Hatefarmerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef -XOR- het volgende:
Spinazolla - Hateboer, dat was zo'n leuke rubriek...
Begin dat stiekem ook een beetje kunst te vinden. Vincent van Gogh werd ook pas na zijn dood geëerd voor zijn genialiteitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Komende 25 minuten Mourinho afbraak tempokill genot.
Wel benieuwd naar Spinazolla op het komende WK!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef -XOR- het volgende:
Spinazolla - Hateboer, dat was zo'n leuke rubriek...
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier is Noa Lang het niet mee eens.
asoquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
De altijd vermoeiend aversie tegen tattoo's act.
Lange ballen spelen tegen de Italianenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord moet directer gaan spelen. Kappen met breien. Lange ballen en bij een afvallende bal zorgen dat je ervoor kruipt.
Mokerdom ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lange ballen spelen tegen de Italianen
Het gras opvreten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord moet directer gaan spelen. Kappen met breien. Lange ballen en bij een afvallende bal zorgen dat je ervoor kruipt.
Eerst nog de barragewedstrijd tegen Ecuador.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar Spinazolla op het komende WK!
Jij wil gaan breien tegen Mourinho?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lange ballen spelen tegen de Italianen
Via de flanken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij wil gaan breien tegen Mourinho?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerst nog de barragewedstrijd tegen Ecuador.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De ECL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij wil gaan breien tegen Mourinho?
Nou zegquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zou nu de gemeenst harde schop uitdelen, gewoon zo gruwelijk hard op iemand zijn knie.
Hoeveel plakplaatjes?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al mijn zelfvertrouwen in een paar minuten de grond in geboord.
Meer een type Charisteas.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef -XOR- het volgende:
Dit Feijenoord mist een type Wout Weghorst.
En daarom zit je op FOK! en sta je niet op het veld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zou nu de gemeenst harde schop uitdelen, gewoon zo gruwelijk hard op iemand zijn knie.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef raptorix het volgende:
Jezus Christus. Zie ik er uit als een of andere it nerd? Waarom komt iedereen bij mij klagen, zowel via WhatsApp als Facebook messenger, en nu dus ook hier, als FOK! down is? Ik kan het niet verhelpen hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De ECL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Feyenood kon mij niet permiteren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En daarom zit je op FOK! en sta je niet op het veld.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Jezus Christus. Zie ik er uit als een of andere it nerd? Waarom komt iedereen bij mij klagen, zowel via WhatsApp als Facebook messenger, en nu dus ook hier, als FOK! down is? Ik kan het niet verhelpen hoor!
Wie gaat die bal inkoppen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je wel flankspelers hebben die een mannetje kunnen passeren en een voorzet kunnen geven.
Dat kunnen ze ook wel. SiniGod sowiesoquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je wel flankspelers hebben die een mannetje kunnen passeren en een voorzet kunnen geven.
Wie zei dit? Monique?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Jezus Christus. Zie ik er uit als een of andere it nerd? Waarom komt iedereen bij mij klagen, zowel via WhatsApp als Facebook messenger, en nu dus ook hier, als FOK! down is? Ik kan het niet verhelpen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |