Nee, ik geloof 'm wel als 'ie zegt dat 'ie aan het werk was, doet beveiligingswerk.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vraag even hoe het met z’n bobbel gaat.
Dan moest-ie zeker iedereen fouilleren?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof 'm wel als 'ie zegt dat 'ie aan het werk was, doet beveiligingswerk.
Hmhm “beveiliging”quote:Op maandag 23 mei 2022 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof 'm wel als 'ie zegt dat 'ie aan het werk was, doet beveiligingswerk.
Plaatjes van grote boten, instructies 'hoe-bedien-ik-een-pocket-guillotine', recepten (TAFELTJEVOL MET BITTERBOL), weerberichten voor Thailand, analyses van de palingstand in de Maas, een sprookjeshoekje vol stiefmonsterverhalen en een moppentrommel (De Grapjesslang presenteert...)quote:
IK WIL HET NIET WETEN.quote:
beetje van mijn fantastische vibes lenen?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:49 schreef Haags het volgende:
Ik word niet heel vrolijk van deze DRAMAANDAG @:Wereldgozer
Je mist nog tutorials om van 12 mensen 1 nieuw mens te maken.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Plaatjes van grote boten, instructies 'hoe-bedien-ik-een-pocket-guillotine', recepten (TAFELTJEVOL MET BITTERBOL), weerberichten voor Thailand, analyses van de palingstand in de Maas, een sprookjeshoekje vol stiefmonsterverhalen en een moppentrommel (De Grapjesslang presenteert...)
Als dat energie geeft, waarom niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beetje van mijn fantastische vibes lenen?
zo veel geluk zullen we wel niet hebbenquote:
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we jou al als vermoedelijk geval doorgeven?
Lijkt me wel handig jaquote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we jou al als vermoedelijk geval doorgeven?
Ik heb geen note gehad voor opruiing, scheelt weer.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel geluk zullen we wel niet hebben
Kan nogggggquote:Op maandag 23 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen note gehad voor opruiing, scheelt weer.
Waar gaat dit overquote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel geluk zullen we wel niet hebben
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Plaatjes van grote boten, instructies 'hoe-bedien-ik-een-pocket-guillotine', recepten (TAFELTJEVOL MET BITTERBOL), weerberichten voor Thailand, analyses van de palingstand in de Maas, een sprookjeshoekje vol stiefmonsterverhalen en een moppentrommel (De Grapjesslang presenteert...)
De week is gelukkig pas net begonnen 😂quote:Op maandag 23 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend niet veel hier geweest, dus ik weet ook niet wat er is voorgevallenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
blijkbaar is US geband.quote:
Ik ook nietttttquote:Op maandag 23 mei 2022 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend niet veel hier geweest, dus ik weet ook niet wat er is voorgevallen
heb je iets leuks gedaan dit weekend?quote:
De bult in m'n gezicht kwam op vóórdat ik die gast überhaupt zag.quote:
Dat zou verschrikkelijk zijn!quote:Op maandag 23 mei 2022 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zekere voor het onzekere.We moeten geen uitbraak in Foqueville hebben.
Mijn leven is alleen maar leuk.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je iets leuks gedaan dit weekend?
Waarom :’(quote:
Vertel mij allesquote:
quote:
Dat doen er hier wel meer.quote:
Wel een mooie ontsteking dan.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bult in m'n gezicht kwam op vóórdat ik die gast überhaupt zag.
Had je geen spiegeltjes?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De bult in m'n gezicht kwam op vóórdat ik die gast überhaupt zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |