Als het pas na vijf a zes werkdagen wordt verzonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:28 schreef Ama het volgende:
Had van de week iets gekocht en toen stond er verzonden maar kan wel 7 werkdagen duren.
Uhm hoe kan het 7 werkdagen duren met de post? Klinkt als bullshit.
Maar het was woensdag ofzo verzonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het pas na vijf a zes werkdagen wordt verzonden.
Alle rechters naar huis, we lossen het zelf wel op, iedereen vanaf zijn 6e een vuurwapen, opgelostquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle rechters naar huis, we lossen het zelf wel op, iedereen vanaf zijn 6e een vuurwapen, opgelost
Ja maar hij heeft dan ook een vuurwapen hè. Dus dan was ik gewoon overhoop geknald. Want hij klopte niet aan ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je ergens inbreekt moet je het risico maar voor lief nemen dat het je einde wordt
in de categorie we hebben het eigenlijk niet op voorraadquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:28 schreef Ama het volgende:
Had van de week iets gekocht en toen stond er verzonden maar kan wel 7 werkdagen duren.
zo een die altijd via de achterdeur binnenkomtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft dan ook een vuurwapen hè. Dus dan was ik gewoon overhoop geknald. Want hij klopte niet aan ofzo.
Ja vraag me oprecht af waarom ze dat zeggen want ze weten zelf ook wel dat PostNL er geen week over doet om het te bezorgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de categorie we hebben het eigenlijk niet op voorraad
Wat doen we met mensen die door rood heen rijden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je ergens inbreekt moet je het risico maar voor lief nemen dat het je einde wordt
Nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft dan ook een vuurwapen hè. Dus dan was ik gewoon overhoop geknald. Want hij klopte niet aan ofzo.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt het wel uit Nederland?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vraag me oprecht af waarom ze dat zeggen want ze weten zelf ook wel dat PostNL er geen week over doet om het te bezorgen.
kan als ze hun post maar 1x per week aanbieden bij postnl..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:28 schreef Ama het volgende:
Ja mevrouw, ik zag dat u een laptop had. En u hebt vast ook wel een smartphone. Die kom ik even stelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een die altijd via de achterdeur binnenkomt
Dan hebben ze het ook niet echt verzonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
kan als ze hun post maar 1x per week aanbieden bij postnl..
deze vrouwquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mevrouw, ik zag dat u een laptop had. En u hebt vast ook wel een smartphone. Die kom ik even stelen.
Oké, prima, ik draag m'n geladen semi-automatisch geweer altijd bij me dus ik knal je gewoon overhoop nu je je intenties duidelijk hebt gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die door rood heen rijden?
Uh die riskeren een boetequote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen we met mensen die door rood heen rijden?
voor systemen is het dan wel verzonden (er is een label uitgeprint en pakket ingepakt)quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hebben ze het ook niet echt verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |