aha slimquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt een app op de PC waar je je verzameling in bijhoudt, opgeslagen in een database, en via Dropbox kun je die hele database synchen naar je mobiel en daar draait ook een app die die database dan kan openen. Kun je precies kijken als je ergens loopt of je iets al hebt of niet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
oliebollen bakken in de werkplaats in een storm, met zwaar slingerend schip
Beetje saai.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
Oh gaga heeft de soundtrack van e nieuwe top gun gemaakt
Ik ben serieus jaloers.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:28 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, mooi filmpje uit Albani al.
[ twitter ]
das vloeken in de kerkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je snel Feyenoordsupporter moeten worden?
Nou dat ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had je snel Feyenoordsupporter moeten worden?
Tirana!quote:
Ja, geen idee, ik kijk nooit voetbal. Even zoeken. 21.00 uur.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet.Hoe laat is die wedstrijd morgen?
Ok, ga denk ik wel kijken als het op gewone tv is?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik kijk nooit voetbal. Even zoeken. 21.00 uur.
hoorde op de radio ook al lovende kritieken iddquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
Blijkt de nieuwe Top Gun volgens de reviews opeens heel goed te zijn.Dat had ik niet verwacht eigenlijk.
Allemaal mannen van middelbare leeftijd met een nostalgie probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoorde op de radio ook al lovende kritieken idd
Ik ben morgenavond bij m'n vader, dus ik ga niet kijken, maar ik ga wel even op internet kijken naar filmpjes van de chaos in Tirana daarna. Zo te zien is de wedstrijd morgen op Veronica te zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ga denk ik wel kijken als het op gewone tv is?
Ja, mooi toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal mannen van middelbare leeftijd met een nostalgie probleem
Beter gedragen ze zich gewoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond bij m'n vader, dus ik ga niet kijken, maar ik ga wel even op internet kijken naar filmpjes van de chaos in Tirana daarna. Zo te zien is de wedstrijd morgen op Veronica te zien.
deze vrouw weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |