SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Ik kijk liever naar Amy Sonck dan naar Wesley.quote:
Zo herken je de feyenoord supporterquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Mario begint een aardige bierpens te ontwikkelen.
Perez onze favoriete racist genotquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje
Beetje overdreven om Pierre en Perez aan ene kant te hebben en Mario Been aan andere kant
Bedankt, dit had ik ff nodigquote:
Hallo Lenny. Kijk je niet naar je grote vriend Nadalquote:
Ik ook Tong, ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:04 schreef tong80 het volgende:
3-1 voor Feijenoord kan nog.
Maar ik heb er een hard hoofd in.
Al besproken bij de Belg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feitje: Trauner heeft geen gele kaart gepakt in de Eredivisie.
Lilian Marijnissen is mét Feyenoord. Duzzz.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:04 schreef tong80 het volgende:
3-1 voor Feijenoord kan nog.
Maar ik heb er een hard hoofd in.
Zou naaien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:05 schreef riazop het volgende:
[..]
Lilian Marijnissen is mét Feyenoord. Duzzz.
Heeft haar eigen partij de afgrond al in geholpen
Nadal is een proleet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hallo Lenny. Kijk je niet naar je grote vriend Nadal
Dit wordt een duel met Bart Nollesquote:
Roemerloos ten onder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:05 schreef riazop het volgende:
[..]
Lilian Marijnissen is mét Feyenoord. Duzzz.
Heeft haar eigen partij de afgrond al in geholpen
Al bijgekomen van degradatie?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je gang. Geen Noord-Korea hier.
Een sporter, inderdaad!quote:
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al bijgekomen van degradatie?
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat Feyenoord een kans krijgen in de tweede helft?
Laat Feyenoord weer uitrazen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Roma komt niet heel scherp uit de rust.
Roma mist een type Promes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Roma komt niet heel scherp uit de rust.
Ga jij de was maar weer doenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Schoot nou iemand van Roma op de paal? Ik zag het niet goed
Konthaar genotquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef RipCity het volgende:
Wie kijkt er ook uit naar de invalbeurt van Jorrit Hendrix.
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mourinho zal woedend zijn op het niet gaan liggen van Abraham
Onzin.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Senessi valt echt zovaak door de mand
Erg mooi.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat @:klaasweetalles van Toornstra vindt
Helaas is het klaasweetalles
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Typisch Nederlands weer. Pech, paal, lat, balbezit en uiteindelijk met 0-1 op de kloten krijgen.
Pech, paal, lat en ontsnapt aan een rode kaartquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Typisch Nederlands weer. Pech, paal, lat, balbezit en uiteindelijk met 0-1 op de kloten krijgen.
broodje pindakaas smeren, een zoon die noemt zijn vader Pietquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pech, paal, lat en ontsnapt aan een rode kaart
Meest irritante commentator van de Nederlandse TV, irritante gozer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Die Wytse heh? Heeft die een voorkeur voor Feyenoord?
Nou ja.... Na Snoeks dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Meest irritante commentator van de Nederlandse TV, irritante gozer.
CUCKcuquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Meest irritante commentator van de Nederlandse TV, irritante gozer.
Zit je bij @Salina in het team?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ik begin een beetje gefrustreerd te raken
Gewoon doordrinken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Neem nog maar een neutje dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is toch gewoon een logische wissel? Til heeft geen bal geraakt.quote:
Pi-Air ook met Feyenoord.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Totti kan met dit Roma nog wel mee
Dan valt de goal zo aan de andere kant.quote:
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:23 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord groeit in de wedstrijd
Als ze de 1-1 maken staat het gelijk
Ja zo werkt hetquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:23 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord groeit in de wedstrijd
Als ze de 1-1 maken staat het gelijk
Is maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:24 schreef Pedroso het volgende:
Wat is die Karsdorp ook weer slecht, die heeft nog geen bal goed gegeven.
Karsdorp is een Feyenoorderquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:24 schreef Pedroso het volgende:
Die is alleen goed in klagen tegen de scheids.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:24 schreef Pedroso het volgende:
Er zijn Fokkers die denken dat de Kars beter is dan de Dumfquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:24 schreef Pedroso het volgende:
De 1-1 had er al in moeten liggen ook, frustrerendquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks een onoplettendheid en het staat 0-2.
Zou ie weten dat er een VAR is?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Die is alleen goed in klagen tegen de scheids.
Dat sluit ik niet uitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks een onoplettendheid en het staat 0-2.
Hier is een leuk gifje bijquote:
Nou, niet echt. Wonderbaarlijk dat hij bij een ploeg als Roma in de basis speelt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn Fokkers die denken dat de Kars beter is dan de Dumf
Dit ja. Ze hebben de kansen al gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 1-1 had er al in moeten liggen ook, frustrerend
Hoe meer tatoeages, hoe lager het IQquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Karsdorp een grote hoeveelheid tattoo's heeft
Hoeveel heb jijquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
De altijd vermoeiend aversie tegen tattoo's act.
tokkiequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Een bezitter van tattoo's gespotquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Hatefarmerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef -XOR- het volgende:
Spinazolla - Hateboer, dat was zo'n leuke rubriek...
Begin dat stiekem ook een beetje kunst te vinden. Vincent van Gogh werd ook pas na zijn dood geëerd voor zijn genialiteitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Komende 25 minuten Mourinho afbraak tempokill genot.
Wel benieuwd naar Spinazolla op het komende WK!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef -XOR- het volgende:
Spinazolla - Hateboer, dat was zo'n leuke rubriek...
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier is Noa Lang het niet mee eens.
asoquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Lange ballen spelen tegen de Italianenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord moet directer gaan spelen. Kappen met breien. Lange ballen en bij een afvallende bal zorgen dat je ervoor kruipt.
Mokerdom ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lange ballen spelen tegen de Italianen
Het gras opvreten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord moet directer gaan spelen. Kappen met breien. Lange ballen en bij een afvallende bal zorgen dat je ervoor kruipt.
Eerst nog de barragewedstrijd tegen Ecuador.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar Spinazolla op het komende WK!
Jij wil gaan breien tegen Mourinho?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lange ballen spelen tegen de Italianen
Via de flanken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij wil gaan breien tegen Mourinho?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerst nog de barragewedstrijd tegen Ecuador.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De ECL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij wil gaan breien tegen Mourinho?
Nou zegquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zou nu de gemeenst harde schop uitdelen, gewoon zo gruwelijk hard op iemand zijn knie.
Hoeveel plakplaatjes?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al mijn zelfvertrouwen in een paar minuten de grond in geboord.
Meer een type Charisteas.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef -XOR- het volgende:
Dit Feijenoord mist een type Wout Weghorst.
En daarom zit je op FOK! en sta je niet op het veld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zou nu de gemeenst harde schop uitdelen, gewoon zo gruwelijk hard op iemand zijn knie.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef raptorix het volgende:
Jezus Christus. Zie ik er uit als een of andere it nerd? Waarom komt iedereen bij mij klagen, zowel via WhatsApp als Facebook messenger, en nu dus ook hier, als FOK! down is? Ik kan het niet verhelpen hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De ECL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Feyenood kon mij niet permiteren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En daarom zit je op FOK! en sta je niet op het veld.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Jezus Christus. Zie ik er uit als een of andere it nerd? Waarom komt iedereen bij mij klagen, zowel via WhatsApp als Facebook messenger, en nu dus ook hier, als FOK! down is? Ik kan het niet verhelpen hoor!
Wie gaat die bal inkoppen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je wel flankspelers hebben die een mannetje kunnen passeren en een voorzet kunnen geven.
Dat kunnen ze ook wel. SiniGod sowiesoquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je wel flankspelers hebben die een mannetje kunnen passeren en een voorzet kunnen geven.
Wie zei dit? Monique?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Jezus Christus. Zie ik er uit als een of andere it nerd? Waarom komt iedereen bij mij klagen, zowel via WhatsApp als Facebook messenger, en nu dus ook hier, als FOK! down is? Ik kan het niet verhelpen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |