SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
moet nog komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schip met vakantiegeld is voorbij gevaren of zo
Doe je ook weleens dingen zonder broccoli?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende: Ik maak weleens broccoli nasi Ook lekker
Ja hier kom ik er nooit aan toe, als ik in het weekend ga lopen ben ik vaak pas begin van de middag weer terug en zijn alle broodjes bij de bakker al opquote:
waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je ook weleens dingen zonder broccoli?
huehue?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Told you, this captain is going to a different portquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schip met vakantiegeld is voorbij gevaren of zo
Een houtbewerker die ik volg op IG/YT die is overgestapt op een carnivoor dieet. Die is belachelijk hard afgevallen daardoor. (in combinatie met sporten dat dan weer wel)quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is dat toen in eerste instantie ontstaan door de revalidatie, toen moest ik vooral heel veel eiwitten en calorieën eten. Dan was het het makkelijkste om gewoon groente en veel vlees te eten. Toen ik daarna weer veel te veel was aangekomen was het vrij makkelijk aan te passen door de balans wat aan te passen met meer groenten en minder vlees.
ja je moet bij ibood echt enorm opletten..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de hunt is maar 10 euro goedkoper dan waar die de hele dag voor te krijgen is, maar het is wel een goede aanbieding verder. voor een makita lxt accu en lader
Rarelyquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je het omdraait?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier kom ik er nooit aan toe, als ik in het weekend ga lopen ben ik vaak pas begin van de middag weer terug en zijn alle broodjes bij de bakker al op
broccoli kan serieus lekker zijn. Ik heb het door hello fresh pas leren waarderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwister, wonen jullie al in het nieuwe huis?
mediamarkt en consorten zijn geen haar beterquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:16 schreef mschol het volgende:
sowieso is ibood een boevenbende met hun "advies"prijzen.. altijd enorm opletten
Voor het lopen de broodjes eten? Dan heb je toch geen zin meer om te lopenquote:
hoe is het met je vloerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.
I cryquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Told you, this captain is going to a different port
[..]
ja, vaak genoeg aanbiedingen die niets waard zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Told you, this captain is going to a different port
[..]
Een houtbewerker die ik volg op IG/YT die is overgestapt op een carnivoor dieet. Die is belachelijk hard afgevallen daardoor. (in combinatie met sporten dat dan weer wel)
hij post ook veel inhoudelijke dingen enzo.. Vraag me toch af of je dan niet wat mist in je dieet ofzo. Maar dat vult ie dan weer aan met net d juiste hoeveelheid fruit/groente.
[..]
ja je moet bij ibood echt enorm opletten..
gisteren een keukenmachine gekocht bij de blauwe jongens. dat scheelde dik 150 euro buiten de reguliere kookwinkel. Die kwam ook in de hunt voorbij voor. 20e onder de kookwinkels.
Uh nee, halen en dan gaan lopen en na thuiskomst lekker harde broodjes etenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het lopen de broodjes eten? Dan heb je toch geen zin meer om te lopen
meh... die pakken tenminste nog enigsinds courante adviesprijzen in mijn ervaring..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mediamarkt en consorten zijn geen haar beter
meestal als je die stekkers open schroeft zit er gewoon een EU stekker in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vaak genoeg aanbiedingen die niets waard zijn.
of wat ook vaak het geval is: apparaten met een UK stekker er aan
Ga de prijzen in de 2 weken aanlopend naar en de week van de btw weg ermee acties maar eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
meh... die pakken tenminste nog enigsinds courante adviesprijzen in mijn ervaring..
Ja echt die hard diëten is niks voor mij, maar over het algemeen doe ik meestal 3/400 gram groenten en 150/200 gram vlees en overdag eet ik ook gewoon een paar keer fruitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
Een houtbewerker die ik volg op IG/YT die is overgestapt op een carnivoor dieet. Die is belachelijk hard afgevallen daardoor. (in combinatie met sporten dat dan weer wel)
hij post ook veel inhoudelijke dingen enzo.. Vraag me toch af of je dan niet wat mist in je dieet ofzo. Maar dat vult ie dan weer aan met net d juiste hoeveelheid fruit/groente.
Maar dan zijn ze niet meer versquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh nee, halen en dan gaan lopen en na thuiskomst lekker harde broodjes eten
ja voor mij ook niet.. gewoon minder eten en minder snoepen en meer bewegen over de whole range doet de trucquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt die hard diëten is niks voor mij, maar over het algemeen doe ik meestal 3/400 gram groenten en 150/200 gram vlees en overdag eet ik ook gewoon een paar keer fruit
maar dat soort acties zijn altijd onzinnigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga de prijzen in de 2 weken aanlopend naar en de week van de btw weg ermee acties maar eens in de gaten houden
Je bent wel moeilijk publiek hoorquote:
Heel die hunt is tegenwoordig ook gewoon dood, vroeger was dat een hele happeningquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
meh... die pakken tenminste nog enigsinds courante adviesprijzen in mijn ervaring..
ibood pakt gewoon de adviesprijs van 5 jaar geleden en doet alsof er een 90% korting opzit..
gelukkig mag dat (binnenkort) niet meer
Nomnomquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb de laatste jaren wel een enorm zwak voor pasta
Eehm, waarom denk je dat ik hier zit ...?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent wel moeilijk publiek hoor
2 sushi's is net genoeg voor een holle kies..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:21 schreef bitterbal het volgende:
K eet meestal ook alleen nog maar 2 items
quote:
kwarbonaraquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Tijd voor een carbonara battle in Foqueville
Makes sensequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, waarom denk je dat ik hier zit ...?
Sowiesoquote:
Dat minder snoepen blijft lastig, door de weeks gaat dat prima maar in het weekend als ik dan 's avonds een filmpje ga kijken krijg ik toch altijd trek in chipsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja voor mij ook niet.. gewoon minder eten en minder snoepen en meer bewegen over de whole range doet de truc
gemiste kansquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees dus ik zal mezelf niet uitnodigen
mja met chips enzo heb ik wel vaak dat ik gewoon na twee handjes al genoeg hebquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat minder snoepen blijft lastig, door de weeks gaat dat prima maar in het weekend als ik dan 's avonds een filmpje ga kijken krijg ik toch altijd trek in chips
Nee moet ik eens bekijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi heb je de carbonara reeks van Alex (French guy cooking) op YT gezien? daar heb ik nog wat trucs uitgehaald
Ik moet het niet in huis halen. Maar heb weer boodschappen gedaan toen ik honger had.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat minder snoepen blijft lastig, door de weeks gaat dat prima maar in het weekend als ik dan 's avonds een filmpje ga kijken krijg ik toch altijd trek in chips
Hier gaat de zak meestal wel in 1 keer opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja met chips enzo heb ik wel vaak dat ik gewoon na twee handjes al genoeg heb
behalve bij ringlings
Ik vreet bij cheetos altijd de hele zak in één keer leeg. Gelukkig kan ik dat nergens in de buurt kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve bij ringlings
Hoe kan dat. Ik kan gewoon doorproppen hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve bij ringlings
ruggengraatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Ik kan gewoon doorproppen hoor.
Dat vooral ja, al er maar 1 zak ligt dan is dat de enige die die week opgaat, als er 3 liggen dan gaan er 3 opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het niet in huis halen. Maar heb weer boodschappen gedaan toen ik honger had.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om het vegetarisch te maken denk ik. Maar dat is een doodzonde natuurlijk
je bedoelt een warme groente salade?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik had net vegetarische gyros, die was niet heel denderend
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
Farouk is niet blij met me.. Morgen mag ie weer hele grote pakketten de lift in en uit slepen
Het scheelt dat ik al 26 jaar geen vlees meer gehad heb. Dan weet je niet beterquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik had net vegetarische gyros, die was niet heel denderend
wel respect voor hem hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Nou eigenlijk meer qua smaak, rook best lekker maar er zat nauwelijks smaak aanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik al 26 jaar geen vlees meer gehad heb. Dan weet je niet beter
Meh..quote:
Ja hier heb ik de gordijnen dicht moeten doen vanwege de zonquote:
Heb nog de vega kroketburgers liggen, heb ik geloof ik wel eens een keertje op en in mijn geheugen was die geloof ik wel primaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh..
Ik vind die vleesvervangers zoals een kaasschijf (wat waarschijnlijk niet eens vegetarisch is) best lekker
Jawel is wel vegetarischquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh..
Ik vind die vleesvervangers zoals een kaasschijf (wat waarschijnlijk niet eens vegetarisch is) best lekker
Ho ho. Daar zit wel geklopt ei en panneermeel overheen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
mijn opa en oma aten altijd kaasplak ofzo
dat was gewoon een gebakken homp kaas..
Geefquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Aten wij thuis ook weleensquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind die vega kroketten van Mora (?) best lekker en ik denk niet dat ik ze zou kunnen onderscheiden van de vleeskrokettenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog de vega kroketburgers liggen, heb ik geloof ik wel eens een keertje op en in mijn geheugen was die geloof ik wel prima
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.
Deze zijn van de Vivera https://www.ah.nl/producten/product/wi493532/vivera-kroketburgerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die vega kroketten van Mora (?) best lekker en ik denk niet dat ik ze zou kunnen onderscheiden van de vleeskroketten
Zal wel een kort rokje aan gehad hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:32 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)lege-treincoupe.html
Wtf
Oh ja, Vivera heeft wel lekkere productenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze zijn van de Vivera https://www.ah.nl/producten/product/wi493532/vivera-kroketburger
Gaat die aannemer straks 'onderdeel van de fundering' uitmaken?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.
Ja ik had net dus die nep gyros, die was ook niet denderendquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, Vivera heeft wel lekkere producten![]()
Behalve die nep biefstuk, die was vies.
Nep gehakt durf ik niet
Gebakken kaasplakquote:
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die aannemer straks 'onderdeel van de fundering' uitmaken?
Kaasplak met caviabillenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Gebakken kaasplak
Gekookte kaasplak
Gefermenteerde kaasplak
Kaasplak speciaal
Kaasplak pangang
Kaasplakje oorlog
quote:
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagje voor de wandelaars...
Wat is de JUISTE kant van de weg?
Ik loop nooit tegen de richting in, omdat ik dat persoonlijk irritant vind, maar ik werd onlangs ingehaald door een kudde bejaarde op elektrische fietsen en ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Dus ja...
Denk tegen het verkeer in. Heb dat ook geleerd op school trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik loop nooit tegen de richting in, omdat ik dat persoonlijk irritant vind, maar ik werd onlangs ingehaald door een kudde bejaarde op elektrische fietsen en ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Dus ja...
Ligt er aan waar je heen moet hahaaaaatjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.
Hoezo is dat veiliger?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk tegen het verkeer in. Heb dat ook geleerd op school trouwens.
Naar de hel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je heen moet hahaaaaatjes.
ja dan moet je de berm in maar dat maakt aan de andere kant ook niet uitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is dat veiliger?![]()
Als nu een auto je tegemoet komt en tegelijkertijd rijden daar fietsers in dezelfde richting op de juiste kant van de weg.. bots je dan tegen die auto aan ?
Zo zie je de auto aankomen als ie jou niet ziet en kun je nog opzij springenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is dat veiliger?![]()
Als nu een auto je tegemoet komt en tegelijkertijd rijden daar fietsers in dezelfde richting op de juiste kant van de weg.. bots je dan tegen die auto aan ?
Met wie?quote:
Hij ziet je tochquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Ah, ja maar ik hoor dat altijd welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan moet je de berm in maar dat maakt aan de andere kant ook niet uit
Gaat er om dat jij verkeer aan ziet komen.
Hmmm okayquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zie je de auto aankomen als ie jou niet ziet en kun je nog opzij springen
therethere.gifquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis nu ineens allemaal dingen uit nederland![]()
Straks is het een tesla of electrische scooterquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, ja maar ik hoor dat altijd wel
[..]
Hmmm okay
Graag 1 pond rundergehakt en 2 slavinken alsjeblieftquote:
buiten de bebouwde kom altijd tegen de richting in..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ja...
Ja, vond ik ook.. maar goedquote:
Zijn al opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag 1 pond rundergehakt en 2 slavinken alsjeblieft
Electrische auto is lastiger met ander geluid om je heen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, ja maar ik hoor dat altijd wel
[..]
Hmmm okay
Dan hoor ik heel zachtjes rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, van de bandjesquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks is het een tesla of electrische scooter
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hoor ik heel zachtjes rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, van de bandjes
Verdoriequote:
Ligt er een beetje aan waar je loopt, op een weg met auto's altijd tegen het verkeer in, op een fietspad is het een beetje afhankelijk van hoe breed het is en of het 1 of 2-richtings verkeer isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ja...
*gooit*quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verdorie![]()
Dan maar 1 entrecote en een tomatensoepje
Kun je me eindelijk bellenquote:
Ja, truequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Electrische auto is lastiger met ander geluid om je heen.
Ik doe wel zo'n geel hesje aan en een oranje vlaggetje op mijn rugquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je loopt, op een weg met auto's altijd tegen het verkeer in, op een fietspad is het een beetje afhankelijk van hoe breed het is en of het 1 of 2-richtings verkeer is
Flatsquote:
Had je ietsjes jonger geschat.quote:
Gewoon met meer overtuiging lopen, voor mij gaat ook altijd iedereen aan de kantquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe wel zo'n geel hesje aan en een oranje vlaggetje op mijn rug
Ik ga wel achter je lopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met meer overtuiging lopen, voor mij gaat ook altijd iedereen aan de kant
Moet je wel een beetje doorstappen hoorquote:
Ja, kom maar langs met je snackvriendenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde vragen of je snacks lust[ afbeelding ]
sowieso, Ricky Gervaisquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Die nieuwe show van Ricky Gervais op Netflix is ook weer leuk.
Pas op voor Stientje.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, kom maar langs met je snackvrienden [ afbeelding ]
Was er al bang voorquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze moet rennen met wattenschijfje in gallop er achter aan
Kan je je nordic walking stokken niet gewoon omwikkelen met reflecterend tape?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, true
[..]
Ik doe wel zo'n geel hesje aan en een oranje vlaggetje op mijn rug
Nee, die gebruik ik al als stelten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je je nordic walking stokken niet gewoon omwikkelen met reflecterend tape?
Kom er aanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, kom maar langs met je snackvrienden [ afbeelding ]
Ze zullen er wel 2 hebben gehad en gelijk heel die site overbelast, beetje zoals vroegen met die boxenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk net de disk edition. had 'm niet
iddquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zullen er wel 2 hebben gehad en gelijk heel die site overbelast, beetje zoals vroegen met die boxen
WATquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kom er aan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was je deaud?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
Vegan mac n' cheese bij de app gekocht.
That was a mistake
doesn't tickle me in a funny placequote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:00 schreef LTVDK het volgende:
@:FranticDJ @:gianni61 https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=pdl
Je hoeft je klabanus er ook niet overheen te swaffelenquote:
Wollen, katoenen of synthetische?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met broccoli. Maar het smaakt naar gekookte sokken
Zo voel ik me wel momenteelquote:
Een weekje dood zijn zou wel rustgevend zijn denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Was ze aan het opslaan in m'n favorieten. Deze heet Phone Buda Face![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een weekje dood zijn zou wel rustgevend zijn denk ik.
Ik ken eigenlijk deze versie beterquote:
Vroeger, toen ik nog voer, had ik soms 4 maanden geen internet en geen televisie, dan moet je jezelf wel een beetje zien te vermaken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zat je vroeger op theater/dans?
Echt nog nooit gehoord volgens mij. Wel ooraids gekregen.quote:
jaaaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik even keihard Lady Gaga draaien.
Ik hou mijn hart vast.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna klaar met instellen nieuwe telefoon. Alleen even de database naar de biljetjes-app synchen
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna klaar met instellen nieuwe telefoon. Alleen even de database naar de biljetjes-app synchen
Star is Born?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind Gaga ook best een goede actrice, in die ene film.. kut hoe heet ie..
Lol.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog voer, had ik soms 4 maanden geen internet en geen televisie, dan moet je jezelf wel een beetje zien te vermaken.
Dan gingen we de meest maffe dingen doen. Zo ook de Driftwood Dance-Offsoort bonte avond idee
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik even keihard Lady Gaga draaien.
7kamp enzo deden we ookquote:
20 mannen 4 maanden op een boot. Bonte avondenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog voer, had ik soms 4 maanden geen internet en geen televisie, dan moet je jezelf wel een beetje zien te vermaken.
Dan gingen we de meest maffe dingen doen. Zo ook de Driftwood Dance-Offsoort bonte avond idee
Ja je hebt een app op de PC waar je je verzameling in bijhoudt, opgeslagen in een database, en via Dropbox kun je die hele database synchen naar je mobiel en daar draait ook een app die die database dan kan openen. Kun je precies kijken als je ergens loopt of je iets al hebt of niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bedeol meer , biljetjes app? database?
Ik bespeur enige jaloeziequote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
20 mannen 4 maanden op een boot. Bonte avonden [ afbeelding ]
Nice wel, voor op zich toch wel een 'niche' hobbyquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt een app op de PC waar je je verzameling in bijhoudt, opgeslagen in een database, en via Dropbox kun je die hele database synchen naar je mobiel en draar draait ook een app die die database dan kan openen. Kun je precies kijken als je ergens loopt of je iets al hebt of niet.
Nou ja, meer mensen doen aan voetbal ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice wel, voor op zich toch wel een 'niche' hobby
aha slimquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt een app op de PC waar je je verzameling in bijhoudt, opgeslagen in een database, en via Dropbox kun je die hele database synchen naar je mobiel en daar draait ook een app die die database dan kan openen. Kun je precies kijken als je ergens loopt of je iets al hebt of niet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
oliebollen bakken in de werkplaats in een storm, met zwaar slingerend schip
Beetje saai.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
Oh gaga heeft de soundtrack van e nieuwe top gun gemaakt
Ik ben serieus jaloers.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:28 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, mooi filmpje uit Albanië al.
[ twitter ]
das vloeken in de kerkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je snel Feyenoordsupporter moeten worden?
Nou dat ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je snel Feyenoordsupporter moeten worden?
Tirana!quote:
Ja, geen idee, ik kijk nooit voetbal. Even zoeken. 21.00 uur.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet.Hoe laat is die wedstrijd morgen?
Ok, ga denk ik wel kijken als het op gewone tv is?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik kijk nooit voetbal. Even zoeken. 21.00 uur.
hoorde op de radio ook al lovende kritieken iddquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
Blijkt de nieuwe Top Gun volgens de reviews opeens heel goed te zijn.Dat had ik niet verwacht eigenlijk.
Allemaal mannen van middelbare leeftijd met een nostalgie probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoorde op de radio ook al lovende kritieken idd
Ik ben morgenavond bij m'n vader, dus ik ga niet kijken, maar ik ga wel even op internet kijken naar filmpjes van de chaos in Tirana daarna. Zo te zien is de wedstrijd morgen op Veronica te zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ga denk ik wel kijken als het op gewone tv is?
Ja, mooi toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal mannen van middelbare leeftijd met een nostalgie probleem
Beter gedragen ze zich gewoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond bij m'n vader, dus ik ga niet kijken, maar ik ga wel even op internet kijken naar filmpjes van de chaos in Tirana daarna. Zo te zien is de wedstrijd morgen op Veronica te zien.
deze vrouw weetquote:
Ja maar in Rotterdam weten ze wel een beetje wat ze kunnen verwachten. Ik houd mijn hart vast voor Tirana.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze vrouw weet
ik meed Rotterdam altijd als Feyenoord thuis speelde.
In Breda eigenlijk nooit problemen gehad.
Niets gehoord over de huisarts in jullie gebouw?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:56 schreef bitterbal het volgende:
niet te laat slapen, kan been weer omhoog
nee maar moet morgen weer werken dus misschien dan. Maar vind het ook wat ongemakkelijk dus hoop het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets gehoord over de huisarts in jullie gebouw?
Hak 'm er nou maar gewoon af.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:56 schreef bitterbal het volgende:
niet te laat slapen, kan been weer omhoog
De eigen huisarts is wel fijner ook, lijkt me. Die heeft er ook al eerder naar gekeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar moet morgen weer werken dus misschien dan. Maar vind het ook wat ongemakkelijk dus hoop het eigenlijk niet
ja denk dat je ook niet zo ergens anders terecht kan ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
De eigen huisarts is wel fijner ook, lijkt me. Die heeft er ook al eerder naar gekeken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet eerst een geschikt ander been vinden
Niet veel in het begin, denk ik. Volgens mij komt de echte pijn vaak later. Ik las laatst allemaal verhalen van mensen die waren beschoten en die hadden bijna allemaal niet veel pijn eerst.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
hoeveel pijn zou dat nou doen om ineens zo'n ledemaat zo kwijt te raken?
Soms ben jij best een bijzondere he ...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/bizar/dit-is-m-dan-de-beenlamp~a02336b8/
ja das ook zo iets. Laatst ook dat meisje wat in haar rug was gestoken en alleen dacht dat het een klap wasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet veel in het begin, denk ik. Volgens mij komt de echte pijn vaak later. Ik las laatst allemaal verhalen van mensen die waren beschoten en die hadden bijna allemaal niet veel pijn eerst.
Een onfortuinlijke valpartij en dan moet je been eraf?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/bizar/dit-is-m-dan-de-beenlamp~a02336b8/
Lijkt me vrij pijnlijk. En dan ook nog die fantoom pijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
misschien bacterie ofzo opgelopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Een onfortuinlijke valpartij en dan moet je been eraf?![]()
Hij is niet van het keukentrapje gevallen, vermoed ik.
Ja, dat las ik ook. Echt naar lijkt me dat, dat je pas later merkt dat je heel diep gestoken bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo iets. Laatst ook dat meisje wat in haar rug was gestoken en alleen dacht dat het een klap was
Nee maar je bent wel overduidelijk inspiratie aan het zoekenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhmm ik ben hier niet met de beenlamp
ja eng ook maar misschien juist beter voor het lichaamquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Echt naar lijkt me dat, dat je pas later merkt dat je heel diep gestoken bent.
ikzou meer ledlampjes er bij doen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar je bent wel overduidelijk inspiratie aan het zoeken
In eerste instantie niet zo veel dacht ik. Vanwege alle adrenaline enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt me raar als ze daar dan een week later achterkomt. Dat het fietsen best lastig gaat of zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eng ook maar misschien juist beter voor het lichaam
maar las ook een keer een verhaal van iemand die in een bus zat en een ongeluk kreeg. Pas later kreeg ze door dat ze haar been kwijt was
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me raar als ze daar dan een week later achterkomt. Dat het fietsen best lastig gaat of zo.
ja dit is echt mooiquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:13 schreef Recce het volgende:
Dit is ook vaag. Je kunt gaan geloven dat een nephand je echte hand is.
Ja dat is je geradenquote:
Wel handig met afberen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:13 schreef Recce het volgende:
Dit is ook vaag. Je kunt gaan geloven dat een nephand je echte hand is.
je moet je bed opmakenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:18 schreef Recce het volgende:
Ik moet m'n bed nog opmaken. Als ik het nu niet doe, ontdek ik het straks pas als ik ga slapen. Dat zou vreselijk zijn.Kan iemand me zeggen dat ik m'n bed op moet maken?
Ben je moeder nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:18 schreef Recce het volgende:
Ik moet m'n bed nog opmaken. Als ik het nu niet doe, ontdek ik het straks pas als ik ga slapen. Dat zou vreselijk zijn.Kan iemand me zeggen dat ik m'n bed op moet maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |