https://www.ad.nl/binnenl(...)valkenburg~a3f36ffa/quote:In Valkenburg zijn vrijdagmiddag meerdere mensen gewond geraakt toen twee karretjes van een attractie in het Sprookjesbos in de Limburgse stad omlaag vielen. Dat meldt de Veiligheidsregio Zuid-Limburg vrijdag.
Het ongeval gebeurde rond 14.45 uur door nog onbekende oorzaak. Een woordvoerder van de Veiligheidsregio kon vrijdagmiddag nog niet direct nadere bijzonderheden geven. Over de aard van de verwondingen is nog niets bekend, ook niet hoeveel mensen gewond raakten.
Voor het ongeval is een traumahelikopter opgeroepen.
Interessant doenerij.quote:
Dit ziet er heel kut uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ziet er heel kut uit.Je betaalt dan ook een scheet aan entree.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is geil!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je betaalt dan ook een scheet aan entree.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ziet er heel kut uit.Toen ik er begin jaren 80 als kind kwam vond ik het geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar volgens mij hadden ze toen nog geen karretjes attractie.![]()
quote:
quote:Daan Arkesteijn
Local Guide·83 reviews·86 foto's
een maand geleden
Een deel van het park is leuk (als je boven parkeert), maar een deel van het park kun je beter afsluiten. Kids worden niet blij van aftandse sprookjes die kapot zijn. Ouders ook niet. Restaurant was gewoon goor. De tafels plakte. Dit park moet echt grondig aangepakt worden. De oude nostalgie is weg (nouja het is er nog in verre staat van ontbinding). Zelfs de grot was dicht. Jammer allemaal.
Ik was 2 jaar geleden voor een weekendje in Valkenburg met mijn oudste. Zijn we naar de Valkenier geweest en naar het Sprookjesbos. Valkenier reeds gesloten en was echt bagger, maar het Sprookjesbos vonden we allebei voor het geld haske leuk. Allemaal leuke huisjes waar sprookjes werden afgebeeldquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toen ik er begin jaren 80 als kind kwam vond ik het geweldig.![]()
Maar volgens mij hadden ze toen nog geen karretjes attractie.
Grimmig verhaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:41 schreef Karina het volgende:
Sprookjesbos was dus een nachtmerrie geworden.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
In Slagharen zou dit niet gebeurd zijn, daar mogen dikke mensen de karretjes niet in.
Attractie was net een jaar oud las ik. Lijkt me niet aan slecht (of geen) onderhoud te liggen dan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:16 schreef PzKpfw het volgende:
Zal wel weer het gevolg zijn van zware bezuinigingen op onderhoud.
Het apparaat was tweedehands, las ik, gekocht in Italië.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Attractie was net een jaar oud las ik. Lijkt me niet aan slecht (of geen) onderhoud te liggen dan eerlijk gezegd
Nouja dan heeft hij bij de eerste eigenaar zonder problemen gewerkt. Dan is het eerder een fout van monteurs bij de verhuizing.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het apparaat was tweedehands, las ik, gekocht in Italië.
Doet me denk aan de Fyra - ook zo'n prachtig Italiaans product.
De fyra treinen die in Italië wel gewoon rijden en waar men een flink uitgebreid hsl netwerk heeft. Ja ja laten we de Italianen de maat nemen terwijl ze qua hsl lijnen al jaren met kop en schouder boven het zogenaamde ov-land nederland uitsteken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het apparaat was tweedehands, las ik, gekocht in Italië.
Doet me denk aan de Fyra - ook zo'n prachtig Italiaans product.
De directeur verklaarde dat ieder moertje en ieder boutje vervangen is en "gestraald". Wat dat laatste betekent weet ik niet. Misschien heb ik het verkeerd verstaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dan heeft hij bij de eerste eigenaar zonder problemen gewerkt. Dan is het eerder een fout van monteurs bij de verhuizing.
Volgens de directeur zijn alle richtlijnen gevolgd. De oorzaak van dit ongeval is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:27 schreef Draak31 het volgende:
Dat dit kan gebeuren is buiten alle perken. En ondertussen de entree maar verhogen en verhogen. Veiligheid? Wat is dat? Gatverdamme zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |