SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik heb wel de pannenkoekboot gedaan als teamuitje ooitquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wil nog een keer de berenboot doen :p
Sociale verplichtingen he. Naar pappie en mammie toequote:
Heel weinig doen is me vanmorgen al gelukt. Heb wasje en vaatwasser draaien. Zo maar eens de zolder op en rookmelder ophangen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga vandaag héél weinig doen.
Morgen even met bupa naar het ziekenhuis. Zondag wandelen met een oud-collega.
Wasmachine staat hier ook aanquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel weinig doen is me vanmorgen al gelukt. Heb wasje en vaatwasser draaien. Zo maar eens de zolder op en rookmelder ophangen.
Waardeloos altijd bij die bouwmarkten en bij de AH ook. 'Plantjesmarkt.' Allemaal van die verlepte dingen. Zo zonde. Geef die dingen gewoon even een keer water, misschien verkoop je ze dan ook. En dan wordt het allemaal weggeflikkerd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:24 schreef Karzai het volgende:
Ze hadden geen leuke plantjes bij de vomar, zagen er verlept uit. morgen even op de markt kijken
nu al zin inquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed afgehaald. Klaagzang vanavond incoming.
Deugmaatschappijquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
O jongens. Je mag het woord 'mindervalide' niet meer gebruiken. Maar wat als iemand die zelf een beperking heeft dat woord gebruikt en gewoon geciteerd wordt? Dan moet het ook aangepast worden
Is het nu gespasticapt dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
O jongens. Je mag het woord 'mindervalide' niet meer gebruiken. Maar wat als iemand die zelf een beperking heeft dat woord gebruikt en gewoon geciteerd wordt? Dan moet het ook aangepast worden
Is mindervalide te denigreren voor de mindervaliedekes?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed afgehaald. Klaagzang vanavond incoming.
Klasse maatje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:22 schreef Haags het volgende:
@:4EverBlackEyed @:elan
De Haagse beek zat weer vol boomers.
Desondanks prima lunch verorberd 7.8/10
Als ik een lekker zitplekje heb, kan ik daar enorm van genieten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man mantrein die 4 keer per uur rijdt wordt bestormd alsof het de laatste trein ter wereld is. En ineens moeten er ook dertig fietsen mee in 4 bakken. Wat weer een paniek
Een lekkere ciabatta met zalm, roomkaas, rucola en honing/mosterd dressing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Alstuquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
De rel die je wist dat zou komen.![]()
Moet nog even kijken of ik 'm bewegend kan maken of @:Flory lief aankijken.
je bent te goed voor deze wereldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |