quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:36 schreef Kettlebell het volgende:
Bloemkool met kaassaus, 9 tot 5 werken, lunchtrommeltje klaarmaken voor de volgende werkdag, een slappe RTL4 spelshow kijken met Chantal Janzen en daarna om 22:00 naar bed. Niet te leuk doen allemaal. Gewoon 14 graden en grijze bewolking, je 40 uur per week maken en zo snel mogelijk de kist tegemoet. Afen toe even je tuintje aanharken en gauw weer naar binnen, lekker op de bank zitten. Dat is wonen in Nederland. Wat een gezapig kutweer de komende 3 weken zeg
Heb je niet eens de kunst om iets van je leven te maken?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:36 schreef Kettlebell het volgende:
Bloemkool met kaassaus, 9 tot 5 werken, lunchtrommeltje klaarmaken voor de volgende werkdag, een slappe RTL4 spelshow kijken met Chantal Janzen en daarna om 22:00 naar bed. Niet te leuk doen allemaal. Gewoon 14 graden en grijze bewolking, je 40 uur per week maken en zo snel mogelijk de kist tegemoet. Afen toe even je tuintje aanharken en gauw weer naar binnen, lekker op de bank zitten. Dat is wonen in Nederland. Wat een gezapig kutweer de komende 3 weken zeg
Tip; Ga naar Marokko, altijd warm daar en zonnig en geniet van alle(s) sociale voorzieningen daar en leef in weeldequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:36 schreef Kettlebell het volgende:
<heel klaagverhaal>>>>
Dat is wonen in Nederland. Wat een gezapig kutweer de komende 3 weken zeg
T/m maandag is het koud, dus dat lijkt me niet zo moeilijk. Overigens daarna ook vrij gematigde temperaturen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:20 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat: probeert warmte uit huis te krijgen, gezien het nog steeds 's nachts richting de 22 gaat
Zon: hallo
OPBOKKEN MET DIE KOUquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
T/m maandag is het koud, dus dat lijkt me niet zo moeilijk. Overigens daarna ook vrij gematigde temperaturen.
Harde woei wel idd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het alsof het al drie maanden waait?
Verder prima weer, op de wind na.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:20 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat: probeert warmte uit huis te krijgen, gezien het nog steeds 's nachts richting de 22 gaat
Zon: hallo
Kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het alsof het al drie maanden waait?
Verder prima weer, op de wind na.
Ik vond het eigenlijk wel prima vandaagquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:56 schreef dick_laurent het volgende:
Zoveel zon is er toch niet de laatste dagen en komende dagen? Merendeel vd tijd gewoon grijs…. Tenminste, hier dan
Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Brrr... ik heb het koud (terwijl het hier nog zon en 18 graden is, maar weeeer die wind..). Maar deze week moet ik toch keihard werken om alles af te krijgen en het huis netjes achter te laten en alles in te pakken en dan 3 weken naar Italië. Dat is beter werk.![]()
Dank je! Haha, nee met de auto, wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Fijne vakantie!![]()
![]()
![]()
En als je vanaf schiphol vertrekt, succes!![]()
Ja maar komop. Als je van de zomer houdt is dit toch gewoon zwaar kut.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol. Ik denk dat je het beste plannen moet gaan maken om te emigreren. Het kan. Doe het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |