Krijg je geen last meer van knoflook?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf het recept maken wat ik van @:citizen.erased heb gehad
https://www.landleven.nl/(...)noflook-en-garnalen/
knoflook 2x blancheren in bremzout water en 1x in gewoon water.. Dan heb je er geen last mer vanquote:Op maandag 23 mei 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je geen last meer van knoflook?
quote:Op maandag 23 mei 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf het recept maken wat ik van @:citizen.erased heb gehad
https://www.landleven.nl/(...)noflook-en-garnalen/
En dan staat bij de ingrediënten alleen de knoflook uit eigen tuin.quote:De ideale setting om dit zomerse diner te serveren; met de ingrediënten zo veel mogelijk uit eigen moestuin
Te veel moeite. Dan maar gas.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
knoflook 2x blancheren in bremzout water en 1x in gewoon water.. Dan heb je er geen last mer van
Lijkt wel op die pakjes van honig dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
En dan staat bij de ingrediënten alleen de knoflook uit eigen tuin.
ja doe 2 teentjes. denk dat ik in thailand ook veel knoflook heb gegetenquote:Op maandag 23 mei 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je geen last meer van knoflook?
En dan berichtjes krijgen dat je stofzuiger boven een afgrond bungelt.quote:
Het had een van mijn acties kunnen zijn.quote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan berichtjes krijgen dat je stofzuiger boven een afgrond bungelt.
quote:
welk merk heb je nu?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Die ik nu heb heet Robbie en had ik van die wiebeloogjes op geplakt.
Oh lol echt geen idee, dan moet ik naar de slaapkamer lopen om te kijken. Was geloof ik toen 100 euro ofzo. Maar wil nu voor max 200 en die zijn natuurlijk allemaal veel beter dan dit oude modelletje.quote:
Ik neem er een en noem 'm Ika. Met wobbly tentakel erop.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem er een en noem 'm Ika. Met wobbly tentakel erop.
Denk als je een goede hebt je er wel veel plezier van hebt jaquote:Op maandag 23 mei 2022 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol echt geen idee, dan moet ik naar de slaapkamer lopen om te kijken. Was geloof ik toen 100 euro ofzo. Maar wil nu voor max 200 en die zijn natuurlijk allemaal veel beter dan dit oude modelletje.
ziet er wel lekker uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |