Maar meestal heb je dat pas door als ze al daadwerkelijk binnen zijn, kun je ze beter afschieten voordat ze bij de deur zijn, scheelt je ook nog de kosten van een nieuwe deurquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen die onaangekondigd je voordeur openbreekt ja
Nee maar dat wil niet zeggen dat er geen angstige trigger happy mensen zijn. Gelukkig worden er nooooit mensen per ongeluk overhoop geknald.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet![]()
Dat mag ook in de VS niet
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar meestal heb je dat pas door als ze al daadwerkelijk binnen zijn, kun je ze beter afschieten voordat ze bij de deur zijn, scheelt je ook nog de kosten van een nieuwe deur
Slotgracht om het huis graven met volautomatische turretsquote:
Ongelukjes hou je altijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat er geen angstige trigger happy mensen zijn. Gelukkig worden er nooooit mensen per ongeluk overhoop geknald.
Hoeveel zijn het er nou, 500.000 of drie miljoen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongelukjes hou je altijd.
Maar 500.000 tot 3 miljoen defensive uses of firearms lijkt me daar ruim tegenop wegen
now were talkingquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slotgracht om het huis graven met volautomatische turrets
En hoeveel misdaden worden er succesvol gepleegd met een vuurwapen? Dus niet het afschieten maar het winkeltje beroven en inbraken en zulke ongein.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar 500.000 tot 3 miljoen defensive uses of firearms lijkt me daar ruim tegenop wegen
Ligt aan welk onderzoek je neemt. De laagste is 500.000 hoogste 3 miljoenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er nou, 500.000 of drie miljoen?
Zijn dat zwarte mensen die neergeschoten zijn? Die definitie is niet altijd duidelijk in de VS.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aan de wat?quote:
Die tellen we niet toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat zwarte mensen die neergeschoten zijn? Die definitie is niet altijd duidelijk in de VS.
Je hebt van de week al sushi opquote:
Dus door vuurwapens te verbieden gaan criminelen zich ineens aan de wet houden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel misdaden worden er succesvol gepleegd met een vuurwapen? Dus niet het afschieten maar het winkeltje beroven en inbraken en zulke ongein.
das niet het zelfdequote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
koop zelf wat supermarktzalm en wat koude kleffe rijst en eet dat op
Mindset is hier ook anders over het algemeen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
In nederland is er vrijwel geen noodzaak om jezelf te bewapenen omdat de politie gewoon veel sneller bij je is hier dan in amerika
oh ja minder hillbillyquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mindset is hier ook anders over het algemeen.
Nee, maar een gemiddelde kruimeldief zal niet heel veel moeite doen om een wapen te bemachtigen als ze verboden zijn en als je ze op elke hoek van de straat voor een grijpstuiver kunt oppikken is dat veel makkelijker om dat als gereedschap te gebruiken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus door vuurwapens te verbieden gaan criminelen zich ineens aan de wet houden?
Phew.
nee ik ben gewoon voorstander van het recht op zelfverdediging. Of dat nou tegenover criminaliteit is of tegen de overheid of tegen een andere overheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Dimmy is gewoon een beetje bloeddorstig en doodsbang.
Lijkt me duidelijk dan toch ...quote:
Ik gelukkig wel. Is die paar euro ook niet waard om niet te doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
RTL pusbericht
640 duizend huishoudens zonder aansprakelijkheidsverzekering
neeee zo makkelijk ben ik niet te foppen :pquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
maar lijkt er genoeg op om je in te denken dat je sushi eet joh
Als je daar vlucht na het stelen van een pakje sigaretten (of niet) dan heb je kans dat er 300 politiewagens al schietende achter je aan komen sjezen, hier letten we wat meer op overstekende bejaarde fietsers en kinderwagens.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mindset is hier ook anders over het algemeen.
Je kunt hier in Amsterdam in elke shisha lounge een wapen krijgen. Voor 500 bestel je er één op de darkweb.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar een gemiddelde kruimeldief zal niet heel veel moeite doen om een wapen te bemachtigen als ze verboden zijn en als je ze op elke hoek van de straat voor een grijpstuiver kunt oppikken is dat veel makkelijker om dat als gereedschap te gebruiken.
Je had het gisteren kunnen doen, dan was ik niet zo streng geweestquote:
Nu wil je ook al politici dood gaan schieten of wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon voorstander van het recht op zelfverdediging. Of dat nou tegenover criminaliteit is of tegen de overheid of tegen een andere overheid.
Denk dat ze in Oekraïne graag een 2nd amendment hadden gehad nu.
was ik aan het werkquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had het gisteren kunnen doen, dan was ik niet zo streng geweest
Staat dat er?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu wil je ook al politici dood gaan schieten of wat?
slapen en nuchter wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef Ama het volgende:
Maar eens bedenken wat voor nuttige dingen ik vandaag ga doen in huis.
Formule 1 koningsnummer qualiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:51 schreef Ama het volgende:
Maar eens bedenken wat voor nuttige dingen ik vandaag ga doen in huis.
Neinquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Formule 1 koningsnummer quali![]()
Ja die hebben grotere geweren.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat dat er?
Ik heb het over Oekraïense vrouwen die nu verkracht worden door Russisch tuig
Dat is best een forse drempel voor het gewone plebs, je gaat als harige Harry uit Schubbekutteveen niet speciaal naar Amsterdam om naar een shishalounge met allemaal van die enge kleurlingen toe om een wapen te halen om de lokale Boni van Dikkebipsdorp te overvallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt hier in Amsterdam in elke shisha lounge een wapen krijgen. Voor 500 bestel je er één op de darkweb.
Gevolg alleen de morcomaffia heeft wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |