quote:
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagje voor de wandelaars...
Wat is de JUISTE kant van de weg?
Ik loop nooit tegen de richting in, omdat ik dat persoonlijk irritant vind, maar ik werd onlangs ingehaald door een kudde bejaarde op elektrische fietsen en ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Dus ja...
Denk tegen het verkeer in. Heb dat ook geleerd op school trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik loop nooit tegen de richting in, omdat ik dat persoonlijk irritant vind, maar ik werd onlangs ingehaald door een kudde bejaarde op elektrische fietsen en ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Dus ja...
Ligt er aan waar je heen moet hahaaaaatjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop altijd tegen de richting in, lijkt me veiliger.
Hoezo is dat veiliger?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk tegen het verkeer in. Heb dat ook geleerd op school trouwens.
Naar de hel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je heen moet hahaaaaatjes.
ja dan moet je de berm in maar dat maakt aan de andere kant ook niet uitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is dat veiliger?![]()
Als nu een auto je tegemoet komt en tegelijkertijd rijden daar fietsers in dezelfde richting op de juiste kant van de weg.. bots je dan tegen die auto aan ?
Zo zie je de auto aankomen als ie jou niet ziet en kun je nog opzij springenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is dat veiliger?![]()
Als nu een auto je tegemoet komt en tegelijkertijd rijden daar fietsers in dezelfde richting op de juiste kant van de weg.. bots je dan tegen die auto aan ?
Met wie?quote:
Hij ziet je tochquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik hoorde zo'n brombeer brommen: verkeerde kant van de weg brombrom,
Ah, ja maar ik hoor dat altijd welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan moet je de berm in maar dat maakt aan de andere kant ook niet uit
Gaat er om dat jij verkeer aan ziet komen.
Hmmm okayquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zie je de auto aankomen als ie jou niet ziet en kun je nog opzij springen
therethere.gifquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis nu ineens allemaal dingen uit nederland![]()
Straks is het een tesla of electrische scooterquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, ja maar ik hoor dat altijd wel
[..]
Hmmm okay
Graag 1 pond rundergehakt en 2 slavinken alsjeblieftquote:
buiten de bebouwde kom altijd tegen de richting in..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ja...
Ja, vond ik ook.. maar goedquote:
Zijn al opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag 1 pond rundergehakt en 2 slavinken alsjeblieft
Electrische auto is lastiger met ander geluid om je heen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, ja maar ik hoor dat altijd wel
[..]
Hmmm okay
Dan hoor ik heel zachtjes rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, van de bandjesquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks is het een tesla of electrische scooter
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hoor ik heel zachtjes rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, van de bandjes
Verdoriequote:
Ligt er een beetje aan waar je loopt, op een weg met auto's altijd tegen het verkeer in, op een fietspad is het een beetje afhankelijk van hoe breed het is en of het 1 of 2-richtings verkeer isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ja...
*gooit*quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verdorie![]()
Dan maar 1 entrecote en een tomatensoepje
Kun je me eindelijk bellenquote:
Ja, truequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Electrische auto is lastiger met ander geluid om je heen.
Ik doe wel zo'n geel hesje aan en een oranje vlaggetje op mijn rugquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je loopt, op een weg met auto's altijd tegen het verkeer in, op een fietspad is het een beetje afhankelijk van hoe breed het is en of het 1 of 2-richtings verkeer is
Flatsquote:
Had je ietsjes jonger geschat.quote:
Gewoon met meer overtuiging lopen, voor mij gaat ook altijd iedereen aan de kantquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe wel zo'n geel hesje aan en een oranje vlaggetje op mijn rug
Ik ga wel achter je lopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met meer overtuiging lopen, voor mij gaat ook altijd iedereen aan de kant
Moet je wel een beetje doorstappen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |