Echt nog nooit gehoord volgens mij. Wel ooraids gekregen.quote:
jaaaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik even keihard Lady Gaga draaien.
Ik hou mijn hart vast.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna klaar met instellen nieuwe telefoon. Alleen even de database naar de biljetjes-app synchen
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna klaar met instellen nieuwe telefoon. Alleen even de database naar de biljetjes-app synchen
Star is Born?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind Gaga ook best een goede actrice, in die ene film.. kut hoe heet ie..
Lol.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog voer, had ik soms 4 maanden geen internet en geen televisie, dan moet je jezelf wel een beetje zien te vermaken.
Dan gingen we de meest maffe dingen doen. Zo ook de Driftwood Dance-Offsoort bonte avond idee
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik even keihard Lady Gaga draaien.
7kamp enzo deden we ookquote:
20 mannen 4 maanden op een boot. Bonte avondenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog voer, had ik soms 4 maanden geen internet en geen televisie, dan moet je jezelf wel een beetje zien te vermaken.
Dan gingen we de meest maffe dingen doen. Zo ook de Driftwood Dance-Offsoort bonte avond idee
Ja je hebt een app op de PC waar je je verzameling in bijhoudt, opgeslagen in een database, en via Dropbox kun je die hele database synchen naar je mobiel en daar draait ook een app die die database dan kan openen. Kun je precies kijken als je ergens loopt of je iets al hebt of niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bedeol meer , biljetjes app? database?
Ik bespeur enige jaloeziequote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
20 mannen 4 maanden op een boot. Bonte avonden [ afbeelding ]
Nice wel, voor op zich toch wel een 'niche' hobbyquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt een app op de PC waar je je verzameling in bijhoudt, opgeslagen in een database, en via Dropbox kun je die hele database synchen naar je mobiel en draar draait ook een app die die database dan kan openen. Kun je precies kijken als je ergens loopt of je iets al hebt of niet.
Nou ja, meer mensen doen aan voetbal ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice wel, voor op zich toch wel een 'niche' hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |