Direct door in de zak van de ceo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:55 schreef Knip het volgende:
Als iedere passagier van elke Nederlandse luchthaven een toeslag van 150 euro moet betalen bij vertrek dan is dit probleem snel opgelost.
Bij aankomst kan ook een toeslag worden opgelegd, men betaalt "entree" om in Nederland te mogen komen. Een bedrag van 200 euro per passagier is redelijk wat mij betreft
Binnen de EU kan dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:55 schreef Knip het volgende:
Als iedere passagier van elke Nederlandse luchthaven een toeslag van 150 euro moet betalen bij vertrek dan is dit probleem snel opgelost.
Bij aankomst kan ook een toeslag worden opgelegd, men betaalt "entree" om in Nederland te mogen komen. Een bedrag van 200 euro per passagier is redelijk wat mij betreft
Die zijn afgeschermd van elkaar dacht ik. En overigens is er overal een gigantische rij; tenzij niet-Schengen wapens mee mogen nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik net zat te denken... zou je met een niet-Schengen bestemmingen die gigantische rij niet kunnen ontlopen door eerst bij vertrekhal 1 door de beveiliging te gaan, en daarna pas door de paspoortcontrole tussen 1 en 2?
Verklaar dit dan eens:quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:41 schreef ACT-F het volgende:
Hanteer een minimumprijs van ¤100 ex. luchthavenbelasting om het paupervolk te weren.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
(...) Dus wat doet het paupervolk? Een bakje koffie doen in Milaan, omdat het kan. Hanteer minimumprijzen zoals ik eerder aangaf zodat je dit soort uitwassen voorkomt.
Bij de controle tussen lounge 1 en 2 staan ook lange rijen door de vele overstappersquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik net zat te denken... zou je met een niet-Schengen bestemmingen die gigantische rij niet kunnen ontlopen door eerst bij vertrekhal 1 door de beveiliging te gaan, en daarna pas door de paspoortcontrole tussen 1 en 2?
Klopt, maar dat zal nooit zo extreem zijn als wat ik in alle beelden zie van gisteren lijkt me.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de controle tussen lounge 1 en 2 staan ook lange rijen door de vele overstappers
Parijs haal je bij lange na niet binnen 3 uur, laat staan nog verder.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
De auto is tegenwoordig dus wel sneller binnen Europa in vergelijking met een vluchtje vanaf Shithol
100 liter diesel mee en kachelen maar!
Vliegen toch ook niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Parijs haal je bij lange na niet binnen 3 uur, laat staan nog verder.
Anderhalf uur vliegen, 2 uur van tevoren aanwezig. Niet binnen 3 uur, maar veel scheelt het niet. Met de auto is het 6 uur.quote:
Schiphol-baas Benschop keert terug uit Zwitserland om chaos luchthavenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
Er staan genoeg goede oplossingen in dit topic. Zouden de beleidmakers van schiphol hier meelezen?
Je bedoelt toch alle bestuurders?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Schiphol-baas Benschop keert terug uit Zwitserland om chaos luchthaven
Besturen is vooruitzien maar bij deze bestuurder is het brandjes blussen.
Wie dan?quote:
Normaal gesproken wel ja…quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderhalf uur vliegen, 2 uur van tevoren aanwezig. Niet binnen 3 uur, maar veel scheelt het niet. Met de auto is het 6 uur.
Wordt natuurlijk al gedaan. Border Control is al automatisch voor EU landen + Canada, Zuid-Korea en nog wat landen. (die hekjes waar je je paspoort in moet stoppen)quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:19 schreef Elan het volgende:
Die personeelstekorten gaan onze economie en voorzieningen hard neuken de komende jaren. Wellicht sneller over gaan op robotisering en geautomatiseerde checks, een groot deel van de taken die een beveiliger uitvoert kan prima door robots gedaan worden. Het argument van een persoonlijk contact zorgt voor een prettigere klantervaring kan inmiddels ook wel de prullenbak in als personeel staakt of niet toegerust is op de werkzaamheden.
Met de trein wel en dan sta je in hartje centrum Parijs ipv tientallen kilometers buiten de stad. 3.5 uur vanaf Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Parijs haal je bij lange na niet binnen 3 uur, laat staan nog verder.
Maar straks heeft er iemand een bom mee in zijn handtasje.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen die binnen Schengen vliegen zo enorm gecontroleerd moeten worden. Dat is met de auto toch ook niet. Laat die mensen gewoon doorlopen op de piekdagen, dat scheelt al meer dan de helft.
Het is security, geen douanequote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen die binnen Schengen vliegen zo enorm gecontroleerd moeten worden. Dat is met de auto toch ook niet. Laat die mensen gewoon doorlopen op de piekdagen, dat scheelt al meer dan de helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |