Moet je nu ook maar aan het werk gaan, kun je het ook niet nemenquote:
Ik kijk alleen F1 als Max tijdens de laatste race gelijk staat en wereldkampioen kan worden.quote:
ja moet ik ook maar keek alvast voor morgenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nu ook maar aan het werk gaan, kun je het ook niet nemen
Met andere woorden alleen de criminelen hebben wapens.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is best een forse drempel voor het gewone plebs, je gaat als harige Harry uit Schubbekutteveen niet speciaal naar Amsterdam om naar een shishalounge met allemaal van die enge kleurlingen toe om een wapen te halen om de lokale Boni van Dikkebipsdorp te overvallen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk alleen F1 als Max tijdens de laatste race gelijk staat en wereldkampioen kan worden.
Ga je nu een land in oorlog vergelijken met een samenleving in vrede?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus? Liever een fighting chance dan volledig kansloos.
Dan kun je ook gewoon groentjes met een stukje vlees bakkenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik ook maar keek alvast voor morgen
Ja maar die criminelen schieten vooralsnog alleen elkaar overhoop bij een afrekening en geen kleuters tijdens de les.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met andere woorden alleen de criminelen hebben wapens.
Voor oorlog komt altijd vrede lieve schat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu een land in oorlog vergelijken met een samenleving in vrede?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon groentjes met een stukje vlees bakken
zou wel een goeie aflevering zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie niet gebeuren dat iemand van de mocromaffia het vuur opent tijdens de Libelle zomerweek.
Ja alleen de échte criminelen, die voornamelijk bezig zijn met andere criminelen en het normale volk met rust laten om zich niet in de schijnwerper te spelen. Denk niet dat jij er wakker van ligt als er iemand van de Mocro Maffia iemand van de Suri Schavuiten afschietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met andere woorden alleen de criminelen hebben wapens.
Daarom dienstplicht, is op vele manieren goed voor een mens.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor oorlog komt altijd vrede lieve schat.
Pas je op dat je niet beschoten wordt?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik ga eerst het ontbijt maken en dan breng ik het naar de slaapkamer.
quote:
Lekker knallen op de huishoudbeursquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie niet gebeuren dat iemand van de mocromaffia het vuur opent tijdens de Libelle zomerweek.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je moest kiezen, nooit meer sushi of nooit meer mooie schoenen kopen?
Ik kreeg gisteren een gratis zak friet met kipnuggets bij de pizzaquote:
Die dacht natuurlijk dat die de lunch ging wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Ik zet een rat op het aanrecht, pist van schrik alles eronder.Wat een pussy.
nee een ratquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
nee joh echt lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vieze combinatie vind ik dat, beetje babyvoer effect.
omdat je jarig was?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een gratis zak friet met kipnuggets bij de pizza
awwwquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dacht natuurlijk dat die de lunch ging worden
Awwwquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Geen idee of ze dat wisten, werd wel persoonlijk door de chef gebrachtquote:
Wat een servicequote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat wisten, werd wel persoonlijk door de chef gebracht
Wie zijn hele keuken is eronder gepist dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien, zeiken die ook heel je keuken onder met vissenpis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |