SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Bij sommige kerels ook. En chronisch.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen wel ja. En chronisch.
Ovenspek naar oma's recept. Met een laagje reuzelquote:
Ik had ovenspek gewoon van de jumboquote:Op maandag 23 mei 2022 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij sommige kerels ook. En chronisch.
[..]
Ovenspek naar oma's recept. Met een laagje reuzel
Hmm... Dat klinkt als een extra risico op apenpokken.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij sommige kerels ook. En chronisch.
[..]
Ovenspek naar oma's recept. Met een laagje reuzel
Zolang ik jou niet knuffel gaat 't primaquote:Op maandag 23 mei 2022 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm... Dat klinkt als een extra risico op apenpokken.
In de bussy.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
Heb nog nooit een man gezien met zand in z’n vagina. Maar jullie weten vast meer dan ik
quote:Op maandag 23 mei 2022 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zolang ik jou niet knuffel gaat 't prima
Zou wrijven.quote:
Oh, ik dacht dat je het over het knuffelen had.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:32 schreef Karzai het volgende:
Klef gedoe, ik heb het al benauwd
Wanneer komt het onweer?
na een buitje voor het stof is de lucht hier weer blauwquote:Op maandag 23 mei 2022 12:32 schreef Karzai het volgende:
Klef gedoe, ik heb het al benauwd
Wanneer komt het onweer?
Geen sjalotjes.... in m'n ouwe jas....quote:Op maandag 23 mei 2022 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
Kom er alleen achter dat ik geen sjalotjes meer hebrip
Ik ben onzeker en zo. Je gaat wel erg snel. Zullen we elkaar eerst aan kijken?quote:
quequote:Op maandag 23 mei 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen sjalotjes.... in m'n ouwe jas....
Oogcontact gaat wel ver hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben onzeker en zo. Je gaat wel erg snel. Zullen we elkaar eerst aan kijken?
Ik zit nog steeds met die motten in m'n hoofd.quote:
Stop de mot!!quote:Op maandag 23 mei 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met die motten in m'n hoofd.
okquote:Op maandag 23 mei 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met die motten in m'n hoofd.
Ik hoop dat hij niet durft.quote:
Misschien over een paar maanden als ik aan het idee gewend ben?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben onzeker en zo. Je gaat wel erg snel. Zullen we elkaar eerst aan kijken?
Mijn laptop viel net uit en ik had 40 nieuwe mails omdat boomers reply all niet snappen.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:49 schreef Haags het volgende:
Ik word niet heel vrolijk van deze DRAMAANDAG @:Wereldgozer
Wat voor puzzels?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik verlof moet nemen, want mijn zes rubix puzzels zijn nog niet af.![]()
Zou dat een goede reden zijn?
zou even naar de dokter gaanquote:Op maandag 23 mei 2022 12:44 schreef Karzai het volgende:
Vallen een paar druppeltjes, niet meer dan de gemiddelde druiper
is 2 cm de grens voor die dingen?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil eigenlijk graag een andere robotzuiger maar ik zit met mijn drempels, vanaf de kamers zijn die wel onder de 2cm maar vanaf de gang net niet.
Over nagedacht maar dat staat zo lelijk.quote:
Krijg je geen last meer van knoflook?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf het recept maken wat ik van @:citizen.erased heb gehad
https://www.landleven.nl/(...)noflook-en-garnalen/
knoflook 2x blancheren in bremzout water en 1x in gewoon water.. Dan heb je er geen last mer vanquote:Op maandag 23 mei 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je geen last meer van knoflook?
quote:Op maandag 23 mei 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf het recept maken wat ik van @:citizen.erased heb gehad
https://www.landleven.nl/(...)noflook-en-garnalen/
En dan staat bij de ingrediënten alleen de knoflook uit eigen tuin.quote:De ideale setting om dit zomerse diner te serveren; met de ingrediënten zo veel mogelijk uit eigen moestuin
Te veel moeite. Dan maar gas.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
knoflook 2x blancheren in bremzout water en 1x in gewoon water.. Dan heb je er geen last mer van
Lijkt wel op die pakjes van honig dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
En dan staat bij de ingrediënten alleen de knoflook uit eigen tuin.
ja doe 2 teentjes. denk dat ik in thailand ook veel knoflook heb gegetenquote:Op maandag 23 mei 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je geen last meer van knoflook?
En dan berichtjes krijgen dat je stofzuiger boven een afgrond bungelt.quote:
Het had een van mijn acties kunnen zijn.quote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan berichtjes krijgen dat je stofzuiger boven een afgrond bungelt.
quote:
welk merk heb je nu?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Die ik nu heb heet Robbie en had ik van die wiebeloogjes op geplakt.
Oh lol echt geen idee, dan moet ik naar de slaapkamer lopen om te kijken. Was geloof ik toen 100 euro ofzo. Maar wil nu voor max 200 en die zijn natuurlijk allemaal veel beter dan dit oude modelletje.quote:
Ik neem er een en noem 'm Ika. Met wobbly tentakel erop.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem er een en noem 'm Ika. Met wobbly tentakel erop.
Denk als je een goede hebt je er wel veel plezier van hebt jaquote:Op maandag 23 mei 2022 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol echt geen idee, dan moet ik naar de slaapkamer lopen om te kijken. Was geloof ik toen 100 euro ofzo. Maar wil nu voor max 200 en die zijn natuurlijk allemaal veel beter dan dit oude modelletje.
ziet er wel lekker uit.quote:
Staat een fotoquote:
Oh die ken ik nietquote:
Ja die heb ik ook nog liggen.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die ken ik nietIk doe alleen gewone kubussen
Jepquote:Op maandag 23 mei 2022 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ahja Dirt devil heb ik nu.
@:Dr_Flash had je die al?
die heb nooit opgelost.quote:
Dopskes?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. afspraak gemaakt om mn oren even vol te laten spuiten
Geil. Ik heb ook ingegoten dopjes tegen snurkgeluiden en zo. Helpt niet echt maar okee.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. afspraak gemaakt om mn oren even vol te laten spuiten
Noice. Ik was zaterdag wederom blij met de mijne.quote:
Want het is je eigen gesnurk?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil. Ik heb ook ingegoten dopjes tegen snurkgeluiden en zo. Helpt niet echt maar okee.
mja ik ga nu niet voor muziek filters ofzo.. Gewoon maximale demping.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noice. Ik was zaterdag wederom blij met de mijne.
Nee mijn eigen gesnurk hoor ik nooitquote:Op maandag 23 mei 2022 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Want het is je eigen gesnurk?
Bij mij voor werk. Gebruik ze al jarenlang (bijna 20 jaar nu denk ik), nu weer tijd voor nieuwe
Ja, snap ik, bedoelde ook meer het draagcomfort.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik ga nu niet voor muziek filters ofzo.. Gewoon maximale demping.
quote:Op maandag 23 mei 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik, bedoelde ook meer het draagcomfort.
Ben ik 1?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee mijn eigen gesnurk hoor ik nooitGesnurk van Travelmaat2 waar ik zo weer 3 weken mee de hort op ga.
Zonde.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb nooit opgelost.
Eigenlijk ook niet vaak geprobeerd
Die is leuk!quote:Op maandag 23 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En een tijdje geleden met deze lopen puzzelen, het viel een aantal tegen hoe vlot ik er vormpjes uit haalde.![]()
https://rubiks.com/productdetails/778988419830
Goed speelgoed ja.quote:
Oh nee dat lijkt me niks. Er moet wel iets op te lossen zijn vind ikquote:Op maandag 23 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En een tijdje geleden met deze lopen puzzelen, het viel een aantal tegen hoe vlot ik er vormpjes uit haalde.![]()
https://rubiks.com/productdetails/778988419830
ah premium?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn bij bol wel heel blij dat ik daar ah premium heb genomen, vandaag alweer de 3e cadeaubon van 7,50
a haquote:Op maandag 23 mei 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/klanten(...)albert-heijn-premium
Ik heb gewoon bol.com select. Zou AH daar ook blij mee zijn?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn bij bol wel heel blij dat ik daar ah premium heb genomen, vandaag alweer de 3e cadeaubon van 7,50
Ja heel bijzonder is het niet maar was nu wel voordelig, bij bol kun je het kopen voor 12 euro en krijg je een bon van 7,50. Maar inmiddels heb ik dus al 3 bonnen gehad, dus 22,50 gekregen en 12 betaaldquote:Op maandag 23 mei 2022 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
a ha
ik zag dat ik wel weer eens miles kan gaan inwisselen voor bol.com bonnen.
altijd handig
Vast wel, want die actie met die bon geldt alleen voor selectquote:Op maandag 23 mei 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bol.com select. Zou AH daar ook blij mee zijn?#snapperniksvan
Dat is niet hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bol.com select. Zou AH daar ook blij mee zijn?#snapperniksvan
ik zag in mijn pauzewandeling ook nog een vreselijke jurk + legging comboquote:Op maandag 23 mei 2022 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom staan er bij school nog steeds van die moeders met zo’n typisch lang vest en een driekwart-spijkerbroek. :’)
Van die overjarige hippiemoedersquote:Op maandag 23 mei 2022 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom staan er bij school nog steeds van die moeders met zo’n typisch lang vest en een driekwart-spijkerbroek. :’)
Ja doe boos!quote:Op maandag 23 mei 2022 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga eens kijken of ik m’n pakketje kan krijgen bij die pauperwinkel
Dit kan echt niet….quote:Op maandag 23 mei 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag in mijn pauzewandeling ook nog een vreselijke jurk + legging combo
Nou dit is meer de obese moeder die niet werkt.quote:
Ja, maar kitten moet ook mee. Voorbeeld en zo.quote:
dat vond ik ook, maar ik zeg dat dan toch niet tegen die vrouwquote:
Jammer…quote:Op maandag 23 mei 2022 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vond ik ook, maar ik zeg dat dan toch niet tegen die vrouw
Oh jammer zegquote:Op maandag 23 mei 2022 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar kitten moet ook mee. Voorbeeld en zo.
het was wel een typische Karenquote:Op maandag 23 mei 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer…
Niet dat ik dit nu zeg tegen die moeder in kwestie.
Maar hoe oud zijn die kinderen die daar uit komen dan? 30?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dit is meer de obese moeder die niet werkt.
6-9quote:Op maandag 23 mei 2022 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hoe oud zijn die kinderen die daar uit komen dan? 30?
Hier ookquote:
Anders even vragen of ze zwanger isquote:Op maandag 23 mei 2022 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat vond ik ook, maar ik zeg dat dan toch niet tegen die vrouw
nee, stel je voor dat ze ja zegt, dan betekent dat ook nog dat zij wel seks heeft en ik nietquote:
MET JE LILLIKE KLEREHquote:
Werkt het ook andersom? Want premium ben ik al.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel, want die actie met die bon geldt alleen voor select
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Werkt het ook andersom? Want premium ben ik al.
waar is die naar toe?quote:
Ik wil soep!quote:
ah, stinkende urine soepquote:Op maandag 23 mei 2022 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onderweg om een krachtige aspergesoep te worden
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onderweg om een krachtige aspergesoep te worden
ik wil chinees,quote:
die is hier op dinsdag geslotenquote:Op maandag 23 mei 2022 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil chinees,
maar zoals het een goede chinees betaamt is hij op maandag gesloten
wat voor schoenen zijn het?quote:Op maandag 23 mei 2022 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
Jammer, er stond iemand met een verstandelijke beperking in de zaak. Dus daar ga ik niet boos op worden.
Eindstand: ik heb m’n schoenen
Maar is het dan wel een goede chinees?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:25 schreef gianni61 het volgende:
4 uur lang babi pangang spek eten
@:Bitterbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Sneakers voor op t werk. Sketchesquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
Wat hou ik toch van Duitsland. Voor dit alles nog geen 30 euro.En mijn lunch en een drankje missen op de foto.
Alleen vetzakkerij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja dat doe ik altijd. Groente en fruit enz koop ik hier wel gewoon.quote:
Aaaah okéquote:Op maandag 23 mei 2022 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat doe ik altijd. Groente en fruit enz koop ik hier wel gewoon.
Nou ja niet altijd hoor.. Zitten ook wel paar dingen bij die niet heel cheap zijn maar niet hier te koop.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is nou eenmaal het goedkoopste
Jazeker, precies hetzelfde alleen Duitse tekst ipv Nederlands.quote:
Gaaf land jongequote:Op maandag 23 mei 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker, precies hetzelfde alleen Duitse tekst ipv Nederlands.
BTW op boodschappen is sowieso lager maar ze vragen daar sowieso niet de hoofdprijs voor merk artikelen. Erg fijn is dat wel.quote:
Wel lekker zitten autisten op een verjaardag.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat lijkt me niks. Er moet wel iets op te lossen zijn vind ik
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja klopt. Schandalig is het. Ben blij dat ik het salaris heb om gezonde dingen te kopen.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is nou eenmaal het goedkoopste
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt. Schandalig is het. Ben blij dat ik het salaris heb om gezonde dingen te kopen.
Maar ik heb het niet gekocht omdat dit allemaal zo cheap is.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt. Schandalig is het. Ben blij dat ik het salaris heb om gezonde dingen te kopen.
Gerda Geranium is gepikeerdquote:,,Alles zit ook altijd potdicht, maar dat lijkt tegenwoordig wel de tendens’’, zegt een buurvrouw van een stukje verderop. ,,Kijk maar naar sommige andere huizen hier in de straat.”
Niet bij de Fressknapf geweest?quote:Op maandag 23 mei 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
Knaagdierensnacks enz ook vet cheap daar en best veel keuze ook.
Na nee sowieso werd ik om 12:00 op werk verwacht dus moesten beetje opschieten.quote:
https://www.etos.nl/produ(...)XlGdWWhoCXxEQAvD_BwEquote:Op maandag 23 mei 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
https://www.kruidvat.nl/s(...)i-klitspray/p/827618 Hahaha is dit echt bijna 7 euro tegenwoordig in NL?![]()
!
Belachelijk he dat verschil. Ja oke met 1+1 is het wel te doen maar ik kijk naar de prijs buiten aanbiedingen om.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.etos.nl/produ(...)XlGdWWhoCXxEQAvD_BwE
Deze was bij DM drie euro nog wat. Bij Kruidvat is hij vaak 1+1 dus dan kom het op hetzelfde neer bijna.
Oké, maar ik had het niet specifiek over jou. Ik koop sowieso geen of amper dat soort dingen. En het feit blijft dat gezonde producten duur zijn in vergelijking met ongezonde producten.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet gekocht omdat dit allemaal zo cheap is.Ik heb het gekocht omdat ik het hier niet kan kopen.
Dat mag. Ik wel en heb altijd genoeg snacks in huis om een weeshuis te voeren.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik koop sowieso geen of amper dat soort dingen.
True. Zo gaf ik net 76 euro uit in de boekhandel terwijl ik daar niet eens moest zijn. Of iets nodig had.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Al geef ik het liever aan andere dingen uit.
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 23 mei 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag. Ik wel en heb altijd genoeg snacks in huis om een weeshuis te voeren.
Ja anders koop ik geen chocolade enz he.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
vet te mesten bedoel jequote:Op maandag 23 mei 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag. Ik wel en heb altijd genoeg snacks in huis om een weeshuis te voeren.
die zwarte keuken en donkere vloer maakt het wel een somber hok.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een troosteloze boel zeg.
https://www.funda.nl/koop/anna-paulowna/huis-42772113-saffier-52/
quote:
quote:
SPOILER: psstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]Ik heb het net voor 60 cent gekocht, ook prima deal haha.SPOILER: psstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mja, dat.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zwarte keuken en donkere vloer maakt het wel een somber hok.
en de grijze doos van buitenkant helpt ook neit mee.
Ja k heb echt 8 of 10 soorten in de kast liggen nu, lijkt me wel even voldoende hoor.quote:
Wat lelijk ook!quote:Op maandag 23 mei 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een troosteloze boel zeg.
https://www.funda.nl/koop/anna-paulowna/huis-42772113-saffier-52/
Ik wil het allemaal niet weten.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat lelijk ook!
En hoezo die gele rand bij de afzuigkap?
Om aan te tonen dat het kleurenfoto's zijn en niet zwart-witquote:Op maandag 23 mei 2022 15:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat lelijk ook!
En hoezo die gele rand bij de afzuigkap?
Godfather, of Scarface doet het ook altijd goed bij bepaalde doelgroepenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat.
Kwam ook nog een "mooi" vrijgezellenpand tegen inclusief Godfather aan de muur.
Ik heb liever een jonge Marlon Brando.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, natuurlijk hang je dat op.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-van-den-banlaan-24/
nou, ja, er zijn ergere dingen om aan de muur te hangenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ja, er zijn ergere dingen om aan de muur te hangen
Ja en wat moet ik met twee liter van dat spul, doe ik een eeuwigheid meequote:Op maandag 23 mei 2022 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Belachelijk he dat verschil. Ja oke met 1+1 is het wel te doen maar ik kijk naar de prijs buiten aanbiedingen om.
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ja, er zijn ergere dingen om aan de muur te hangen
hangt hij aan jouw muur?quote:
Hoezo is iedereen de hele tijd vrij.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Nederland staat weer eens voor lul@:haags
daar zie je hem toch nietquote:
Prachtig huis zegquote:Op maandag 23 mei 2022 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand wil meer werken schijnbaar.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
'Weeeh Nederland ligt plat want iedereen is zieeek.'
Nee iedereen staat op Schiphol in de rij.
Alleen de aankleding veranderen kost weer klauwen vol geld.quote:
Dit is echt om je kapot voor te schamen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Nederland staat weer eens voor lul@:haags
ik ga wel met de auto op vakantie.quote:
als je een miljoen voor een huis neer kunt leggen dan mag dat de pret ook niet drukkenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen de aankleding veranderen kost weer klauwen vol geld.
Ik ga met de boot. Daar komt sowieso slechts op af wat erop past.quote:
Ik ga met de trein denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is echt om je kapot voor te schamen hoor.
Ik houd mijn hart vast. Ik vertrek in juli op een zaterdag. Wel vroeg in de ochtend.
Ik ga met de auto op vakantiequote:Op maandag 23 mei 2022 15:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is echt om je kapot voor te schamen hoor.
Ik houd mijn hart vast. Ik vertrek in juli op een zaterdag. Wel vroeg in de ochtend.
quote:
Het woord van 2022 is personeelstekort. Dus daar wordt alles tegenwoordig op gegooid.quote:
Zin in!quote:Op maandag 23 mei 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke files overal, stakingen in Frankrijk, overstromingen in Duitsland.
Het kwam de afgelopen twee jaar niet door corona dat alles plat lagquote:Op maandag 23 mei 2022 15:24 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Het woord van 2022 is personeelstekort. Dus daar wordt alles tegenwoordig op gegooid.
Iets gaat niet door.
Ja waarom niet?
Personeelstekort.
Ja en veel bedrijven hebben die tijd gebruikt om wat personeel weg te bezuinigen. En nu janken dat ze hun roosters niet meer dicht krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kwam de afgelopen twee jaar niet door corona dat alles plat lag
Lijkt me wel toch.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga pas eind september, hopelijk hebben ze het dan een beetje opgelost. Al vlieg ik vanaf Brussel en hoef ik alleen over te stappen op Schiphol
nou, dan maar thuis vakantie houden.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke files overal, stakingen in Frankrijk, overstromingen in Duitsland.
Ik vlieg ook met KLM, maar dat is gewoon een lijnvluchtquote:Op maandag 23 mei 2022 15:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch.
Ik vlieg ook nog eens met een maatschappij welke onlangs heeft aangegeven flink in vakantievluchten te gaan schrappen. Seriously_!
Geen water, geen gas, overal kinderen.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, dan maar thuis vakantie houden.
lekker goedkoop
Balkonia.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, dan maar thuis vakantie houden.
lekker goedkoop
Je gaat naar een camping?quote:Op maandag 23 mei 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen water, geen gas, overal kinderen.
Nee, da's wel een eindje verder nog hoor.quote:
ik heb geen balkonquote:Op maandag 23 mei 2022 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo hebben mensen een balkon én een tuin.
als je een dikke mansion hebt..quote:Op maandag 23 mei 2022 15:37 schreef CherryLips het volgende:
ik vind de groene eigenlijk lekkerderquote:
beide hebben hun eigen toepassing/smaakquote:Op maandag 23 mei 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de groene eigenlijk lekkerder
In het nergens gaan wonen helpt.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:37 schreef CherryLips het volgende:
On my way!quote:Op maandag 23 mei 2022 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom halen danalsof er een engeltje over je tong pist
Ja, blegh.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je een dikke mansion hebt..
of een modern huis op zo'n postzegel perceel
@de_boswachterquote:Op maandag 23 mei 2022 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je best of both worlds
een 'balkon' en een 'tuin'
Dakterras + tuin*quote:Op maandag 23 mei 2022 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Dit klinkt als iemand die vroeger zelf gilwedstrijdjes deed.quote:
Dit. Helaas voor mij is het of volgebouwd, of tyfusver bij alles vandaan, of schreeuwend duur.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
Op zich zou ik aan een balkon genoeg hebben, maar ik heb liever een tuin omdat dat meestal betekend dat andere mensen verder van mij af wonen
Deze prijzenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanaf je balkonnetje uitkijken op de Renault-dealert.
https://www.funda.nl/koop(...)6-rijksstraatweg-17/
En dan zit je ook nog onder de rook van Tata Steel.quote:
Ik vind Hoorn al te ver, wat denk je.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Je kunt ook gewoon voor 3,5 ton een landgoed in Spanje kopen met nieuwbouwhuis https://www.funda.nl/europe/spanje/huis-42702499-pinoso-702/
ziet er warm uit.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Je kunt ook gewoon voor 3,5 ton een landgoed in Spanje kopen met nieuwbouwhuis https://www.funda.nl/europe/spanje/huis-42702499-pinoso-702/
saai gebouw manquote:Op maandag 23 mei 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil welquote:
Het ging er meer om dat je daar een heel landgoed kunt kopen voor het geld waar je hier een rijtjeshuis in een dorp kooptquote:
Ik moet kitten zo ophalen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 16:39 schreef Karzai het volgende:
Over een paar minuten de klanten weer de winkel uit jagen
Je hoort dat niet met Spaghetti te eten...quote:Op maandag 23 mei 2022 16:41 schreef Karzai het volgende:
De saus is al klaar die had ik vrijdag gemaakt, dus straks alleen even de pasta koken
Fussili heb ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hoort dat niet met Spaghetti te eten...
Dan eet je Amerikaanse zooi namelijk.
Dat is al iets beter, maar waarom zeg je dan net Spaghettii?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |