Het grote voordeel van in een dorp wonenquote:
gewoon beetje gebied markerenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Ik zet een rat op het aanrecht, pist van schrik alles eronder.Wat een pussy.
Na ik zette hem tot 3x terug en hij kroop tot 3x toe binnen 5 seconden weer in mijn nek.quote:
Je keukenblad toch? maar rattenpis is wat anders dan vissenpis, denk ik tenminste, ik ben geen piskundige.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wie zijn hele keuken is eronder gepist dan?
Aanrecht is niet mijn hele keuken?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je keukenblad toch? maar rattenpis is wat anders dan vissenpis, denk ik tenminste, ik ben geen piskundige.
Denk dat het er slecht uitziet voor amberquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:40 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd wat de uitspraak gaat zijn in die zaak van Johnny en Amber.
Ze komt er iig niet zo goed uit als ze had gehoopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het er slecht uitziet voor amber
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
“I'm a multipotentialite and sapiosexual”
Echt hoor, ga weg.
Dat is eerste is toch dag ze werkelijk alles leuk vinden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
“I'm a multipotentialite and sapiosexual”
Echt hoor, ga weg.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja
denk als er reptielen zijn in mensenpak dat zij er een is
Ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is eerste is toch dag ze werkelijk alles leuk vinden?
Fotos straks?:Pquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer geld uitgegeven bij tuincentrum. Vanmiddag maar even planten overpotten.
Eerst maar eens klaarmaken om straks te gaan sporten.
Je hebt een pak gemaakt van Bello?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Net zo mooi als mijn hondenpak in thailand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |