakt het ze heel makkelijk. "O het is te moeilijk, hier, veel plezier ermee. Wat ga je ermee doen? O mensen doodschieten. Ja wat moet je er anders mee."quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Criminelen die zich aan de wet houden![]()
![]()
Ja zo werkt het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was ik nu ook wel dood geweest toen ik bij iemand iets ging ophalen wat ze voor me bij de achterdeur had klaargezet. Die buren zo van omg schimmig persoon! Schieten pa!
Maar meestal heb je dat pas door als ze al daadwerkelijk binnen zijn, kun je ze beter afschieten voordat ze bij de deur zijn, scheelt je ook nog de kosten van een nieuwe deurquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen die onaangekondigd je voordeur openbreekt ja
Nee maar dat wil niet zeggen dat er geen angstige trigger happy mensen zijn. Gelukkig worden er nooooit mensen per ongeluk overhoop geknald.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet![]()
Dat mag ook in de VS niet
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar meestal heb je dat pas door als ze al daadwerkelijk binnen zijn, kun je ze beter afschieten voordat ze bij de deur zijn, scheelt je ook nog de kosten van een nieuwe deur
Slotgracht om het huis graven met volautomatische turretsquote:
Ongelukjes hou je altijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat er geen angstige trigger happy mensen zijn. Gelukkig worden er nooooit mensen per ongeluk overhoop geknald.
Hoeveel zijn het er nou, 500.000 of drie miljoen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongelukjes hou je altijd.
Maar 500.000 tot 3 miljoen defensive uses of firearms lijkt me daar ruim tegenop wegen
now were talkingquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slotgracht om het huis graven met volautomatische turrets
En hoeveel misdaden worden er succesvol gepleegd met een vuurwapen? Dus niet het afschieten maar het winkeltje beroven en inbraken en zulke ongein.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar 500.000 tot 3 miljoen defensive uses of firearms lijkt me daar ruim tegenop wegen
Ligt aan welk onderzoek je neemt. De laagste is 500.000 hoogste 3 miljoenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er nou, 500.000 of drie miljoen?
Zijn dat zwarte mensen die neergeschoten zijn? Die definitie is niet altijd duidelijk in de VS.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aan de wat?quote:
Die tellen we niet toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat zwarte mensen die neergeschoten zijn? Die definitie is niet altijd duidelijk in de VS.
Je hebt van de week al sushi opquote:
Dus door vuurwapens te verbieden gaan criminelen zich ineens aan de wet houden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel misdaden worden er succesvol gepleegd met een vuurwapen? Dus niet het afschieten maar het winkeltje beroven en inbraken en zulke ongein.
das niet het zelfdequote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
koop zelf wat supermarktzalm en wat koude kleffe rijst en eet dat op
Mindset is hier ook anders over het algemeen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
In nederland is er vrijwel geen noodzaak om jezelf te bewapenen omdat de politie gewoon veel sneller bij je is hier dan in amerika
oh ja minder hillbillyquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mindset is hier ook anders over het algemeen.
Nee, maar een gemiddelde kruimeldief zal niet heel veel moeite doen om een wapen te bemachtigen als ze verboden zijn en als je ze op elke hoek van de straat voor een grijpstuiver kunt oppikken is dat veel makkelijker om dat als gereedschap te gebruiken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus door vuurwapens te verbieden gaan criminelen zich ineens aan de wet houden?
Phew.
nee ik ben gewoon voorstander van het recht op zelfverdediging. Of dat nou tegenover criminaliteit is of tegen de overheid of tegen een andere overheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Dimmy is gewoon een beetje bloeddorstig en doodsbang.
Lijkt me duidelijk dan toch ...quote:
Ik gelukkig wel. Is die paar euro ook niet waard om niet te doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
RTL pusbericht
640 duizend huishoudens zonder aansprakelijkheidsverzekering
neeee zo makkelijk ben ik niet te foppen :pquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
maar lijkt er genoeg op om je in te denken dat je sushi eet joh
Als je daar vlucht na het stelen van een pakje sigaretten (of niet) dan heb je kans dat er 300 politiewagens al schietende achter je aan komen sjezen, hier letten we wat meer op overstekende bejaarde fietsers en kinderwagens.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mindset is hier ook anders over het algemeen.
Je kunt hier in Amsterdam in elke shisha lounge een wapen krijgen. Voor 500 bestel je er één op de darkweb.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar een gemiddelde kruimeldief zal niet heel veel moeite doen om een wapen te bemachtigen als ze verboden zijn en als je ze op elke hoek van de straat voor een grijpstuiver kunt oppikken is dat veel makkelijker om dat als gereedschap te gebruiken.
Je had het gisteren kunnen doen, dan was ik niet zo streng geweestquote:
Nu wil je ook al politici dood gaan schieten of wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon voorstander van het recht op zelfverdediging. Of dat nou tegenover criminaliteit is of tegen de overheid of tegen een andere overheid.
Denk dat ze in Oekraïne graag een 2nd amendment hadden gehad nu.
was ik aan het werkquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had het gisteren kunnen doen, dan was ik niet zo streng geweest
Staat dat er?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu wil je ook al politici dood gaan schieten of wat?
slapen en nuchter wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef Ama het volgende:
Maar eens bedenken wat voor nuttige dingen ik vandaag ga doen in huis.
Formule 1 koningsnummer qualiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef Ama het volgende:
Maar eens bedenken wat voor nuttige dingen ik vandaag ga doen in huis.
Neinquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Formule 1 koningsnummer quali![]()
Ja die hebben grotere geweren.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat dat er?
Ik heb het over Oekraïense vrouwen die nu verkracht worden door Russisch tuig
Dat is best een forse drempel voor het gewone plebs, je gaat als harige Harry uit Schubbekutteveen niet speciaal naar Amsterdam om naar een shishalounge met allemaal van die enge kleurlingen toe om een wapen te halen om de lokale Boni van Dikkebipsdorp te overvallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt hier in Amsterdam in elke shisha lounge een wapen krijgen. Voor 500 bestel je er één op de darkweb.
Gevolg alleen de morcomaffia heeft wapens.
Moet je nu ook maar aan het werk gaan, kun je het ook niet nemenquote:
Ik kijk alleen F1 als Max tijdens de laatste race gelijk staat en wereldkampioen kan worden.quote:
ja moet ik ook maar keek alvast voor morgenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nu ook maar aan het werk gaan, kun je het ook niet nemen
Met andere woorden alleen de criminelen hebben wapens.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is best een forse drempel voor het gewone plebs, je gaat als harige Harry uit Schubbekutteveen niet speciaal naar Amsterdam om naar een shishalounge met allemaal van die enge kleurlingen toe om een wapen te halen om de lokale Boni van Dikkebipsdorp te overvallen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk alleen F1 als Max tijdens de laatste race gelijk staat en wereldkampioen kan worden.
Ga je nu een land in oorlog vergelijken met een samenleving in vrede?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus? Liever een fighting chance dan volledig kansloos.
Dan kun je ook gewoon groentjes met een stukje vlees bakkenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik ook maar keek alvast voor morgen
Ja maar die criminelen schieten vooralsnog alleen elkaar overhoop bij een afrekening en geen kleuters tijdens de les.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met andere woorden alleen de criminelen hebben wapens.
Voor oorlog komt altijd vrede lieve schat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu een land in oorlog vergelijken met een samenleving in vrede?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon groentjes met een stukje vlees bakken
zou wel een goeie aflevering zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie niet gebeuren dat iemand van de mocromaffia het vuur opent tijdens de Libelle zomerweek.
Ja alleen de échte criminelen, die voornamelijk bezig zijn met andere criminelen en het normale volk met rust laten om zich niet in de schijnwerper te spelen. Denk niet dat jij er wakker van ligt als er iemand van de Mocro Maffia iemand van de Suri Schavuiten afschietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met andere woorden alleen de criminelen hebben wapens.
Daarom dienstplicht, is op vele manieren goed voor een mens.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor oorlog komt altijd vrede lieve schat.
Pas je op dat je niet beschoten wordt?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik ga eerst het ontbijt maken en dan breng ik het naar de slaapkamer.
quote:
Lekker knallen op de huishoudbeursquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie niet gebeuren dat iemand van de mocromaffia het vuur opent tijdens de Libelle zomerweek.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je moest kiezen, nooit meer sushi of nooit meer mooie schoenen kopen?
Ik kreeg gisteren een gratis zak friet met kipnuggets bij de pizzaquote:
Die dacht natuurlijk dat die de lunch ging wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Ik zet een rat op het aanrecht, pist van schrik alles eronder.Wat een pussy.
nee een ratquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
nee joh echt lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vieze combinatie vind ik dat, beetje babyvoer effect.
omdat je jarig was?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een gratis zak friet met kipnuggets bij de pizza
awwwquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dacht natuurlijk dat die de lunch ging worden
Awwwquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Geen idee of ze dat wisten, werd wel persoonlijk door de chef gebrachtquote:
Wat een servicequote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat wisten, werd wel persoonlijk door de chef gebracht
Wie zijn hele keuken is eronder gepist dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien, zeiken die ook heel je keuken onder met vissenpis.
Het grote voordeel van in een dorp wonenquote:
gewoon beetje gebied markerenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Na ik zette hem tot 3x terug en hij kroop tot 3x toe binnen 5 seconden weer in mijn nek.quote:
Je keukenblad toch? maar rattenpis is wat anders dan vissenpis, denk ik tenminste, ik ben geen piskundige.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wie zijn hele keuken is eronder gepist dan?
Aanrecht is niet mijn hele keuken?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je keukenblad toch? maar rattenpis is wat anders dan vissenpis, denk ik tenminste, ik ben geen piskundige.
Denk dat het er slecht uitziet voor amberquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:40 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd wat de uitspraak gaat zijn in die zaak van Johnny en Amber.
Ze komt er iig niet zo goed uit als ze had gehoopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het er slecht uitziet voor amber
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
“I'm a multipotentialite and sapiosexual”
Echt hoor, ga weg.
Dat is eerste is toch dag ze werkelijk alles leuk vinden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
“I'm a multipotentialite and sapiosexual”
Echt hoor, ga weg.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja
denk als er reptielen zijn in mensenpak dat zij er een is
Ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is eerste is toch dag ze werkelijk alles leuk vinden?
Fotos straks?:Pquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer geld uitgegeven bij tuincentrum. Vanmiddag maar even planten overpotten.
Eerst maar eens klaarmaken om straks te gaan sporten.
Je hebt een pak gemaakt van Bello?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Net zo mooi als mijn hondenpak in thailand
zag je mij niet op de camquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een pak gemaakt van Bello?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
@:ditismijnmening:
[ twitter ]
Deze man weet de vinger op de zere plek te leggen.
Om geld te besparen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even de was ophangen. En dan douchen. Ik denk dat ik naar Papendrecht ga wandelen om toch even boodschappen te doen bij Lidl.
wanneer staat iemand daar op en gaat rond schieten met semi automatische wapens?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat er geen wapens mochten zijn toen Trump en Cruz aan het prediken waren.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Toen Trump daar ging spreken, mochten er geen wapens gedragen worden. Dat is toch raar? Als iedereen een wapen bij zich zou hebben, zou Trump veel beter verdedigd worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer staat iemand daar op en gaat rond schieten met semi automatische wapens?
hypocriet wel jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen Trump daar ging spreken, mochten er geen wapens gedragen worden. Dat is toch raar? Als iedereen een wapen bij zich zou hebben, zou Trump veel beter verdedigd worden.
Kreeg je geen vlooien van de andere honden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op die strandcam lagen er soms honden op het strand en ik was er dan van undercover
Weten we nu waar de parasiet vandaan komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je geen vlooien van de andere honden?
vlooienbandje omquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je geen vlooien van de andere honden?
Ik ben er nog steeds nooit geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
misschien ga ik morgen ook naar de liddle
Het wordt morgen niet echt lekker weer daarvoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En om een wandeltje te hebben![]()
Hoewel ik morgen op het strand ga wandelen
Was je zo’n vriendelijk kwispelende golden retriever?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op die strandcam lagen er soms honden op het strand en ik was er dan van undercover
Veelquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En om een wandeltje te hebben![]()
Hoewel ik morgen op het strand ga wandelen
nee een asbakje :pquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je zo’n vriendelijk kwispelende golden retriever?
Waarom niet? Ik zie niks bijzonders?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt morgen niet echt lekker weer daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |