Net opeens ook iets als 'Temperatuur daalt'.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:06 schreef CherryLips het volgende:
'Regen straks'
'Regen eindigt'
Geen druppel.
voorlopig nog geen regen te zienquote:Op maandag 23 mei 2022 12:06 schreef CherryLips het volgende:
'Regen straks'
'Regen eindigt'
Geen druppel.
heeft hij dus wel gewonnen.quote:
Weet niet of het echt winnen is als je nu steeds een ban krijgt.quote:
Je mening is duidelijk, Ama. ;-)quote:
Jawel maar zie je mobiel niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Doen ze geen streep meer door een naam tegenwoordig? Want ik zie het niet. En verder ook totaal gemist wat er nu weer aan de hand was.
Mij is het ook een raadsel. Maar goed. Hij komt wel weer terugquote:Op maandag 23 mei 2022 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Doen ze geen streep meer door een naam tegenwoordig? Want ik zie het niet. En verder ook totaal gemist wat er nu weer aan de hand was.
Waarom ben jij niet blauw? Of heb ik een error?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit mobiel op Fok.
Oh ik bedoel niet dat het me een raadsel is hoor, want hij is de laatste tijd erg naar bezig. Maar ik heb wel de reden voor de ban gemist.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij is het ook een raadsel. Maar goed. Hij komt wel weer terug
Ik ben echt al jaaaaaaaren niet meer blauw.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet blauw? Of heb ik een error?
Ik bedoel de streepquote:Op maandag 23 mei 2022 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet dat het me een raadsel is hoor, want hij is de laatste tijd erg naar bezig. Maar ik heb wel de reden voor de ban gemist.
Ow.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben echt al jaaaaaaaren niet meer blauw.
Ja, daar wordt het vast gezelliger van.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik en zal het vast nog wel vaker zeggen.
Maar ik heb ook de reden gemist. Maar volgens mij mogen er niet inhoudelijk over praten, toch? Zoals over notes.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het vast gezelliger van.
Een breaker? Is dat zo’n joghurtzakje?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]precies. Over zuigen gesproken.
Tijd voor een breaker.
Ik weet de vorige wel en ik vermoed dat dit iets soortgelijks is.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb ook de reden gemist. Maar volgens mij mogen er niet inhoudelijk over praten, toch? Zoals over notes.
daar dacht ik ook aanquote:Op maandag 23 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een breaker? Is dat zo’n joghurtzakje?
Ja, alsof je een stoma leegzuigt.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet de vorige wel en ik vermoed dat dit iets soortgelijks is.
Maar officieel heb ik het er niet over.
Vergeet mij niet!quote:
Maar is wel zoquote:
Lang geleden zaten er een keer glasscherven in en was er een massale terugroepactie. Daar ken ik het van.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was net gezellig tot iemand erover begon.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik kom wel weer terug als we weer klaar zijn met het relletjesgenot hier.
Of niet. Kutsfeer.
de smaak is wel anders neem ik aanquote:
Hou oppppp!! Dit is pertinent onwaar.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Lang geleden zaten er een keer glasscherven in en was er een massale terugroepactie. Daar ken ik het van.
op naar Albanië?quote:
schuurt de maag zou mn moeder zeggenquote:Op maandag 23 mei 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou oppppp!! Dit is pertinent onwaar.
deze week is het toch erg Rotterdamsquote:Op maandag 23 mei 2022 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, want geen verlof. Maar ben afgelopen weken ook al 2x een weekend geweest he?
Dat gaat over zand. Schat.quote:
glas is gewoon groot zand..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |