Arme jijquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit bij pa en ma. Ze zijn allemaal eten in me aan het stoppen.
zeggen ze ook dat je mooi bent als je eet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Neequote:Op donderdag 26 mei 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeggen ze ook dat je mooi bent als je eet?
Wat een kutleven.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
die laatste niet, daar gewoon beetje botersausquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met krieltjes ei ham en hollandaise?
wees blij dat ze dat met alle liefde nog doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zou pas erg zijn als ze het met dwang doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dat ze dat met alle liefde nog doen
thnx voor die MIquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou pas erg zijn als ze het met dwang doen
beide?quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fles met pistool of fles met trechter in z'n mond?
MIquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gewoon Fles op een stoel met slabbertje voor
Ma of Pa. en daar komt een treintje met voedsel aan voor Fles. Tjoeke tjoeke. Doe je mondje maar open. Ja grote jongen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hapje van mamabeer. Nu een hapje van papabeer.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gewoon Fles op een stoel met slabbertje voor
Ma of Pa. en daar komt een treintje met voedsel aan voor Fles. Tjoeke tjoeke. Doe je mondje maar open. Ja grote jongen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kunnen er veel zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:26 schreef Ama het volgende:
Ik ben een slechte Nederlandse film aan het kijken.
Turks fruit?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:26 schreef Ama het volgende:
Ik ben een slechte Nederlandse film aan het kijken.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:48 schreef bitterbal het volgende:
had vandaag weer een tafeltje vol lul.
3 volwassen en 3 kinderen. of de kinderen met de 3 volwassenen mee mochten eten. Dus ik zei netjes dat ik dat even met dekeuken ging overleggen.
Zei meneer op zeer onvriendelijke toon dat ik maar in mogelijkheden moest denken
Begreep niet waarom die toon nodig was dus zei ik weer van meneer ik moet het even overleggen met de keuken en toen snauwde die die ja doe dat maarquote:
Ja, had ik al gelezen, Kende hem eigenlijk nietquote:
hoe is dat nou?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Vanmiddag naar Downton Abbey geweest in de bios. Iedereen janken. Ik niet. Dood van binnen.
Brave huisman die altijd RLT Boulevard meekijkt, alle vragen met "mmmmm dat is goed" beantwoord en een iets te wijde zwembroek bezit met erg weinig kleurtjes, ideale buurman ookquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Los ben je buiten fok ook zo ordinair? :p
Aaah en hier laat hij zijn stoute kant zienquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brave huisman die altijd RLT Boulevard meekijkt, alle vragen met "mmmmm dat is goed" beantwoord en een iets te wijde zwembroek bezit met erg weinig kleurtjes, ideale buurman ook
Hier gaat hij LOSquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah en hier laat hij zijn stoute kant zien
werk ontwijkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
PS5 gekocht, wat moet ik ermee eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |