Vliegen naar Oekraïne is ook een beleving heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:10 schreef theunderdog het volgende:
En er is niets aan te doen. Want vliegen is en blijft superieur aan de trein. Alleen al omdat je in tig landen niet kan komen via de trein.
Dat ligt toch echt aan de maatschappijen die alleen vakantie of korte Europese vluchten vanaf die lokaties laten vliegen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rotterdam-Den Haag, Eindhoven, Groningen/Eelde, Weeze.
En toch vliegt iedereen vanaf Schiphol.
Wel eens de alternatief trein genomen, bomvol, 2 uur moeten staan, 9 uur onderweg in plaats van een uur en een kwartier. En daar betaal je dan nog eens de hoofdprijs voor. Als je met de familie gaat is het helemaal absurd qua prijs.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:10 schreef theunderdog het volgende:
En er is niets aan te doen. Want vliegen is en blijft superieur aan de trein. Alleen al omdat je in tig landen niet kan komen via de trein.
Dat dus. En veel reizen kunnen simpelweg niet met de trein. Je kunt immers niet met de trein over water.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel eens de alternatief trein genomen, bomvol, 2 uur moeten staan, 9 uur onderweg in plaats van een uur en een kwartier. En daar betaal je dan nog eens de hoofdprijs voor. Als je met de familie gaat is het helemaal absurd qua prijs.
Leuk voor naar Brussel of Parijs als stelletje, meer ook niet. Elk land zijn eigen systeem, eigen spoor, andere treinen. Zeker geen alternatief voor 700km of meer. Dan heb je nog de auto, minder vervuilend dan het vliegtuig, toch zie je maar zelden meer dan 1 persoon in een voertuig rijden waar er 5 in passen.
Hah! Hoe kan ik dan met de trein naar het VK reizen, huh?quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat dus. En veel reizen kunnen simpelweg niet met de trein. Je kunt immers niet met de trein over water.
Dus vliegen blijft superieur.
Zou graag via Rotterdam-Den Haag vliegen maar het aanbod is veel te beperkt door de lage capaciteit.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rotterdam-Den Haag, Eindhoven, Groningen/Eelde, Weeze.
En toch vliegt iedereen vanaf Schiphol.
Kan zelfs met de bus. Heb ik ook gedaan toen ik 17 was.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:44 schreef Alpha0 het volgende:
Stel ik wel last-minute naar Lloret del Mar, kan dat dan met de trein?
Ja?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:44 schreef Alpha0 het volgende:
Stel ik wel last-minute naar Lloret del Mar, kan dat dan met de trein?
Duurt alleen evenquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja?
Ga naar een treinstation en koop een kaartje
Ik dacht dat jij 16 wasquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Kan zelfs met de bus. Heb ik ook gedaan toen ik 17 was.
Vast wel maar op Schiphol wachten kost ook tijdquote:
Het omslagpunt is wel veranderd inderdaad. Wat zullen we zeggen, 1000km? Is 10u met een auto. 1u vliegen. Is er nog 9u schiphol incompetentie als margequote:Op donderdag 26 mei 2022 19:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vast wel maar op Schiphol wachten kost ook tijd
Ja, dat is zo ongeveer het probleem.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het omslagpunt is wel veranderd inderdaad. Wat zullen we zeggen, 1000km? Is 10u met een auto. 1u vliegen. Is er nog 9u schiphol incompetentie als marge
Ja, was ook niet erg, als je met een groep bent.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Kan zelfs met de bus. Heb ik ook gedaan toen ik 17 was.
Vliegen gebeurt niet 's nachts, dus een nachttrein heeft over een langere afstand nog wel significante voordelen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat is zo ongeveer het probleem.
Voor sommige bestemmingen is vliegen gewoon langzamer tegenwoordig maar zodra je over de 500 km gaat is de tijdwinst van vliegen enorm. Meer dan nodig zou moeten zijn.
Heb je wel eens gevlogen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Vliegen gebeurt niet 's nachts, dus een nachttrein heeft over een langere afstand nog wel significante voordelen.
Toen ik naar Nieuw-Zeeland vloog ging het grootste deel van de vlucht door de nacht. Idem met Zuid-Afrika voor mijquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Vliegen gebeurt niet 's nachts, dus een nachttrein heeft over een langere afstand nog wel significante voordelen.
Ja, maar binnen-Europese vluchten stijg je niet 's nachts op en land je niet 's nachts. Maar oke, de trein is inderdaad niet handiger als je naar Nieuw-Zeeland gaat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen ik naar Nieuw-Zeeland vloog ging het grootste deel van de vlucht door de nacht. Idem met Zuid-Afrika voor mij
Wel eerst jezelf even verdiept in welke vluchten deze vliegvelden "aanbieden" of roep je gewoon maar iets?quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rotterdam-Den Haag, Eindhoven, Groningen/Eelde, Weeze.
En toch vliegt iedereen vanaf Schiphol.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:51 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Wel eerst jezelf even verdiept in welke vluchten deze vliegvelden "aanbieden" of roep je gewoon maar iets?
Ik woon in Groningen op een half uurtje lopen van Eelde, en tuurlijk ga ik dan het liefst met een vliegtuig vanaf Eelde. Maar dat waardeloze vliegveld biedt niks aan. Je hebt vaak niet eens meer keus dan het vakje schiphol aan te vinken als je op vakantie gaat.
Eelde vliegt momenteel op 6 bestemmingen. Maar vergeet niet dat defensie ook gebruik maakt van deze luchthaven.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:51 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Wel eerst jezelf even verdiept in welke vluchten deze vliegvelden "aanbieden" of roep je gewoon maar iets?
Ik woon in Groningen op een half uurtje lopen naar Eelde, en tuurlijk ga ik dan het liefst met een vliegtuig vanaf Eelde. Maar dat waardeloze vliegveld biedt niks aan. Je hebt vaak niet eens meer keus dan het vakje schiphol aan te vinken als je op vakantie gaat.
Volgens mij mag er beperkt geland worden op Schiphol tot zes uur s ochtends. Meeste inkomende vluchten mogen pas landen vanaf zes uur s ochtends in verband met geluidsoverlast. Opstijgen van passagiersvliegtuigen is tot middernacht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen ik naar Nieuw-Zeeland vloog ging het grootste deel van de vlucht door de nacht. Idem met Zuid-Afrika voor mij
Tsja, op Rotterdam bieden ze alleen wat zonbestemmingen in Spanje/Portugal/Turkije en vluchten naar Brussel/Londen aan. Die vluchten naar Brussel en Londen zijn eigenlijk overbodig en kunnen prima vervangen worden door een treinreis vanaf Rotterdam Centraal, maar dan krijgen de vliegtuigmaatschappijen natuurlijk minder geld binnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rotterdam-Den Haag, Eindhoven, Groningen/Eelde, Weeze.
En toch vliegt iedereen vanaf Schiphol.
Onzin, genoeg TUI en Transavia vluchten die in de nacht aankomen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij mag er beperkt geland worden op Schiphol tot zes uur s ochtends. Meeste inkomende vluchten mogen pas landen vanaf zes uur s ochtends in verband met geluidsoverlast. Opstijgen van passagiersvliegtuigen is tot middernacht.
Rotterdam heeft 1 baan, die ze zowel als start- als landingsbaan gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tsja, op Rotterdam bieden ze alleen wat zonbestemmingen in Spanje/Portugal/Turkije en vluchten naar Brussel/Londen aan. Die vluchten naar Brussel en Londen zijn eigenlijk overbodig en kunnen prima vervangen worden door een treinreis vanaf Rotterdam Centraal, maar dan krijgen de vliegtuigmaatschappijen natuurlijk minder geld binnen.
Dat Rotterdam maar 1 landingsbaan heeft zal ook niet helpen.
Klopt, er stijgt niks op tussen 23 uur en 5 uur. Er landen 28 passagiersvliegtuigen na 23 uur s avonds tot 5 s ochtends. Meeste zijn wel europese vluchten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:09 schreef spoilert het volgende:
[..]
Onzin, genoeg TUI en Transavia vluchten die in de nacht aankomen.
Hoe stijgen ze dan op?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tsja, op Rotterdam bieden ze alleen wat zonbestemmingen in Spanje/Portugal/Turkije en vluchten naar Brussel/Londen aan. Die vluchten naar Brussel en Londen zijn eigenlijk overbodig en kunnen prima vervangen worden door een treinreis vanaf Rotterdam Centraal, maar dan krijgen de vliegtuigmaatschappijen natuurlijk minder geld binnen.
Dat Rotterdam maar 1 landingsbaan heeft zal ook niet helpen.
Jullie vergeten steeds Breda-Airport te noemen van Nedelandse vliegvelden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rotterdam-Den Haag, Eindhoven, Groningen/Eelde, Weeze.
En toch vliegt iedereen vanaf Schiphol.
Castricum heeft ook een vliegveld, met 2 banen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jullie vergeten steeds Breda-Airport te noemen van Nedelandse vliegvelden.
Geen idee of daar iets vanaf vliegt eigenlijk. Hier wordt het ook gewoon nog Seppe genoemd.
Even niet om het één of ander, maar voor laagbetaalde banen is het volgens mij meer regel als uitzondering dat je je parkeerplekje niet vergoed krijgt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Niet eens gratis parkeren voor de werknemers. Wat een bedrijf
Al die premium artikelen. Kan ze niet eens fatsoenlijk lezenquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)veau-van-voor-corona
Ik snap wel dat ze niemand kunnen vinden, betalen om te komen werken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even niet om het één of ander, maar voor laagbetaalde banen is het volgens mij meer regel als uitzondering dat je je parkeerplekje niet vergoed krijgt.
De directeuren daar zullen vast hun prive-plekje hebben in de parkeergarage.
¤0,19 cent per km is wat er bij mij vergoed wordt (werk in een winkel) maar het OV wordt wel volledig vergoed. Neem aan dat dit bij Schiphol ook wel zo zal zijn.
Pauper gespot.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jawel, alleen die luisteren er terecht niet naar
Hm, zo'n OV regeling is lang niet ongebruikelijk dus ik weet niet of dit nu zo schandalig is. Als je op Schiphol werkt moet je op een eiland of ander van de wereld afgesloten gebied wonen om er niet met het OV in een uur / anderhalf uur te kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze niemand kunnen vinden, betalen om te komen werken.
Het schandalige zit hem er natuurlijk in dat ze geen mensen kunnen krijgen maar de beloning als geheel uitermate karig blijft.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:26 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Hm, zo'n OV regeling is lang niet ongebruikelijk dus ik weet niet of dit nu zo schandalig is. Als je op Schiphol werkt moet je op een eiland of ander van de wereld afgesloten gebied wonen om er niet met het OV in een uur / anderhalf uur te kunnen zijn
Ik heb 15 jaar bij een bedrijf gewerkt waarbij de directeur een mooie visie had: Mijn personeel is het enige wat het bedrijf waardevol maakt, als die weg zijn sta ik met lege handen, ik zou wel gek zijn om ze niet als een koning te behandelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het schandalige zit hem er natuurlijk in dat ze geen mensen kunnen krijgen maar de beloning als geheel uitermate karig blijft.
Als het straks weer omdraait op de arbeidsmarkt staan dit soort werkgevers vooraan om onder het motto “voor jou 10 anderen” de arbeidsvoorwaarden verder uit te kleden. Die eenzijdigheid, dat is het schandaal. De losse elementen daar binnen zijn wel verklaarbaar, het patroon is het probleem.
Dat is leuk als je van 9 tot 5 werkt, maar met die achterlijke tijden waarop ze op Schiphol werken is het geen doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:26 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Hm, zo'n OV regeling is lang niet ongebruikelijk dus ik weet niet of dit nu zo schandalig is. Als je op Schiphol werkt moet je op een eiland of ander van de wereld afgesloten gebied wonen om er niet met het OV in een uur / anderhalf uur te kunnen zijn
Die gozer moet er dus gewoon uit. Altijd een klapmongoolquote:
Totale schijt aan alles. Fakkels en hooivorken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gozer moet er dus gewoon uit. Altijd een klapmongool
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:53 schreef Scorpie het volgende:
Die gozer moet er dus gewoon uit. Altijd een klapmongool
En leuke baantjes voor minimaal 500.000 per jaar geven we aan een bewezen incompetente klapmongoolquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:10 schreef raptorix het volgende:>.
Het plan is duidelijk, doe je voor als links en roep: Met lage lonen houden we banen behouden.... Man man man wanneer ziet iemand dit nou?
Had hij daar tijd voor?!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Actieplan Schiphol te laat: 'Niet voor de zomer op orde'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rdrukte-cnv-benschop
Van welke politieke partij is die man lid?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
18 miljoen verbrand en gewoon opnieuw benoemen
PVDAquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van welke politieke partij is die man lid?
List en bedrog bij Schiphol-topman Benschopquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Onvrede over Benschop: ’Wel luxe dineren maar niks doen aan gevaarlijke situaties op Schiphol’
Vanuit politiek Den Haag klinkt onvrede over het feit dat Schiphol-topman Dick Benschop de afgelopen weken meerdere keren het land verliet, terwijl het chaos troef is op de luchthaven. Benschop wordt zelfs op het matje geroepen door de Tweede Kamer.
VVD-Kamerlid Koerhuis verwacht de Schiphol-topman in het land is als het een chaos is op de luchthaven. „Dit is een wel heel zorgelijk beeld. Het is op Schiphol letterlijk alle hens aan dek, dan moeten we er vanuit kunnen gaan dat dat ook in de bestuurskamer geldt. De VVD en PvdA hebben samen de heer Benschop uitgenodigd voor een gesprek in de Tweede Kamer dinsdag.” Dat gesprek moet dan op verzoek van de commissie Infrastructuur en Waterstaat dinsdagmiddag plaatsvinden, een dag voor een commissiedebat over luchtvaart.
Maar ook elders in de Kamer klinkt onvrede. „Bij hoge golven hoort een kapitein aan het roer te staan”, zegt CDA-Kamerlid Van der Molen. De christendemocraat vindt dat die uitspraak niet alleen geldt voor een kapitein op een schip. „Dat is in de luchtvaart niet anders. Nederland staat voor schut door de situatie op Schiphol. Het CDA verwacht dat de heer Benschop tot het uiterste gaat om Schiphol weer op koers te krijgen. En dat de minister daar scherp op toeziet.”
BVNL-Kamerlid Van Haga zal komende week in de Tweede Kamer aandringen op het vertrek van Benschop. „Het is onbegrijpelijk dat Benschop de afgelopen weken meerdere keren het land verliet, terwijl het chaos troef is op de luchthaven. Wel luxe dineren op een gala-avond in Washington, het World Economic Forum in Davos en de jaarlijkse meeting van VNO-NCW, maar niets doen aan de enorme rijen en de gevaarlijke situaties op Schiphol. Dat kan natuurlijk niet.”
Ook vanuit de Eerste Kamer klinkt gemor. „Allerhoogste tijd voor de RvC van Schiphol om ceo Benschop nu snel te vervangen door een competente ceo die de chaos oplost”, zegt senator Henk Otten. „Dan kan Benschop permanent vakantie vieren en z’n vele netwerkevents voortaan op eigen kosten bezoeken.”
Schiphol-topman Dick Benschop verliet afgelopen weken meerdere keren het land terwijl het chaos troef is op de luchthaven. Tijdens de meivakantie ging de topman onder meer met zijn gezin op vakantie naar Portugal, ondertussen misten andere reizigers hun vluchten door de chaos.
Dat blijkt uit onderzoek van De Telegraaf en wordt bevestigd door Schiphol. Benschop ging verder naar een gala-avond in Washington, het World Economic Forum in Davos en de jaarlijkse meeting van VNO-NCW. Ook zat hij, terwijl hij corona had en zijn luchthaven de deuren sloot vanwege de drukte, met gezinsleden op een bootje tijdens Koningsdag.
https://www.telegraaf.nl/(...)ituaties-op-schiphol
Schop onder zijn hol in 3.2.1.
quote:Toen De Telegraaf eind april meldde dat Schiphol-directeur Dick Benschop nergens te bekennen was in de crisis van zijn bedrijf, belde een hoge functionaris van Schiphol met de hoofdredactie van de krant. Schande dat de verslaggevers Benschop verdacht maakten. Ze wisten dat hij afwezig was vanwege corona.
Hoofdredacteur Paul Janssen in De Telegraaf: "De feiten bleken anders. Schiphol had de dagen ervoor steeds de indruk gewekt dat Benschop een interview zou overwegen, zonder gewag te maken van een besmetting. Toen corona uiteindelijk plots als reden voor zijn onbereikbaarheid werd opgevoerd, was de verslaggever gevraagd dit niet te publiceren. Later werd duidelijk waarom er zo geheimzinnig werd gedaan: luttele uren nadat de Schiphol-zegsman zich op vrijdagavond om halftien had beklaagd over onze kritische berichtgeving en meldde dat ’Dick Benschop corona heeft’, vloog deze zaterdagochtend met zijn gezin voor een vakantie naar Portugal. Schiphol beweert nu dat Benschop toen net vierentwintig uur klachtenvrij was."
Het einde van Benschops carrière kan in zicht zijn: Schiphol is grotendeels eigendom van de Staat en van Amsterdam.
quote:De problemen op Schiphol hebben volgens Hoekstra de volle aandacht van Harbers, hoewel die momenteel thuiszit wegens een besmetting met het coronavirus.
Tja, men kan moeilijk zeggen 'kom nóg vroeger'. Juist het steeds vroeger komen zorgt voor meer vertragingen en dus nog vroeger komen en dus nog meer vertragingen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nu doet men alsof het allemaal meevalt. "Kom niet tè vroeg".
Dan moet men zeggen 'Boek niet'. In de basis gaan mensen naar een luchthaven om een geboekte vlucht te halen. Die vlucht mis je als je niet op tijd bij de gate bent. Het vertrouwen dat je nu soepel door de incheck- en security heen bent is nu wel weg. De rij stond afgelopen week tot buiten aan toe.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, men kan moeilijk zeggen 'kom nóg vroeger'. Juist het steeds vroeger komen zorgt voor meer vertragingen en dus nog vroeger komen en dus nog meer vertragingen.
Met een gierende werkeloosheid is de personele bezetting geen probleem. De lage vliegzekerheid als gevolg van weersinvloeden maakt het nieuwe vliegveld bij Arnavutköy niet aantrekkelijk bij luchtvaartmaatschappijen. Tijdsverlies zit hem voornamelijk in de omvang van het vliegveld, de locatie en het gebrek aan kleine luchtvaartmaatschappijen naar uiteenlopende vliegvelden. Als de gesubsidieerde THY zou wegvallen dan presteert het niet beter dan een lokaal vliegveld. Het oude vliegveld bij Yeşilköy presteerde vele malen beter. Het bestaansrecht van het nieuwe vliegveld is vooral ingegeven door de gedwongen sluiting van de burgerluchtvaart op het oude vliegveld. Als ze met elkaar moesten concurreren dan zou het vliegveld niet gebouwd zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:36 schreef Werkperd het volgende:
Prutsers. Kunnen niet eens een vliegveld runnen
Istanbul Airport ❤❤❤
Bouw je een mooi vliegveld, maar geen goede shuttle verbinding naar de stadquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:36 schreef Werkperd het volgende:
Prutsers. Kunnen niet eens een vliegveld runnen
Istanbul Airport ❤❤❤
Schiphol is altijd een prima vliegveld geweest buiten deze shit om.quote:
Nou ik ben een keer goedkoop gevlogen van Eindhoven naar Sabiha Gökçen, denk je goedkoper uit te zijn, maar dan moet je eerst 2 uur met de trein naar Eindhoven, en dan vanaf de landing nog eens 6 uur in de file naar de andere kant van de Bosporus.quote:Op zondag 29 mei 2022 06:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bouw je een mooi vliegveld, maar geen goede shuttle verbinding naar de stad
En als je niet op tijd incheckt kun je ook fluiten naar een vergoeding, dus ik snap het wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan moet men zeggen 'Boek niet'. In de basis gaan mensen naar een luchthaven om een geboekte vlucht te halen. Die vlucht mis je als je niet op tijd bij de gate bent. Het vertrouwen dat je nu soepel door de incheck- en security heen bent is nu wel weg. De rij stond afgelopen week tot buiten aan toe.
Mwa, niet voor langer dan een dagje. Je kunt het Stratumseind een beetje op en af lopen en een rondje door het Van Abbemuseum maar dan heb je het wel gehad.quote:Op zondag 29 mei 2022 06:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ik ben een keer goedkoop gevlogen van Eindhoven naar Sabiha Gökçen, denk je goedkoper uit te zijn, maar dan moet je eerst 2 uur met de trein naar Eindhoven, en dan vanaf de landing nog eens 6 uur in de file naar de andere kant van de Bosporus.
Overigens wel toffe stad
Hahaaaaaa!!!quote:Op zondag 29 mei 2022 08:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, niet voor langer dan een dagje. Je kunt het Stratumseind een beetje op en af lopen en een rondje door het Van Abbemuseum maar dan heb je het wel gehad.
'Ik ben gevlogen'? Welke taal is dat? Limbabwanees?quote:
quote:ik heb gevlogen
jij hebt gevlogen
hij heeft gevlogen
wij hebben gevlogen
jullie hebben gevlogen
zij hebben gevlogen
quote:Op zondag 29 mei 2022 09:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
'Ik ben gevlogen'? Welke taal is dat? Limbabwanees?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |