Het apparaat was tweedehands, las ik, gekocht in Italië.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Attractie was net een jaar oud las ik. Lijkt me niet aan slecht (of geen) onderhoud te liggen dan eerlijk gezegd
Nouja dan heeft hij bij de eerste eigenaar zonder problemen gewerkt. Dan is het eerder een fout van monteurs bij de verhuizing.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het apparaat was tweedehands, las ik, gekocht in Italië.
Doet me denk aan de Fyra - ook zo'n prachtig Italiaans product.
De fyra treinen die in Italië wel gewoon rijden en waar men een flink uitgebreid hsl netwerk heeft. Ja ja laten we de Italianen de maat nemen terwijl ze qua hsl lijnen al jaren met kop en schouder boven het zogenaamde ov-land nederland uitsteken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het apparaat was tweedehands, las ik, gekocht in Italië.
Doet me denk aan de Fyra - ook zo'n prachtig Italiaans product.
De directeur verklaarde dat ieder moertje en ieder boutje vervangen is en "gestraald". Wat dat laatste betekent weet ik niet. Misschien heb ik het verkeerd verstaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dan heeft hij bij de eerste eigenaar zonder problemen gewerkt. Dan is het eerder een fout van monteurs bij de verhuizing.
Volgens de directeur zijn alle richtlijnen gevolgd. De oorzaak van dit ongeval is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:27 schreef Draak31 het volgende:
Dat dit kan gebeuren is buiten alle perken. En ondertussen de entree maar verhogen en verhogen. Veiligheid? Wat is dat? Gatverdamme zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |