SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Niet over users praten zonder ze te mentionenquote:
@DJMO heeft mention alerts uitstaan. Ter info.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet over users praten zonder ze te mentionen
Zij heeft vriendelijk verzocht haar niet meer te mentionen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
@DJMOquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef DJMO het volgende:
Krijg net twee foto's van pleegmoeder door. M'n beide jongens vol spanning aan het kijken naar de wedstrijd Feyenoord - AS Roma.
Dan heb je pechquote:
Geen zin in. Laat Feyenoord maar lekker stikken.quote:
Daarom zeg ik het ookquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zal zo de 1-1 wel vallen
Koekoek.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen zin in. Laat Feyenoord maar lekker stikken.
Sowquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tweede helft wel een stuk leuker dan het eerste bedrijf, maar ik ben bang voor een nachtkaarsquote:
sow koekoekquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar heeft niet zoveel met de uitslag te makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks waterkanongenot in R'dam centrum.
Goed plan tegen Smallingquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:38 schreef Enawh het volgende:
Alleen maar rondspelen.. gooi die bal er gewoon in.
Nee, let gewoon even op.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dacht die eerste cijfers rechtsbovenin de stand aangaven.
Dan staat Feyenoord wel heel ver achter.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Rechtsboven?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef DJMO het volgende:
En ik? Ik ben voor AS Roma. simpelweg omdat ik een bloedhekel heb aan Feyenoord. Het zijn regelrechte hooligans, en ze schuwen geen geweld als je niet ook voor hun club bent. Dat bewijst het feit wel dat ik ooit door m'n oudste zoon keihard in m'n maag gestompt werd toen ik voor de grap zei dat ik voor ajax was. Dus nee, sindsdien voor mij geen Feyenoord meer, zelfs vandaag niet. Laat ze maar verliezen, laat ze maar eens inzien dat verdraagzaamheid meer waard is dan een overwinning.
Ja wat wil je dan. Feyenoord die gaat combineren en de verdediging gaat uitspelen.quote:
Heb jij cijfers rechtsboven ja?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dacht dat die eerste cijfers rechtsbovenin de stand aangaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |