Zal wel een kort rokje aan gehad hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:32 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)lege-treincoupe.html
Wtf
Oh ja, Vivera heeft wel lekkere productenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze zijn van de Vivera https://www.ah.nl/producten/product/wi493532/vivera-kroketburger
Gaat die aannemer straks 'onderdeel van de fundering' uitmaken?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.
Ja ik had net dus die nep gyros, die was ook niet denderendquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, Vivera heeft wel lekkere producten![]()
Behalve die nep biefstuk, die was vies.
Nep gehakt durf ik niet
Gebakken kaasplakquote:
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die aannemer straks 'onderdeel van de fundering' uitmaken?
Kaasplak met caviabillenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Gebakken kaasplak
Gekookte kaasplak
Gefermenteerde kaasplak
Kaasplak speciaal
Kaasplak pangang
Kaasplakje oorlog
quote:
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagje voor de wandelaars...
Wat is de JUISTE kant van de weg?
Ik loop nooit tegen de richting in, omdat ik dat persoonlijk irritant vind, maar ik werd onlangs ingehaald door een kudde bejaarde op elektrische fietsen en ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Dus ja...
Denk tegen het verkeer in. Heb dat ook geleerd op school trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik loop nooit tegen de richting in, omdat ik dat persoonlijk irritant vind, maar ik werd onlangs ingehaald door een kudde bejaarde op elektrische fietsen en ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Dus ja...
Ligt er aan waar je heen moet hahaaaaatjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.
Hoezo is dat veiliger?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk tegen het verkeer in. Heb dat ook geleerd op school trouwens.
Naar de hel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je heen moet hahaaaaatjes.
ja dan moet je de berm in maar dat maakt aan de andere kant ook niet uitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is dat veiliger?![]()
Als nu een auto je tegemoet komt en tegelijkertijd rijden daar fietsers in dezelfde richting op de juiste kant van de weg.. bots je dan tegen die auto aan ?
Zo zie je de auto aankomen als ie jou niet ziet en kun je nog opzij springenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is dat veiliger?![]()
Als nu een auto je tegemoet komt en tegelijkertijd rijden daar fietsers in dezelfde richting op de juiste kant van de weg.. bots je dan tegen die auto aan ?
Met wie?quote:
Hij ziet je tochquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |