SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
moet nog komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schip met vakantiegeld is voorbij gevaren of zo
Doe je ook weleens dingen zonder broccoli?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende: Ik maak weleens broccoli nasi Ook lekker
Ja hier kom ik er nooit aan toe, als ik in het weekend ga lopen ben ik vaak pas begin van de middag weer terug en zijn alle broodjes bij de bakker al opquote:
waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je ook weleens dingen zonder broccoli?
huehue?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Told you, this captain is going to a different portquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schip met vakantiegeld is voorbij gevaren of zo
Een houtbewerker die ik volg op IG/YT die is overgestapt op een carnivoor dieet. Die is belachelijk hard afgevallen daardoor. (in combinatie met sporten dat dan weer wel)quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is dat toen in eerste instantie ontstaan door de revalidatie, toen moest ik vooral heel veel eiwitten en calorieėn eten. Dan was het het makkelijkste om gewoon groente en veel vlees te eten. Toen ik daarna weer veel te veel was aangekomen was het vrij makkelijk aan te passen door de balans wat aan te passen met meer groenten en minder vlees.
ja je moet bij ibood echt enorm opletten..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de hunt is maar 10 euro goedkoper dan waar die de hele dag voor te krijgen is, maar het is wel een goede aanbieding verder. voor een makita lxt accu en lader
Rarelyquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je het omdraait?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier kom ik er nooit aan toe, als ik in het weekend ga lopen ben ik vaak pas begin van de middag weer terug en zijn alle broodjes bij de bakker al op
broccoli kan serieus lekker zijn. Ik heb het door hello fresh pas leren waarderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwister, wonen jullie al in het nieuwe huis?
mediamarkt en consorten zijn geen haar beterquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:16 schreef mschol het volgende:
sowieso is ibood een boevenbende met hun "advies"prijzen.. altijd enorm opletten
Voor het lopen de broodjes eten? Dan heb je toch geen zin meer om te lopenquote:
hoe is het met je vloerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.
I cryquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Told you, this captain is going to a different port
[..]
ja, vaak genoeg aanbiedingen die niets waard zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Told you, this captain is going to a different port
[..]
Een houtbewerker die ik volg op IG/YT die is overgestapt op een carnivoor dieet. Die is belachelijk hard afgevallen daardoor. (in combinatie met sporten dat dan weer wel)
hij post ook veel inhoudelijke dingen enzo.. Vraag me toch af of je dan niet wat mist in je dieet ofzo. Maar dat vult ie dan weer aan met net d juiste hoeveelheid fruit/groente.
[..]
ja je moet bij ibood echt enorm opletten..
gisteren een keukenmachine gekocht bij de blauwe jongens. dat scheelde dik 150 euro buiten de reguliere kookwinkel. Die kwam ook in de hunt voorbij voor. 20e onder de kookwinkels.
Uh nee, halen en dan gaan lopen en na thuiskomst lekker harde broodjes etenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het lopen de broodjes eten? Dan heb je toch geen zin meer om te lopen
meh... die pakken tenminste nog enigsinds courante adviesprijzen in mijn ervaring..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mediamarkt en consorten zijn geen haar beter
meestal als je die stekkers open schroeft zit er gewoon een EU stekker in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vaak genoeg aanbiedingen die niets waard zijn.
of wat ook vaak het geval is: apparaten met een UK stekker er aan
Ga de prijzen in de 2 weken aanlopend naar en de week van de btw weg ermee acties maar eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
meh... die pakken tenminste nog enigsinds courante adviesprijzen in mijn ervaring..
Ja echt die hard diėten is niks voor mij, maar over het algemeen doe ik meestal 3/400 gram groenten en 150/200 gram vlees en overdag eet ik ook gewoon een paar keer fruitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
Een houtbewerker die ik volg op IG/YT die is overgestapt op een carnivoor dieet. Die is belachelijk hard afgevallen daardoor. (in combinatie met sporten dat dan weer wel)
hij post ook veel inhoudelijke dingen enzo.. Vraag me toch af of je dan niet wat mist in je dieet ofzo. Maar dat vult ie dan weer aan met net d juiste hoeveelheid fruit/groente.
Maar dan zijn ze niet meer versquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh nee, halen en dan gaan lopen en na thuiskomst lekker harde broodjes eten
ja voor mij ook niet.. gewoon minder eten en minder snoepen en meer bewegen over de whole range doet de trucquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt die hard diėten is niks voor mij, maar over het algemeen doe ik meestal 3/400 gram groenten en 150/200 gram vlees en overdag eet ik ook gewoon een paar keer fruit
maar dat soort acties zijn altijd onzinnigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga de prijzen in de 2 weken aanlopend naar en de week van de btw weg ermee acties maar eens in de gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |