Deugmaatschappijquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
O jongens. Je mag het woord 'mindervalide' niet meer gebruiken. Maar wat als iemand die zelf een beperking heeft dat woord gebruikt en gewoon geciteerd wordt? Dan moet het ook aangepast worden
Is het nu gespasticapt dan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
O jongens. Je mag het woord 'mindervalide' niet meer gebruiken. Maar wat als iemand die zelf een beperking heeft dat woord gebruikt en gewoon geciteerd wordt? Dan moet het ook aangepast worden
Is mindervalide te denigreren voor de mindervaliedekes?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed afgehaald. Klaagzang vanavond incoming.
Klasse maatje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:22 schreef Haags het volgende:
@:4EverBlackEyed @:elan
De Haagse beek zat weer vol boomers.
Desondanks prima lunch verorberd 7.8/10
Als ik een lekker zitplekje heb, kan ik daar enorm van genieten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man mantrein die 4 keer per uur rijdt wordt bestormd alsof het de laatste trein ter wereld is. En ineens moeten er ook dertig fietsen mee in 4 bakken. Wat weer een paniek
Een lekkere ciabatta met zalm, roomkaas, rucola en honing/mosterd dressing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Alstuquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
De rel die je wist dat zou komen.![]()
Moet nog even kijken of ik 'm bewegend kan maken of @:Flory lief aankijken.
je bent te goed voor deze wereldquote:
Valt mee hoor, ik maak ze niet allemaal helemaal zelfquote:
O, nou ja, ik vond deze echt supergrappigquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik maak ze niet allemaal helemaal zelf![]()
Veel van die mushroom filmpjes staan op internet dus dan is het eruit knippen en gifje van maken
Even naar de trekthai?quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet zo al richting de masseur weer. Dag vliegt echt om.
De meeste zijn echt grappigquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, nou ja, ik vond deze echt supergrappig
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:00 schreef Ama het volgende:
Drie kwartier bezig geweest met de rattenkooi schoonmaken enz. Heb nu eindelijk de groene toiletjes eruit en nog wat dingen opgehangen (wat ik nog had liggen).groene toiletjes wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |