2 stapsverficatie instellen voor mijn creditcardquote:
ww wijzigen en creditcard is geblokkeerd door maatschappijquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je dit leest ben ik het hier helemaal mee eens of helemaal niet mee eens.Voorkomen is denk ik een duidelijker woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
'Karaoke kun je maar beter voorkomen.'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorkomen is denk ik een duidelijker woord
Ik moet zeggen dat ik rond het ESF ook diverse pushmeldingen van Nu.nl kreeg over ESF-dingen die hier een dag eerder al waren besproken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg de melding vandaag pas.
Maar wij zitten hier wel het dichtst bij het vuur van wat kan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik rond het ESF ook diverse pushmeldingen van Nu.nl kreeg over ESF-dingen die hier een dag eerder al waren besproken.
Dat is wel het minste wat je mag verwachten van een tandarts.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn bezoek aan de tandarts weer overleefd.
Ze lezen in elk geval niet mee danquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar wij zitten hier wel het dichtst bij het vuur van wat kan.
Ik denk nog steeds dat Aran Bade hier meeleestquote:
Ik los zo'n pijnlijke stilte vaak op juist door er de nadruk op te leggen. "Even een medidatiemomentje," zeg ik dan bijvoorbeeld als ijsbreker. Werkt altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu krijg ik het idee dat we allemaal in een kringetje gaan zitten en allemaal zwijgen, omdat we bang zijn om als eerste iets te zeggen.
quote:
Ja, m'n ouders waren ook verbaasd dat ik hem niet kende. Tot wanneer was hij veel in de publiciteit dan ongeveer zeg maar?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe snel hij eigenlijk uit de publiciteit verdwenen is want Willibrord Frequin was echt héél bekend/berucht.
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, m'n ouders waren ook verbaasd dat ik hem niet kende. Tot wanneer was hij veel in de publiciteit dan ongeveer zeg maar?
Maar niet als journalist toch denk ik?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.
Het laatste wat hij denk ik op tv heeft gedaan is zijn deelname aan het programma "Beter laat dan nooit" metquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar niet als journalist toch denk ik?
Want dat was ie toch als ik het goed begreep
Volgens mij was zijn tijd wel echt jaren 90 en jaren 0 toch, laatste jaren heb ik heb nauwelijks gezien op tv.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat dat tot een paar jaar geleden nog zo was maar misschien zie ik dat helemaal fout hoor.
Hij was in eerste instantie een normale journalist en daarna ging hij de sensatiekant op. Naast dat dat vrij nieuw was, was ook z'n hele manier van doen en z'n stem nogal uniek en ook populair om te imiteren. Jochem Myer deed dat veel. Ik zie net dat hij het nu nog één keer gedaan heeft:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar niet als journalist toch denk ik?
Want dat was ie toch als ik het goed begreep
Ja ik word ook gewoon oud hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn tijd wel echt jaren 90 en jaren 0 toch, laatste jaren heb ik heb nauwelijks gezien op tv.
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten hetquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:12 schreef Em31 het volgende:
Ik ken hem ook niet heel goed verder hoor, enige wat ik me herinner is dat het er op het laatst altijd behoorlijk idioot aan toe ging? maar dat is het wel eigenlijk. Niet precies welke programma's enzo.
Paar jaar geleden ging hij nog met andere oude mannen op reis voor RTL 4, maar de Week van Willibrord was er voor het laatst in 2003quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hij moet toch nog wel andere dingen hebben gedaan sindsdien? Echt niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ging hij nog met andere oude mannen op reis voor RTL 4, maar de Week van Willibrord was er voor het laatst in 2003
Ik ken ook alleen de naam. Verder weet ik dat Jochem Myjer hem goed kan na doen. Voor de rest ken ik hem niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe snel hij eigenlijk uit de publiciteit verdwenen is want Willibrord Frequin was echt héél bekend/berucht.
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten het
Spannende tijd! Succes! Dan heb je een vakantie daarna wel verdiend jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:18 schreef Veravision het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dag met scriptie feedback verwerken, leef echt even in een bubbel, waarbij ik opstart met uplifting ESC muziek om de positieve vibe te houden (Stefan met Hope!), en dan schrijven maar, nog een paar dagen en dan lever ik het in. Stiekem wel een beetje eng haha, maar goed, ook blij dat het achter de rug is dan. Merk dat het me veel energie kost en dat zie ik terug in mijn hardlooptrainingen bijvoorbeeld die wat minder gaan momenteel.
Zag al eerder in de slowchat wat dingen over reizen tegenkomen gister, ik ga aankomende week uitzoeken waar ik heen ga op reis en heb daar echt zoveel zin in
Dat kan je wel aan haar overlaten jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te zorgen dat eventuele nieuwe users het ook weten is het toch handig het regelmatig te herhalen.
Ja maar dat is oprecht ook raar want ik heb wel het gevoel dat wij ons bewust zijn van de supersterren van voor ónze tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Vind het soms wel bizar dat sommige jonge mensen bepaalde mensen dan niet kennen, bijvoorbeeld wie is Britney Spears of Christina Aguilera, terwijl dat in mijn jeugd echt supersterren waren.
dat bedoelde ik helemaal niet, dus blijkbaar heb je het er zelf nogal zwaar mee hequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja ja jij bent veel jonger dan ik we weten het
Nouja Christina Aguilera is ook wel een beetje van de aardbodem verdwenen. Maar Britney?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
Vind het soms wel bizar dat sommige jonge mensen bepaalde mensen dan niet kennen, bijvoorbeeld wie is Britney Spears of Christina Aguilera, terwijl dat in mijn jeugd echt supersterren waren.
Die kennen ze nu alleen nog maar als er een nummer viral gaat via TikTokquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |