abonnement Unibet Coolblue
pi_204846399
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:48 schreef Alpha0 het volgende:
Weet iemand wat die beveiligers die vanwege corona ander werk waren gaan doen nu dan voor werk hebben? Niet de GGD test-straten want daar is ook minder werk in.
Ik denk ook veel beveiliging buiten Schiphol om, dit zijn gewilde krachten omdat ze een zeer zware screening krijgen, meestal door de AIVD.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 24 mei 2022 @ 10:59:48 #102
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204846420
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:41 schreef ACT-F het volgende:
paupervolk
Vliegen alleen voor rijken!!
Heb je al weer door hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 24 mei 2022 @ 11:14:00 #103
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_204846541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:09 schreef xzaz het volgende:

[..]
[..]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- Er staat een rij van hier tot Tokio; je sluit rijen en mensen worden agressief. Nee echt wie had dat zien aankomen ^p^
[..]
Oh dus dan kan het wel
Dat is niet de schuld van de werknemers hè? Als overuren niet betaald worden en je krijgt al een hongerloontje dan is 5uur, 5uur :W
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 11:15:05 #104
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204846551
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 10:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vliegen alleen voor rijken!!
Heb je al weer door hoor.
Leg eens uit dan waar jij hogere salarissen van wil gaan betalen op Schiphol?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 mei 2022 @ 11:25:01 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204846635
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 02:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]

In een interne email aan het personeel de directeur Adan Morik van beveiligingsbedrijf CTSN weten dat het om een "zeer gevaarlijke situatie" ging en er het risico bestond dat de reizigers massaal ongecontroleerd zouden doorlopen naar het beveiligde gebied van Schiphol". De email is in bezit van NH Nieuws. Omdat de email alleen voor het personeel was bedoeld, wil Morik er niet op reageren.

at5
2 uur van tevoren komen in de op één na drukste tijd van het jaar en ondanks vele waarschuwingen om eerder te komen. Nee, dan heb je het echt niet begrepen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 11:30:09 #106
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204846698
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 11:14 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat is niet de schuld van de werknemers hè? Als overuren niet betaald worden en je krijgt al een hongerloontje dan is 5uur, 5uur :W
Absoluut; het is een management probleem, de mensen op de vloer roeien met de riemen de ze hebben.
pi_204846735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 11:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
2 uur van tevoren komen in de op één na drukste tijd van het jaar en ondanks vele waarschuwingen om eerder te komen. Nee, dan heb je het echt niet begrepen.
Je kunt wel eerder komen maar als je bagage nog niet ingecheckt kan worden omdat die balies vaak pas 2 uur van te voren openen heb je daar niets aan. :D
  dinsdag 24 mei 2022 @ 11:35:13 #108
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204846745
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 06:52 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Laten we een vliegveld bouwen en niet gebruiken.

- de politiek
Dat is niet helemaal alleen de poltiiek. Milieuclubs en bewonersorganistaties zijn hier groter debet aan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 mei 2022 @ 11:58:38 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204846982
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 11:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je kunt wel eerder komen maar als je bagage nog niet ingecheckt kan worden omdat die balies vaak pas 2 uur van te voren openen heb je daar niets aan. :D
"despite coming to the airport 2h ahead of my flight."

Incheckbalies worden vaak gedeeld tussen vluchten en gezien de enorme drukte heb ik het idee dat er een rij voor de hele vertrekhal stond. Je staat niet binnen 5 minuten bij de incheckbalie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204847156
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 11:35 schreef Gunner het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal alleen de poltiiek. Milieuclubs en bewonersorganistaties zijn hier groter debet aan.
Wacht even onze politiek legt ergens iets aan en houdt geen rekening met hun eigen wet en regelgeving en dan ga jij de milieuclubs en bewonersorganisaties de schuld geven. Terwijl onze overheid er juist ook voor de burgers zou moeten zijn.

Onze overheid is op het gebied van eigen regels naleven een soort josti band. Waarbij de burgers hierin de dirigent zijn en de Jostiband weer in de maat dirigeren. :D
  dinsdag 24 mei 2022 @ 12:13:25 #111
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204847177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wacht even onze politiek legt ergens iets aan en houdt geen rekening met hun eigen wet en regelgeving en dan ga jij de milieuclubs en bewonersorganisaties de schuld geven. T
Ik geef ze nergens de schuld van, dat is je eigen conclusie :)
Ik constateer slechts het feit dat belangenclubs de grootste veroorzaker zijn van het vertraagd openen van Lelystad Airport doordat ze van hun mogelijkheden gebruik maken.

Overigens gaat het openen van LEY niet ineens dit soort problemen van Schiphol oplossen.
pi_204847310
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik geef ze nergens de schuld van, dat is je eigen conclusie :)
Ik constateer slechts het feit dat belangenclubs de grootste veroorzaker zijn van het vertraagd openen van Lelystad Airport doordat ze van hun mogelijkheden gebruik maken.

Feitelijk klopt je constatering maar die van mij ook dat als onze overheid hun werk goed hadden gedaan deze belangenclubs geen gegronde redenen zouden hebben om deze vertraging te kunnen veroorzaken. :+
pi_204847324
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef Gunner het volgende:

[..]
Overigens gaat het openen van LEY niet ineens dit soort problemen van Schiphol oplossen.
Voordeel is wel dat je drukte op Schiphol kan verminderen door die vakantievluchten over te hevelen, dat was toch het idee?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 12:32:46 #114
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204847336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Feitelijk klopt je constatering maar die van mij ook dat als onze overheid hun werk goed hadden gedaan deze belangenclubs geen gegronde redenen zouden hebben om deze vertraging te kunnen veroorzaken. :+
Klopt. Zie bijvoorbeeld dit artikel

Hoe het onverzettelijke werk van Leon Adegeest (56) uit Dalfsen ervoor zorgt dat Lelystad Airport voorlopig wéér niet open kan


De grootste klachten komen dan ook uit die hoek vanwege de aanvliegroute.

Ben benieuwd of het ooit nog open gaat. Paar jaar geleden was ik er positief over maar nu? ik weet het niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Voordeel is wel dat je drukte op Schiphol kan verminderen door die vakantievluchten over te hevelen, dat was toch het idee?
Dat klopt helemaal ja. Het is klaar voor gebruik.
pi_204847373
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:32 schreef Gunner het volgende:

[..]
Klopt. Zie bijvoorbeeld dit artikel

Hoe het onverzettelijke werk van Leon Adegeest (56) uit Dalfsen ervoor zorgt dat Lelystad Airport voorlopig wéér niet open kan


De grootste klachten komen dan ook uit die hoek vanwege de aanvliegroute.

Ben benieuwd of het ooit nog open gaat. Paar jaar geleden was ik er positief over maar nu? ik weet het niet.
[..]
Dat klopt helemaal ja. Het is klaar voor gebruik.

Foute berekeningen maken is ook niet zo slim als je een vliegveld bouwt. Weet je zeker dat zo'n kansloze dat gaat aanvoeren.
pi_204847460
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:37 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Foute berekeningen maken is ook niet zo slim als je een vliegveld bouwt. Weet je zeker dat zo'n kansloze dat gaat aanvoeren.
Een typische kansloze opmerking over een kritisch burger. Onze overheid zijn kansloze kneuzen dat ze hun eigen regels niet kunnen naleven. En die man is gewoon een kritische burger die de overheid op hun eigen falen aanspreekt. :D
  dinsdag 24 mei 2022 @ 12:49:35 #117
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204847466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Voordeel is wel dat je drukte op Schiphol kan verminderen door die vakantievluchten over te hevelen, dat was toch het idee?
De drukte op schiphol is niet omdat Schiphol de mensen stroom fysiek niet aankan. Het zijn mensen; en die tovert Flevoland niet even.
pi_204847518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:49 schreef xzaz het volgende:

[..]
De drukte op schiphol is niet omdat Schiphol de mensen stroom fysiek niet aankan. Het zijn mensen; en die tovert Flevoland niet even.
Teveel mensen op 1 plek is problematischer te managen dan verdeeld over meerdere plekken. Flevoland heeft een ander bereik van potentiële werknemers dan de Randstad waar genoeg alternatief werk is.
pi_204847801
Die personeelstekorten gaan onze economie en voorzieningen hard neuken de komende jaren. Wellicht sneller over gaan op robotisering en geautomatiseerde checks, een groot deel van de taken die een beveiliger uitvoert kan prima door robots gedaan worden. Het argument van een persoonlijk contact zorgt voor een prettigere klantervaring kan inmiddels ook wel de prullenbak in als personeel staakt of niet toegerust is op de werkzaamheden.
blablablabla
  dinsdag 24 mei 2022 @ 13:21:28 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204847821
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 11:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Leg eens uit dan waar jij hogere salarissen van wil gaan betalen op Schiphol?
Ik had het over de post ACT-F. Lees die eerst even, dan heb je de context van mijn reactie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204847891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:19 schreef Elan het volgende:
Die personeelstekorten gaan onze economie en voorzieningen hard neuken de komende jaren. Wellicht sneller over gaan op robotisering en geautomatiseerde checks, een groot deel van de taken die een beveiliger uitvoert kan prima door robots gedaan worden. Het argument van een persoonlijk contact zorgt voor een prettigere klantervaring kan inmiddels ook wel de prullenbak in als personeel staakt of niet toegerust is op de werkzaamheden.
Of we kunnen andere keuze's maken over hoe we het bestaande arbeidspotentieel inzetten. We zijn in een nogal vreemde situatie beland als een aanzienlijk deel van werkend Nederland zegt dat ze goed betaald krijgen om werk te doen dat eigenlijk helemaal niets toevoegt maar we tegelijkertijd niemand kunnen vinden voor banen die dat overduidelijk wel doen.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 13:47:02 #122
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204848110
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Teveel mensen op 1 plek is problematischer te managen dan verdeeld over meerdere plekken. Flevoland heeft een ander bereik van potentiële werknemers dan de Randstad waar genoeg alternatief werk is.
Nee.
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 13:47:20 #123
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204848112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik had het over de post ACT-F. Lees die eerst even, dan heb je de context van mijn reactie.
Hij zegt hetzelfde als ik. Je kan niet dezelfde prijzen hanteren en de salarissen van meer dan 100.000 werknemers significant verhogen want dat is uiteindelijk wat er zal moeten gebeuren en het gevolg daarvan zal zijn dat sommige consumenten dat niet meer kunnen opbrengen.

Het komt uit de lengte of breedte en als je hogere salarissen wil dan gaat dat gevolgen hebben voor de prijs. Wil je geen hogere prijzen, ook goed, maar dan zijn er minder vluchten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204848115
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Of we kunnen andere keuze's maken over hoe we het bestaande arbeidspotentieel inzetten. We zijn in een nogal vreemde situatie beland als een aanzienlijk deel van werkend Nederland zegt dat ze goed betaald krijgen om werk te doen dat eigenlijk helemaal niets toevoegt maar we tegelijkertijd niemand kunnen vinden voor banen die dat overduidelijk wel doen.
Maarja dat was vroeger al, denk aan de talloze ambtenarenbaantjes die toen bestonden en allang zijn weggesaneerd. Plus we zijn door de jaren heen alleen maar efficiënter gaan werken. Je komt uiteindelijk gewoon letterlijk mankracht tekort door de vergrijzing waardoor per saldo minder mensen participeren op de arbeidsmarkt maar wel gebruik maken van voorzieningen. Dit probleem zal zichzelf oplossen is de verwachting als de babyboomers zijn afgestorven en er een gezondere demografische balans is .

Lonen omhoog is ook een oplossing van niks want we werken hier al relatief weinig ten opzichte van andere landen. En we zijn door de hoge eisen die we aan mensen stellen ook slecht in het benutten van potentieel arbeidspotentieel dat aan de zijkant staat.
blablablabla
pi_204848375
quote:
Reizigers woedend over chaos op Schiphol: ’Aan de goden overgeleverd’

AMSTERDAM - Zuchten, steunen, klagen en foeteren. Wachtende reizigers die de enorme ellenlange rijen moeten trotseren om op hun vakantiebestemming of zakelijke afspraak te komen, uiten zich allen op hun eigen manier. Eén ding hebben ze wel gemeen: de situatie op de nationale luchthaven is even stuitend als onacceptabel.

„Zwaar waardeloos”, zegt Tom dinsdagochtend terwijl hij met een gezicht op onweer wacht tot hij de check-in kan passeren, op weg naar de eindeloze sliert passagiers voor de security. Hij vliegt in de middag naar München voor een korte trip en heeft nu al spijt.

„Had ik maar de trein genomen”, zegt hij. „Langer onderweg? Nou, hoeveel zou het uiteindelijk schelen? In acht uurtjes ben je daar. Nu hou ik al rekening met vijf uur eerder op Schiphol zijn. Alleen maar omdat ik rekening houd met allerlei problemen. Je bent hier aan de goden overgeleverd.”

Bij vertrekhal 1, een verdieping hoger richting het panoramaterras, is eind van de ochtend de immense rij wachtenden te zien. Het is een gruwel deze dagen voor reizigers, want er lijkt geen einde aan te komen. Sommige reizigers kijken verveeld op hun telefoon, andere zijn gaan zitten op hun handbagage of hebben zich maar overgegeven aan de file te voet.

'Begrip'

Terwijl ze wachten, klagen en zuchten klinkt door de luchthaven, onze nationale trots, de mededeling dat de wachtrijen langer zijn, door drukte en gebrek aan personeel. Voor wie het nog niet wist... „Bedankt voor uw begrip”, zegt de omroeper van dienst.

Dat begrip hebben veel reizigers bepaald niet. Ook buitenlandse toeristen klagen steen en been over de drukte op Schiphol. „Nog nóóit meegemaakt”, zegt een man met een sterk Amerikaans accent en rode pet in de lange rij om de eerste ’horde’, de check-in, door te komen. Het is volgens de man a mess, een puinhoop. „Onacceptabel”, is de boze man duidelijk. „Waar kan ik een klacht indienen?”

Diplomaten

Niet alleen reizigers vragen zich dat af. Ook verschillende diplomaten zijn woedend. Zoals de Mexicaanse senator Bertha Caraveo, die via Schiphol aankwam in Davos, bij de jaarvergadering van het World Economic Forum, uitgerekend de plek waar Schiphol-ceo Dick Benschop verbleef toen zijn luchthaven, voor de zoveelste keer, in chaos werd gestort.

De Zuid-Amerikaanse bobo stapte op een vlucht van Amsterdam naar Zwitserland en kwam erachter dat haar bagage in Nederland was achtergebleven. Ook bij de bagageafhandeling gaat dus bepaald niet alles goed op het vliegveld.

„Ik klaag publiekelijk de bestuurders aan voor het verlies van mijn bagage, die nodig is om mijn taken uit te voeren. Ik ben me ervan bewust dat de luchthaven van Schiphol last heeft van verschillende stakingen, maar hoe kom ik nu aan mijn persoonlijke hygiëneproducten?”

Ze roept op sociale media minister Wopke Hoekstra van Buitenlandse Zaken op om in te grijpen. „U zou aandacht moeten besteden aan deze situatie, waaronder veel diplomaten lijden. De behandeling is teleurstellend en vernederend.”

https://www.telegraaf.nl/(...)e-goden-overgeleverd
ZIEDEND

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2022 14:24:21 ]
pi_204848383
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Of we kunnen andere keuze's maken over hoe we het bestaande arbeidspotentieel inzetten. We zijn in een nogal vreemde situatie beland als een aanzienlijk deel van werkend Nederland zegt dat ze goed betaald krijgen om werk te doen dat eigenlijk helemaal niets toevoegt maar we tegelijkertijd niemand kunnen vinden voor banen die dat overduidelijk wel doen.
Of we leggen de lat lager wbt het hoge service- en dienstverleningsniveau dat we verwachten.
  Moderator dinsdag 24 mei 2022 @ 14:24:42 #127
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204848406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]
ZIEDEND
Lijdende diplomaten. Mijn hart huilt voor hun lijden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204848511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Lijdende diplomaten. Mijn hart huilt voor hun lijden.
Mooi dan kan die diplomaat die gevluchte Schiphol topman persoonlijk erop aanspreken. :D

Kijken wat voor lul smoezen we de komende weken nu weer gaan krijgen van deze overbetaalde topmannen die hun prioriteiten blijkbaar niet bij het goed laten functioneren van hun organisatie hebben liggen. _O-
  dinsdag 24 mei 2022 @ 14:47:48 #129
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_204848605
Erg mooi om te zien dat ongebreideld kapitalisme & consumeren hier samen komen :)
pi_204848618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:47 schreef xzaz het volgende:

[..]
Nee.
Wel, anders zouden ze wel vermelden dat ze dat vliegveld niet kunnen openen, want geen personeel. Dat is niet het geval. Mensen uit het oosten en noorden van het land verleiden om een kutbaan te nemen die niet al te ver is makkelijk dan wanneer je daarboven ook nog meer dan een uur moet reizen.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 14:52:45 #131
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204848655
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:49 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Wel, anders zouden ze wel vermelden dat ze dat vliegveld niet kunnen openen, want geen personeel. Dat is niet het geval. Mensen uit het oosten en noorden van het land verleiden om een kutbaan te nemen die niet al te ver is makkelijk dan wanneer je daarboven ook nog meer dan een uur moet reizen.
Ok VVD.
pi_204848707
Meneer de mexicaanse senator is niet in staat zijn tandenborstel, geurtje etc. te vervangen in Davos. Ala dit de lieden zijn waar Baudet bang voor is….
pi_204848716
En dat terwijl de oplossing zo simpel is tegen personeelstekorten.

Opdrachten weigeren en in dit geval vluchten eenzijdig annuleren en de eventuele schadeclaims betalen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204848764
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Of we kunnen andere keuze's maken over hoe we het bestaande arbeidspotentieel inzetten. We zijn in een nogal vreemde situatie beland als een aanzienlijk deel van werkend Nederland zegt dat ze goed betaald krijgen om werk te doen dat eigenlijk helemaal niets toevoegt maar we tegelijkertijd niemand kunnen vinden voor banen die dat overduidelijk wel doen.
En een groot deel rondkomt met een deeltijd baan zodat ze niet meer uren willen maken wat geheel terecht is trouwens.

Deeltijd zwaarder belasten en voltijd minder belasten.
Dan vang je 2 vliegen met 1 hand: en minder besteedbaar inkomen dus de vraag zakt, dus minder consumptie en arbeidsvraag zakt, en meer mensen gaan hopelijk meer werken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204848770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Mooi dan kan die diplomaat die gevluchte Schiphol topman persoonlijk erop aanspreken. :D

Kijken wat voor lul smoezen we de komende weken nu weer gaan krijgen van deze overbetaalde topmannen die hun prioriteiten blijkbaar niet bij het goed laten functioneren van hun organisatie hebben liggen. _O-
'we hebben meer arbeidsmigranten nodig'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2022 15:03:10 ]
pi_204848806
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:02 schreef Gehrman het volgende:

[..]
'we hebben meer arbeidsmigranten nodig'.
We hebben broodnodig mensen nodig die willen werken voor een tientje per uur, zonder extra's. Huis moet je zelf meenemen.
pi_204848846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:06 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
We hebben broodnodig mensen nodig die willen werken voor een tientje per uur, zonder extra's. Huis moet je zelf meenemen.
Genoeg ruimte onder de bagage banden om hun matje uit te rollen en te kunnen slapen. Daar vraagt Schiphol dan wel honderd euro per week voor. :P
pi_204848870
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Genoeg ruimte onder de bagage banden om hun matje uit te rollen en te kunnen slapen. Daar vraagt Schiphol dan wel honderd euro per week voor. :P
Er zijn genoeg mensen die meer willen betalen hiervoor dus die prijs lijkt me wat laag.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 15:14:14 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204848885
Ik ben inmiddels overleden
pi_204848922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:14 schreef Enchanter het volgende:
De FNV dreigt met meer acties :')

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-werkdruk-verlichten
En terecht, hopelijk gaat dat ook door
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 15:18:20 #141
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204848937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
En terecht, hopelijk gaat dat ook door
Het probleem is dat de reizigers weer de dupe zijn , heb je het hele jaar gewerkt , sta je met je x aantal kinderen op Schiphol , kinderen hebben al zo lekker veel geduld.
Ik ben inmiddels overleden
pi_204848948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:18 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Het probleem is dat de reizigers weer de dupe zijn , heb je het hele jaar gewerkt , sta je met je x aantal kinderen op Schiphol , kinderen hebben al zo lekker veel geduld.
Dan ga je maar op een andere manier op vakantie.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204848976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Dan ga je maar op een andere manier op vakantie.
Met een tentje in de tuin bij opa en oma of oom en tante. Zo deden wij dat vroeger.
pi_204848995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:23 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Met een tentje in de tuin bij opa en oma of oom en tante. Zo deden wij dat vroeger.
Daarom. Iedereen die per se minimaal 1x per jaar met het vliegtuig op vakantie moet nemen we niet serieus. Ik hoop alleen dat user @GurneyIsBestOke geen last heeft van de wachtrijen op Schiphol.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204849014
Ik snap soms echt niet hoe sommige problemen enorm efficiente oplossingen kunnen hebben, maar dat lijkt dan geen optie?

Doe gewoon een opslag van 15% op elk vliegticket van vluchten die vanaf schiphol vertrekken, en betaal daarvan extra salaris voor personeel. Het gevolg is minder bullshitvluchten, en dus minder mensen op schiphol, en betere arbeidsvoorwaarden = gemotiveerder een gecommitteerder personeel.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 15:31:15 #146
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204849044
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:27 schreef Kettlebell het volgende:
Ik snap soms echt niet hoe sommige problemen enorm efficiente oplossingen kunnen hebben, maar dat lijkt dan geen optie?

Doe gewoon een opslag van 15% op elk vliegticket van vluchten die vanaf schiphol vertrekken, en betaal daarvan extra salaris voor personeel. Het gevolg is minder bullshitvluchten, en dus minder mensen op schiphol, en betere arbeidsvoorwaarden = gemotiveerder een gecommitteerder personeel.
Maar dan gaan vluchten naar andere vluchthavens en heb je die mensen niet meer nodig en moeten ze dus ontslagen worden.
pi_204849091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:18 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Het probleem is dat de reizigers weer de dupe zijn , heb je het hele jaar gewerkt , sta je met je x aantal kinderen op Schiphol , kinderen hebben al zo lekker veel geduld.
Klopt
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204849098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:27 schreef Kettlebell het volgende:
Ik snap soms echt niet hoe sommige problemen enorm efficiente oplossingen kunnen hebben, maar dat lijkt dan geen optie?

Doe gewoon een opslag van 15% op elk vliegticket van vluchten die vanaf schiphol vertrekken, en betaal daarvan extra salaris voor personeel. Het gevolg is minder bullshitvluchten, en dus minder mensen op schiphol, en betere arbeidsvoorwaarden = gemotiveerder een gecommitteerder personeel.
Beter kan je vluchten permanent schrappen.

Groeien kan pas als je oa genoeg mensen hebt. Heb je die niet dan groei je niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204849102
Vliegen via Eindhoven, België of Duitsland dan maar.
pi_204849147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:27 schreef Kettlebell het volgende:
Ik snap soms echt niet hoe sommige problemen enorm efficiente oplossingen kunnen hebben, maar dat lijkt dan geen optie?

Doe gewoon een opslag van 15% op elk vliegticket van vluchten die vanaf schiphol vertrekken, en betaal daarvan extra salaris voor personeel. Het gevolg is minder bullshitvluchten, en dus minder mensen op schiphol, en betere arbeidsvoorwaarden = gemotiveerder een gecommitteerder personeel.
Ja probleem is alleen dat dit nu niet zo geregeld is, eigenlijk is de vliegmaatschappij hier niet verantwoordelijk voor, die betalen Schiphol een fee, en die moeten de security regelen, de enige die wat te verwijten is is Schiphol, ze lossen het maar op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')