SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik heb wel de pannenkoekboot gedaan als teamuitje ooitquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wil nog een keer de berenboot doen :p
Sociale verplichtingen he. Naar pappie en mammie toequote:
Heel weinig doen is me vanmorgen al gelukt. Heb wasje en vaatwasser draaien. Zo maar eens de zolder op en rookmelder ophangen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga vandaag héél weinig doen.
Morgen even met bupa naar het ziekenhuis. Zondag wandelen met een oud-collega.
Wasmachine staat hier ook aanquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel weinig doen is me vanmorgen al gelukt. Heb wasje en vaatwasser draaien. Zo maar eens de zolder op en rookmelder ophangen.
Waardeloos altijd bij die bouwmarkten en bij de AH ook. 'Plantjesmarkt.' Allemaal van die verlepte dingen. Zo zonde. Geef die dingen gewoon even een keer water, misschien verkoop je ze dan ook. En dan wordt het allemaal weggeflikkerd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:24 schreef Karzai het volgende:
Ze hadden geen leuke plantjes bij de vomar, zagen er verlept uit. morgen even op de markt kijken
nu al zin inquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed afgehaald. Klaagzang vanavond incoming.
Deugmaatschappijquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
O jongens. Je mag het woord 'mindervalide' niet meer gebruiken. Maar wat als iemand die zelf een beperking heeft dat woord gebruikt en gewoon geciteerd wordt? Dan moet het ook aangepast worden
Is het nu gespasticapt dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
O jongens. Je mag het woord 'mindervalide' niet meer gebruiken. Maar wat als iemand die zelf een beperking heeft dat woord gebruikt en gewoon geciteerd wordt? Dan moet het ook aangepast worden
Is mindervalide te denigreren voor de mindervaliedekes?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed afgehaald. Klaagzang vanavond incoming.
Klasse maatje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:22 schreef Haags het volgende:
@:4EverBlackEyed @:elan
De Haagse beek zat weer vol boomers.
Desondanks prima lunch verorberd 7.8/10
Als ik een lekker zitplekje heb, kan ik daar enorm van genieten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man mantrein die 4 keer per uur rijdt wordt bestormd alsof het de laatste trein ter wereld is. En ineens moeten er ook dertig fietsen mee in 4 bakken. Wat weer een paniek
Een lekkere ciabatta met zalm, roomkaas, rucola en honing/mosterd dressing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Alstuquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
De rel die je wist dat zou komen.![]()
Moet nog even kijken of ik 'm bewegend kan maken of @:Flory lief aankijken.
je bent te goed voor deze wereldquote:
Valt mee hoor, ik maak ze niet allemaal helemaal zelfquote:
O, nou ja, ik vond deze echt supergrappigquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik maak ze niet allemaal helemaal zelf![]()
Veel van die mushroom filmpjes staan op internet dus dan is het eruit knippen en gifje van maken
Even naar de trekthai?quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet zo al richting de masseur weer. Dag vliegt echt om.
De meeste zijn echt grappigquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, nou ja, ik vond deze echt supergrappig
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:00 schreef Ama het volgende:
Drie kwartier bezig geweest met de rattenkooi schoonmaken enz. Heb nu eindelijk de groene toiletjes eruit en nog wat dingen opgehangen (wat ik nog had liggen).groene toiletjes wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:14 schreef Flory het volgende:
[..]
De meeste zijn echt grappig![]()
Er is er ook eentje waar @:-Shii- van de trap valt, die vind ik het leukst
Loop inmiddels flink mankquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lukt dat nog met het bitterbeen?
Helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Een lekkere ciabatta met zalm, roomkaas, rucola en honing/mosterd dressing.
Lekker man.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Een lekkere ciabatta met zalm, roomkaas, rucola en honing/mosterd dressing.
Lekker man.
Dat is toevalligquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:14 schreef bitterbal het volgende:
De buren van mijn ouderlijk huis zitten hier te eten
Extra tomatensoepquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:14 schreef bitterbal het volgende:
De buren van mijn ouderlijk huis zitten hier te eten
Bitterballenquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net wezen bowlen met de woonbegeleiding
+
[ afbeelding ]
Gezellig hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
+
[ afbeelding ]
Meestal gebruik je daar grotere ballen voor, Bosquote:Op donderdag 26 mei 2022 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
+
[ afbeelding ]
Lekkel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu beneden in de refter Nasi eten, was inbegrepen bij het Bowlen (kleine eigen bijdage )
quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal gebruik je daar grotere ballen voor, Bos
En dat zeg je nu pas??quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal gebruik je daar grotere ballen voor, Bos
met krieltjes ei ham en hollandaise?quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:44 schreef mschol het volgende:
over misschien uurtje asperges eens aanzetten
lekkerbekje was vanmiddag lekker maar vulde goed
Arme jijquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit bij pa en ma. Ze zijn allemaal eten in me aan het stoppen.
zeggen ze ook dat je mooi bent als je eet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Neequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeggen ze ook dat je mooi bent als je eet?
Wat een kutleven.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
die laatste niet, daar gewoon beetje botersausquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met krieltjes ei ham en hollandaise?
wees blij dat ze dat met alle liefde nog doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zou pas erg zijn als ze het met dwang doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dat ze dat met alle liefde nog doen
thnx voor die MIquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou pas erg zijn als ze het met dwang doen
beide?quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fles met pistool of fles met trechter in z'n mond?
MIquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gewoon Fles op een stoel met slabbertje voor
Ma of Pa. en daar komt een treintje met voedsel aan voor Fles. Tjoeke tjoeke. Doe je mondje maar open. Ja grote jongen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hapje van mamabeer. Nu een hapje van papabeer.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gewoon Fles op een stoel met slabbertje voor
Ma of Pa. en daar komt een treintje met voedsel aan voor Fles. Tjoeke tjoeke. Doe je mondje maar open. Ja grote jongen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kunnen er veel zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:26 schreef Ama het volgende:
Ik ben een slechte Nederlandse film aan het kijken.
Turks fruit?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:26 schreef Ama het volgende:
Ik ben een slechte Nederlandse film aan het kijken.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:48 schreef bitterbal het volgende:
had vandaag weer een tafeltje vol lul.
3 volwassen en 3 kinderen. of de kinderen met de 3 volwassenen mee mochten eten. Dus ik zei netjes dat ik dat even met dekeuken ging overleggen.
Zei meneer op zeer onvriendelijke toon dat ik maar in mogelijkheden moest denken
Begreep niet waarom die toon nodig was dus zei ik weer van meneer ik moet het even overleggen met de keuken en toen snauwde die die ja doe dat maarquote:
Ja, had ik al gelezen, Kende hem eigenlijk nietquote:
hoe is dat nou?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Vanmiddag naar Downton Abbey geweest in de bios. Iedereen janken. Ik niet. Dood van binnen.
Brave huisman die altijd RLT Boulevard meekijkt, alle vragen met "mmmmm dat is goed" beantwoord en een iets te wijde zwembroek bezit met erg weinig kleurtjes, ideale buurman ookquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Los ben je buiten fok ook zo ordinair? :p
Aaah en hier laat hij zijn stoute kant zienquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brave huisman die altijd RLT Boulevard meekijkt, alle vragen met "mmmmm dat is goed" beantwoord en een iets te wijde zwembroek bezit met erg weinig kleurtjes, ideale buurman ook
Hier gaat hij LOSquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah en hier laat hij zijn stoute kant zien
werk ontwijkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
PS5 gekocht, wat moet ik ermee eigenlijk?
Gta online en dan iedereen neerknuppelenquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
PS5 gekocht, wat moet ik ermee eigenlijk?
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Los ben je buiten fok ook zo ordinair? :p
Ik heb wel wat warms voor je.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gta online en dan iedereen neerknuppelen
Fout ik heb een Italiaanse strakke boxerzwembroek met teveel kleuren, alleen de rest klopt welquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brave huisman die altijd RLT Boulevard meekijkt, alle vragen met "mmmmm dat is goed" beantwoord en een iets te wijde zwembroek bezit met erg weinig kleurtjes, ideale buurman ook
Ben altijd jaloers op donkere mensen idd hoe goed kleuren hun staanquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik koop wel eens van die hele kleurige bloezen die heel goed staan bij wat donkere mensen maar wat minder bij blanke melkflessen als ik; waardoor vlinder altijd in lachen uitbarst wanneer ik het draag
PARDON???quote:
Jij bent een donker mens toch?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben altijd jaloers op donkere mensen idd hoe goed kleuren hun staan
daarom stofzuig ik dagelijks... haat kruimels en stofjesquote:
Mijn nichtje zet dit altijd op tafel, altijd.quote:
Okequote:Op donderdag 26 mei 2022 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PARDON???
Nee, heb geen idee wie die twee op TV zijn
Dit doen woonwagenmensen ook.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daarom stofzuig ik dagelijks... haat kruimels en stofjes
ja vind je het gek, hele dag over zo'n zandweg rijdenquote:
Nu zie ik het pas... je kijkt de beste filmserie ooitquote:
Hoezo zie je dat dan nu pas.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas... je kijkt de beste filmserie ooit
Lekker hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik laat de woonbegeleiding stofzuigen![]()
![]()
Omdat ik weer stijf sta van de painkillers en lekker zweverig ben...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daarom stofzuig ik dagelijks... haat kruimels en stofjes
Ja ik niet, best licht laminaat dus wil geen smerige schoenen over de vloer.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bruinekroegenvloer dus beetje vies mag het hier wel zijn.
Doe mij dat spul ook.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik weer stijf sta van de painkillers en lekker zweverig ben...
Tevens voelt alles weer aan als slappe vermicelli![]()
Waarom heb je zoveel pijn in je leven?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik weer stijf sta van de painkillers en lekker zweverig ben...
Tevens voelt alles weer aan als slappe vermicelli![]()
heb sowieso altijd Italiaanse fluwelen pantoffels bijquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik niet, best licht laminaat dus wil geen smerige schoenen over de vloer.
Of juist te weinig beweging.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel pijn in je leven?
Werk je bij de hoogovens ofzo?
ah heb ik een keer gemaakt maar vond het niet zo lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje zet dit altijd op tafel, altijd.
https://www.spar.be/recepten/broodje-met-gesmolten-brie
Vlinder en ik dansen elke avond zoals in Pulp Fiction, dus dat valt wel meequote:
Ben er ook niet zo kapot van, te machtig en te vet ook.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah heb ik een keer gemaakt maar vond het niet zo lekker
of dat was met een andere kaas misschien
Je hebt toch wel een iets donkerdere huidskleur dan de gemiddelde Nederlander?quote:
Brieloempia's met een honingmosterd saus zijn wel lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er ook niet zo kapot van, te machtig en te vet ook.
ja maargeen negert zeg ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een iets donkerdere huidskleur dan de gemiddelde Nederlander?![]()
![]()
Waar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brieloempia's met een honingmosterd saus zijn wel lekker
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brieloempia's met een honingmosterd saus zijn wel lekker
Zo had ik je me ook niet voorgesteld. Gezien je afkomst...quote:
robots komen er hier niet in, vertrouw die krengen nietquote:
Als dat met de heroïne is snap ik het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder en ik dansen elke avond zoals in Pulp Fiction, dus dat valt wel mee
En in de winter ben ik gewoon spookquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo had ik je me ook niet voorgesteld. Gezien je afkomst...
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als dat met de heroïne is snap ik het wel.
Heb ik ook zomers, als ik echt veel zon zie kom ik geen discotheek meer binnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me is gewoon Hollands maar vier tinten donkerder dan ik. Als we samen op de foto staan heb je helemaal zo'n contrast.
ik welquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
robots komen er hier niet in, vertrouw die krengen niet
ik val alleen op blank, altijd zo geweestquote:
"Goedemiddag, wat lusten jullie te drinken?"quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En in de winter ben ik gewoon spook
Sylvana IJsselmuiden?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik val alleen op blank, altijd zo geweest
Hoi alvast, Sylvana. En sorry.
zorg maar dat je niet in de cel komt danquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar jij zit in het complot met Bill Gates
Mijn huidige chick is ook blank. Mijn ex was een halfbloedje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik val alleen op blank, altijd zo geweest
Hoi alvast, Sylvana. En sorry.
Ja dat is een bloedgeil wijf.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zorg maar dat je niet in de cel komt dan
wijf?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn huidige chick is ook blank. Mijn ex was een halfbloedje.
Ook mooi man.
[..]
Ja dat is een bloedgeil wijf.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wijf?
Dacht dat je dat ordi vond... hypocriete BOVEN DE RIVIERDER
emma is vanonder de rivierenquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wijf?
Dacht dat je dat ordi vond... hypocriete BOVEN DE RIVIERDER
M'N AUTO UIT, CRAPUUL
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Goedemiddag, wat lusten jullie te drinken?" [ afbeelding ]
Alleen maar omdat ik een jaartje ouder wordquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen wordt echt een fantastische dag
"Ik wil graag een tafeltje vol"quote:
is dat zo?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik een jaartje ouder word
pls...quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Chick en wijf zijn bewoordingen die in sommige huishoudens wat meer gebezigd worden dan in andere huishoudens.
Volgens mijn paspoort wel jaquote:
Lekker ding kan nog wel in de amicale sfeer als je al wat vaker nat spul hebt uitgewisseld.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pls...
Het is vlinder of engel...
Chick... zo ordi
een goede beaujolais?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ding kan nog wel in de amicale sfeer als je al wat vaker nat spul hebt uitgewisseld.
Ja zo kan het ook hoor mensen.quote:Un erauties gedich bè nach:
kankah hoeâh
ga 12 niet redden hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je gaat met pensioen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh.
nee ik heb andere dingen te vieren
Nietquote:
quote:
Heel mooi inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben altijd jaloers op donkere mensen idd hoe goed kleuren hun staan
*helpt met de bank uit huis te sneakenquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
*sneakt snel bed uit bal's huis*
Neeeeequote:Op donderdag 26 mei 2022 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
*sneakt snel bed uit bal's huis*
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
*helpt met de bank uit huis te sneaken
Van hartequote:Op donderdag 26 mei 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen pas hequote:
Alvast bedankt dan maarquote:
Was er al iemand naarling?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat erger dan een naarling?
zoveelste help je relatie om zeep programmaquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Strijd om de ringen, waar zit ik nu weer naar te kijken
jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat erger dan een naarling?
Wanneer?quote:
Zolang het maar gewoon een beetje droog isquote:
ditquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang het maar gewoon een beetje droog is
Kopen op internetquote:
Dat is goedkoopquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:07 schreef kwiwi het volgende:
TRV / Maandje door Duitsland treinen voor 9 euro