Als je nu nog helemaal met de trein naar Tirana gaat dan kom je te laat.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:26 schreef Caland het volgende:
De treinen in België hebben wel gewoon overal stopcontacten in de tweede klasse
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000 @:capuchon_jongen
Ik ryanair vanmiddag, maar heb een tussenstop van 1:45u in Ancona met alleen handbagage dus heb goede hoopquote:Op maandag 23 mei 2022 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben morgen afhankelijk van Easyjet of ik mijn overstap naar Tirana haal. Ik ben aan de goden overgeleverd.
Ryanair heeft ook een stuk minder vertragingen dan Easyjet en je blijft de eerste vlucht binnen de EU, dus dat red je wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ryanair vanmiddag, maar heb een tussenstop van 1:45u in Ancona met alleen handbagage dus heb goede hoop
Dat zou behoorlijk genaaid zijnquote:Op maandag 23 mei 2022 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ryanair heeft ook een stuk minder vertragingen dan Easyjet en je blijft de eerste vlucht binnen de EU, dus dat red je wel.
Ik morgen 2:50u op Londen Luton, maar met een gemiddelde vertraging van 40/45 minuten waarbij ik eruit en erin moet toch wel spannend. Vooral omdat ik anders daar moet overnachten en de ochtend daarna ruim 300 euro mag aftikken om nog het vliegtuig naar Tirana te kunnen pakken. Vertraging moet onder de twee uur blijven dus
Het wordt een spannende zit. Afgelopen week is de vertraging geen keer dusdanig opgelopen dat ik zou moeten rennen, dus dat is alvast een goed tekenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijk genaaid zijn
We branden een kaarsje voor je.
De vakanties zijn ook weer overal afgelopen, dat scheelt een hoop.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt een spannende zit. Afgelopen week is de vertraging geen keer dusdanig opgelopen dat ik zou moeten rennen, dus dat is alvast een goed teken. En mochten ze op tijd cancelen of vertragen vertrek ik eerder van werk en pak ik een vroege vlucht.
Het is vooral dat je de stress niet wil hebben. Voor vandaag is dezelfde vlucht die ik morgen zou moeten pakken al 40 minuten vertraagd, dan knijp je hem al een beetje.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:34 schreef Sked het volgende:
[..]
De vakanties zijn ook weer overal afgelopen, dat scheelt een hoop.
En nu is Neef_Wuppie ook nog eens terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef Wereldgozer het volgende:
BSOD op mijn laptop
Ik ga weer in bed liggen, joe.
Oh shit, kan je dan niet vandaag al omboeken om morgen de mogelijke stress voor te zijn?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral dat je de stress niet wil hebben. Voor vandaag is dezelfde vlucht die ik morgen zou moeten pakken al 40 minuten vertraagd, dan knijp je hem al een beetje.
Dankje. Ja erg mooi, kan niet wachtenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug! Net op tijd voor de 'wij gaan lunchen'-act
Wjwwwwwwwquote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal @:kingroland daar gaat er weer één
Nee helaas niet, lijkt mij ook niet enorm de bedoeling met werk, en zes uur wachten op Londen Luton is ook om te janken. Maar komt er morgen weer een dergelijke vertraging kies ik misschien eieren voor mijn geld. Het is wel vervelende stress ja. Gelukkig wordt de woensdagochtend vlucht van Londen naar Tirana inmiddels goedkoper, dan zou het ook niet het eind van de wereld zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh shit, kan je dan niet vandaag al omboeken om morgen de mogelijke stress voor te zijn?
Overstappen met zulke korte vluchten is gewoon kut. Maar dan ben je er sowieso voor woensdagavond, daar gaat het om.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee helaas niet, lijkt mij ook niet enorm de bedoeling met werk, en zes uur wachten op Londen Luton is ook om te janken. Maar komt er morgen weer een dergelijke vertraging kies ik misschien eieren voor mijn geld. Het is wel vervelende stress ja. Gelukkig wordt de woensdagochtend vlucht van Londen naar Tirana inmiddels goedkoper, dan zou het ook niet het eind van de wereld zijn.
Hopelijk krijg je nog meer vertragingquote:Op maandag 23 mei 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug! Net op tijd voor de 'wij gaan lunchen'-act
Hey Don, ga je naar Tirana?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:38 schreef DonRaja het volgende:
Juichen bij de cornervlag,
De vakken zitten vol...
Daar zetten ze een groot scherm neer?quote:
Meerdere en Leen komt oook langs.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zetten ze een groot scherm neer?
Vergeet Ronnie Flex, Kevin, Nielson, DJ Rob & MC Joe, de Hermes House Band, het Rotterdams Philharmonisch Orkest, Seaneman en DJ Bootsy Paul niet!quote:
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?quote:
Hmm, moeilijk. Kan ook zijn dat hij kiest voor een andere volgorde. Dan is het natuurlijk ineens een heel ander verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?
Is dat een nieuw nummer van hemquote:Op maandag 23 mei 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?
You'll never walk alone is een nieuwe ja, we krijgen de premiere op woensdag. Ben benieuwd.quote:
Als Leen erbij is, dan moet het wel een topshow worden.quote:
Nee, het origineel is van Gerry and the Pacemakers maar Lee Towers heeft dus ook een eigen versie.quote:
Oke Hans, dank je.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het origineel is van Gerry and the Pacemakers maar Lee Towers heeft dus ook een eigen versie.
Het is opnieuw stampvol op Schiphol.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Jaren 90 genot.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
RotterdamGoden
@:erasmus @:caland @:scrummie @:onlogisch @:kingroland
Erg mooi.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is opnieuw stampvol op Schiphol.
[ afbeelding ]
ik hou liever van k-popquote:Op maandag 23 mei 2022 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
RotterdamGoden
Tokkies en hun goedkope vliegvakantiesquote:Op maandag 23 mei 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tokkies en hun goedkope vliegvakanties
Dit lijk me niks voor jou, als je je al druk maakt om een rij waar je zelf niet eens in staat.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ twitter ]
Daar mag je wel een pamper voor aandoen. Of niks drinken en drie maal checken of je geen drol meer te draaien hebt eer je uit huis gaat. Stel je bent alleen en moet naar de toilet (daar zal ook wel een dikke rij staan) kan je toch moeilijker weer door de mensen heenwurmen van 'ja, ik stond daar hoor, echt waar'
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijk me niks voor jou, als je je al druk maakt om een rij waar je zelf niet eens in staat.
Normaal snoep ik ook niet maar zo tijdens een reis soms wel handig om de bloedsuikerspiegel op peil te houden tot er weer gewoon gegeten kan worden.quote:
Precies, iedereen weet dat je dan vraagt om problemen.quote:
Die scanner ziet het als 'mogelijk niet toegestaan' iets omdat het een soort gelei is en niet hard. Zodra dat extra mannetje zag dat het winegums van Red Band waren wist hij dat ik voor pret ben.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
Niet zo gek dat ze een volwassen man met winegums verdacht vinden
Ik wist niet dat er achter deze gifjes baas zo'n watje schuil gaat.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Normaal snoep ik ook niet maar zo tijdens een reis soms wel handig om de bloedsuikerspiegel op peil te houden tot er weer gewoon gegeten kan worden.
Zegt de man wiens avondmaal de holle kies van een vrouw nog niet eens vult.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er achter deze gifjes baas zo'n watje schuil gaat.
McDonalds weg, Starbucks weg. Straks geen wifi meer in Rusland.quote:Ook Starbucks zegt Rusland te gaan verlaten
Ik zit nog steeds te wachten op gratis af te halen grietjes.quote:Op maandag 23 mei 2022 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
McDonalds weg, Starbucks weg. Straks geen wifi meer in Rusland.
Reken daar in jou geval maar niet op.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op gratis af te halen grietjes.
Jouquote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Reken daar in jou geval maar niet op.
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
Niet zo gek dat ze een volwassen man met winegums verdacht vinden
Dit gaat morgen helemaal mis zoquote:Op maandag 23 mei 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn post in NWS gaat viraal.
Het was niet eens een grappige post.
Gekeken, ik kan je post helaas geen like geven.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn post in NWS gaat viraal.
Het was niet eens een grappige post.
Groot gelijkquote:Op maandag 23 mei 2022 19:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Gekeken, ik kan je post helaas geen like geven.
we roddelen hier WELquote:Op maandag 23 mei 2022 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Groot gelijk
Ik had wel een like van Mexicanobakker, dat zegt genoeg
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
RotterdamGoden
Eindelijk een keertje positief.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:26 schreef Caland het volgende:
De treinen in België hebben wel gewoon overal stopcontacten in de tweede klasse
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000 @:capuchon_jongen
De tijd vliegt.quote:Je premium account (abo) verloopt op 31-05-2022 00:00. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Dank makker!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:56 schreef MC-M het volgende:
Wij, van de VBL SC, wensen @:GurneyIsBestOke een goede vlucht toe.
Houd ons, en specifiek @:3rr0r voor de rijen op Schiphol, maar op de hoogte.
Moet hij weten toch.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag verlengen. Kan @:danny weer pizza bestellen.
@:de_boswachter
Elk half jaar nieuwe servers genotquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga hem vanavond ook kijken, de hype is bijzonder. Verwacht een gigantische twistquote:
Heb je je airpods nog?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:40 schreef Caland het volgende:
Deze eerste nacht, man die boven de pub woonde waar alleen Feyenoorders voor stonden gooide zijn hele huisraad naar beneden omdat hij niet kon slapenWerd gearresteerd door de politie die naar boven klom. Vervolgens gratis bier en drank in de nacht bij zo’n straatcorner omdat ze het zo tof vinden dat er voetbaltoeristen zijn.
Balkangenot.
Simkaartje gescoord zo te zienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:40 schreef Caland het volgende:
Deze eerste nacht, man die boven de pub woonde waar alleen Feyenoorders voor stonden gooide zijn hele huisraad naar beneden omdat hij niet kon slapenWerd gearresteerd door de politie die naar boven klom. Vervolgens gratis bier en drank in de nacht bij zo’n straatcorner omdat ze het zo tof vinden dat er voetbaltoeristen zijn.
Balkangenot.
Welke kroeg?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:40 schreef Caland het volgende:
Balkangenot.
Meduza, zitten al een paar dagen de meeste Feyenoorders. Maar ik vind hem erg duur voor de balkan. 400-450 lek voor een half litertjequote:
Dank. En nee, ik heb vodafonegodenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Simkaartje gescoord zo te ziengeniet ervan
Stukje huismerk Lidl. Best te vreten overigens.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vertel ons er alles over maat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank makker!
Eerst gewoon nog werken en stressvol mijn vlucht blijven checken. Zodra ik mijn pintje in Londen in alle rust kan opdrinken komt het wel goed
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje huismerk Lidl. Best te vreten overigens.
Akkoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vervelende man.
Graag dit gifje niet meer posten
Ben eigenlijk nog steeds wel blij dat we in Nederland lekker conservatief zijn, dus gewoon 18 clubs, iedereen tegen elkaar en afgelopen doen. Ja oké de play-offs, maar die hebben absoluut waarde in het voor de middenmoot interessant houden van de competitie dus ben daar ook wel voorstander van (alhoewel de finales over één wedstrijd spannender zou zijn).quote:
Dankjequote:
Lekker wat halve liters zonder schuimkraag wegroeien. Erg mooi.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vlucht van Londen naar Tirana is al met 3 uur vertraagd als het goed is![]()
Geen zorgen dat ik mijn aansluiting mis dus. Lekker avondje rondhangen in Londen.
Jammer dat die halve liters zonder schuimkraag daar het viervoudige gaan kosten ten opzichte van Tirana. Ach ja. Nog altijd een stukje goedkoper dan de hele boel omboeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker wat halve liters zonder schuimkraag wegroeien. Erg mooi.
Ach Londen is een schitterende stad waar die paar prijzige halve liters het meer dan waard zijn. Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat die halve liters zonder schuimkraag daar het viervoudige gaan kosten ten opzichte van Tirana. Ach ja. Nog altijd een stukje goedkoper dan de hele boel omboeken.
Moet allemaal heel vreemd lopen wil ik niet morgen in Tirana komen, maar goed ik zag ook gifjes van Lucille Werner vandaag langskomen.
Dit is wel erg hoog.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Better Call SaulPlan and Execution(s06e07 - 2022)9.9crime, drama0n/aBob Odenkirk, Jonathan Banks, Rhea SeehornJimmy and Kim deal with a last-minute snag in their planDit is een serie.9.2
@:scrummie @:ggmm
mwa ben er niet kapot van dat laatste seizoen tot nu toequote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Better Call SaulPlan and Execution(s06e07 - 2022)9.9crime, drama0n/aBob Odenkirk, Jonathan Banks, Rhea SeehornJimmy and Kim deal with a last-minute snag in their planDit is een serie.9.2
Ik ga meteen na de Sjiero kijken!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb hier heel heel heel erg veel zin in vanavond.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Nu nog niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb hier heel heel heel erg veel zin in vanavond.
De rest van de seizoenen vond je wel leuk dan? Want ik vind eigenlijk dat ze min of meer hetzelfde doen alleen dan nog een niveautje hoger.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa ben er niet kapot van dat laatste seizoen tot nu toe
Ik bedoelde dat ik er nu al heel heel heel veel zin in heb om het vanavond te kijken. Excuses, ik zal het de volgende keer iets duidelijker opschrijven.quote:
same old same old ja, best leuk maar niet meer dan dat, geen verrassingen, denk dat Bob er wat hartaanval puntjes bij heeft gekregen, 7 - 7,5 lijkt me redelijkerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De rest van de seizoenen vond je wel leuk dan? Want ik vind eigenlijk dat ze min of meer hetzelfde doen alleen dan nog een niveautje hoger.
Hij heeft die hartaanval alleen maar gekregen zodat de serie goed beoordeeld zou worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
same old same old ja, best leuk maar niet meer dan dat, geen verrassingen, denk dat Bob er wat hartaanval puntjes bij heeft gekregen, 7 - 7,5 lijkt me redelijker
een 7 zou ik persoonlijk vrij krankzinnig vinden want ik vind dit één van de beste serieseizoenen ooit, maar dat blijft subjectief natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
same old same old ja, best leuk maar niet meer dan dat, geen verrassingen, denk dat Bob er wat hartaanval puntjes bij heeft gekregen, 7 - 7,5 lijkt me redelijker
Op de set zelfs.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist niet eens dat ie een hartaanval heeft gehad.
Wat een belachelijke reden.
Ja das het vervelende, vlieg via Lutonquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ach Londen is een schitterende stad waar die paar prijzige halve liters het meer dan waard zijn. Veel plezier.
Ik probeer mijzelf even te onthouden van wat voor gevoel dan ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben dus retezenuwachtig voor vanavond.
Ik vind die suggestie van @Tarado heel erg irritant!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op de set zelfs.
Maar dat doet niets met mijn cijfer nee.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer mijzelf even te onthouden van wat voor gevoel dan ook.
Ik voel me ook even in mijn eerst als recensent aangetast terwijl ik op dat vlak toch niet de eerste de beste ben. Ik heb talloze reviews geschreven en heel veel voor de Frontpage betekend in het verleden.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind die suggestie van @:Tarado heel erg irritant!
dat imdb cijfer is natuurlijk absurdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind die suggestie van @:Tarado heel erg irritant!
@Vasion?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voel me ook even in mijn eerst als recensent aangetast terwijl ik op dat vlak toch niet de eerste de beste ben. Ik heb talloze reviews geschreven en heel veel voor de Frontpage betekend in het verleden.
Dan ben je bijna twee uur kwijt om heen en weer naar het centrum te gaan. Erg jammer.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja das het vervelende, vlieg via Lutondaar is echt niks te beleven.
Dat bepaal jij toch niet. Er zijn veel mensen die het schijnbaar heel erg goed vinden. Al mag je het natuurlijk raar vinden dat ze niets met de mening van Tarado van het FOK!forum doen, daar ben je vrij inquote:
Dat bepaal ik wel, ik vind het een absurd cijfer, jij kan dan weer bepalen dat je die 9.9 terecht vindtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Er zijn veel mensen die het schijnbaar heel erg goed vinden. Al mag je het natuurlijk raar vinden dat ze niets met de mening van Tarado van het FOK!forum doen, daar ben je vrij in.
ik vind van niet, ben van mening dat Better Call Saul samen met Breaking Bad de beste serie is die ik ooit heb gezien en dat is geen vreemde mening. Staan eenzaam helemaal rechts van de curve.quote:
Bruin brood kipfilet belegen kaas kiwi sinaasappelquote:
Ik moet nog kijken dus ik weet het nog niet. Maar oke, je mag inderdaad prima vinden dat het een absurd cijfer is, zou het wel fijn vinden als je er niet van die rare redenen bij bedenkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel, ik vind het een absurd cijfer, jij kan dan weer bepalen dat je die 9.9 terecht vindt
Ik weet gewoon erg goed wat ik kan gaan verwachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt die aflevering helemaal nog niet gezien
OK die moet ik nog zienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de aflevering van vandaag he, niet voor het hele seizoen
Dit is humor voor proleten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:picommp @:caland de nieuwe Rolf is uit.
3 heeft ook een 9.7.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En het zijn 'maar' 2.625 stemmen. De 9.9 zal wellicht nog kunnen dalen
Mijn review volgt vanavond, ik heb er als het goed is alle tijd voor dus ik ga een uitgebreid verslag neerpennenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook een paar 9.7. We wachten op de DALING van 9.9 naar 9.7 allen.
Als je denkt dat bij een 9,1-9.9 alles moet kloppen begrijp je het toch niet heel ingewikkelde cijfersysteem niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:47 schreef Coco het volgende:
Beoordelingen boven de 9 vertrouw ik niet.
Dan moet echt alles kloppen en dat heeft in de historie alleen SS Doomtrooper voor elkaar gekregen.
Het blijven natuurlijk altijd meningen maar net als cijfers over restaurants van andere eters neem ik cijfers over series van andere kijkers niet bijzonder serieus, maar zulke hoge cijfers wekken verwachtingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:47 schreef Coco het volgende:
Beoordelingen boven de 9 vertrouw ik niet.
Dan moet echt alles kloppen en dat heeft in de historie alleen SS Doomtrooper voor elkaar gekregen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:56 schreef MC-M het volgende:
Wij, van de VBL SC, wensen @:GurneyIsBestOke een goede vlucht toe.
Houd ons, en specifiek @:3rr0r voor de rijen op Schiphol, maar op de hoogte.
quote:Amanda heeft haar Schiphol ervaring gevangen in een Tiktok video. Opgehoopt als sardientjes stond ze maar liefst zes uur in de rij voor de beveiligingscontrole. Amanda zag volgens haar video twee 'fights' uitbreken vanwege voordringers. "Get me out of here", schrijft ze in alle wanhoop. Gelukkig werden er na vijf uur wachten wel wat stroopwafels en flesjes water uitgedeel
quote:
6 uur. VOOR NIKS. En je koffer weg.quote:Colette Scheurwater heeft vandaag bijna zes uur in de rij gestaan, maar zij was net te laat bij de gate. Scheurwater: "Als een kudde schapen stonden we daar. Zonder eten, zonder drinken en je kan niet naar de wc. Mijn hele lijf doet zeer van het staan." Haar koffer is wel meegevlogen naar haar vakantiebestemming in Egypte.
Ik doe met jullie mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:45 schreef MC-M het volgende:
@:kingroland, @:neef_wuppie en ik branden alvast een kaarsje voor @:gurneyisbestoke
Graag met pics.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dank makkers. Ik ben een halfuurtje eerder weggegaan van werk! Ik kom nú op Schiphol aan. Ik hou jullie op de hoogte van de derdewereldpraktijken die hier plaatsvinden.
Mensen die restaurants reviewen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk altijd meningen maar net als cijfers over restaurants van andere eters neem ik cijfers over series van andere kijkers niet bijzonder serieus, maar zulke hoge cijfers wekken verwachtingen.
moet m'n vrouw er ook straks droppenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dank makkers. Ik ben een halfuurtje eerder weggegaan van werk! Ik kom nú op Schiphol aan. Ik hou jullie op de hoogte van de derdewereldpraktijken die hier plaatsvinden.
Valt vandaag in ieder geval heel erg mee. Per terminal scheelt het überhaupt al.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
6 uur in de rij gestaan en slechts net te laat bij de gate aankomen is wel vreemd. Normaal ga je 2 tot 3 uur voor vertrek in de incheck/'bagage drop-off' rij staan. Door de berichten in het nieuws gaat men wat vroeger naar Schiphol neem ik aan. Maar deze mensen zijn dus bewust 6 uur vantevoren gegaan en alsnog vlucht gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
[..]
6 uur. VOOR NIKS. En je koffer weg.
Ach.
Als je vlucht zoveel is vertraagd kan je een claim indienen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Walgelijke praktijken hier. Ben er al bijna door en mijn vlucht inmiddels vertraagd, dus mag hier nu een uur of vier wachten!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Walgelijke praktijken hier. Ben er al bijna door en mijn vlucht inmiddels vertraagd, dus mag hier nu een uur of vier wachten!!
Proost!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor je dmquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
@:de_kraam kwam wat bozig over in het livetopic.
Ik hoop niet dat de wedstrijdspanning hem teveel wordt!
Stuurde @Wereldgozer jou nou een DM over het gedrag van @De_Kraamquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je dm
Ik vond een ban wat te ver gaan misschien de volgende keer
Zakjes tulpenbollen aan de bar verkopen is wel erg toeristischquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijke derdewereldpraktijken, het bierassortiment van Schiphol aan de buitenEUkant.
Brexit
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stuurde @:wereldgozer jou nou een DM over het gedrag van @:De_Kraam
Ik vind hier wat van.
Ik was even gehackt allen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
@:de_kraam kwam wat bozig over in het livetopic.
Ik hoop niet dat de wedstrijdspanning hem teveel wordt!
Ja, dat of amandelenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke gezonde snack suggestie heb je voor hem? Ik zeg handje walnoten.
Je hebt deze week al meerdere sauceijsenbroodjes op en een broodje kroket.quote:
Oké ik zal erop lettenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt deze week al meerdere sauceijsenbroodjes op en een broodje kroket.
Denk aan je gezondheid!
Tot morgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ja.quote:
Kip met doperwtenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schnitzel met aardappelen en groentenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schrijf je sauceijsenbroodjes als sauceijsenbroodjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt deze week al meerdere sauceijsenbroodjes op en een broodje kroket.
Denk aan je gezondheid!
Gebraden worst met aardappel en snijboontjesquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koekoek.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:57 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E07
9,4/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Nog een keer zo’n gekke score en ik overweeg het serieus om te gaan kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:57 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E07
9,4/10
Een 7 lijkt me wel genoeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:57 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E07
9,4/10
Ach, wees blij dat ie niet in de lucht stuk ging.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vliegtuigje stuk, twee uur vertragingen kapotte airco terwijl we al zitten
Toch nog rennen.
Bij sommige mensen is het glas altijd halfleegquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat ie niet in de lucht stuk ging.
Welk cijfer had de zuster, pics?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebraden worst met aardappel en snijboontjes
Rijst/Kip/Sate met uitjesquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben al een week thuis.quote:
1-3 over 90 minuten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef raptorix het volgende:
Ik zet in op 1-3 voor Feyenoord in de verlenging na ene 1-1 normale speeltijd
2014 al gestopt met roken. Qua alcohol heb je het goed.quote:
Lekker man, hoop dat je het volhoud, weet uit eigen ervaring dat het allemaal niet zo makkelijk is, moeten we eens onder genot van biertje besprekenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
2014 al gestopt met roken. Qua alcohol heb je het goed.
Ha ha. TNXquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lekker man, hoop dat je het volhoud, weet uit eigen ervaring dat het allemaal niet zo makkelijk is, moeten we eens onder genot van biertje bespreken
Eerst even Cup ophalen, vanuit Amsterdam toch stukje ontwikkelingsamenwerkingquote:
Solliciteren naar longkanker, erg onverstandig.quote:
Doet me denken aan dit liedjequote:
Johquote:
Ook in Belgenland heelgekendquote:
ik heb het ook gezien, goeie aflevering, 8/10quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geland, Better Call Saul S6E7 gekeken en mijn review neergepend
9/10 (een absurd cijfer @:tarado)
Met vallen en opstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij was toch al enige tijd gestopt met alcohol?
Like gezetquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:38 schreef maxi-mus het volgende:
@:zipportal zet fantast @:poepz0r schaakmat in het HBO MAX topic.
Ik hoop maar dat @Tarado dit cijfer niet te hoog vindt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:46 schreef Scrummie het volgende:
Prehistoric PlanetCoasts(s01e01 - 2022)9documentary, history0n/aA pregnant& Tuarangisaurus is in distress and her young calf can sense it as she travels waters that are home to the ocean's deadliest predatorsUitstekend8.5
Absurd hoogquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat @:tarado dit cijfer niet te hoog vindt.
Er zal ook wat sympathie meespelen omdat die beesten inmiddels uitgestorven zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zal ook wat sympathie meespelen omdat die beesten inmiddels uitgestorven zijn.
Link?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is gewoon direct overgeschreven van mijn review
dat ga ik sowieso niet kijken dus kan het ook niet beoordelenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel tijd om @Dr.Mikey te beantwoorden, maar niet om ons een smakelijk eten te wensenquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De 'ik ga lunchen' act stopt hier. Erg jammer.
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel tijd om @:Dr.Mikey te beantwoorden, maar niet om ons een smakelijk eten te wensen
Op het kantoor eet ik niet stipt om 1200quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De 'ik ga lunchen' act stopt hier. Erg jammer.
Normaal gesproken zeg ik welterusten. Maar ik hoop dat je de wedstrijd nog haalt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga speciaalbier drinken
@:neef_wuppie @:lenny_leonard
Als je maar wel van je banaan geniet zo.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het kantoor eet ik niet stipt om 1200
Sorry
Toch mooi? Als het meeste waar je je druk om kan maken in het leven is dat er genoeg bananen zijn op je werk?quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je maar wel van je banaan geniet zo.
Nee ik zie die post terug en vind het oprecht leuk om te lezen hoe ongegeneerd blij ik toen was. Gebeurt als Feyenoorder gewoon niet zo vaak. Sorry.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:33 schreef GGMM het volgende:
Oei iemand is pissig omdat ik z'n genante post benoemde
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik zie die post terug en vind het oprecht leuk om te lezen hoe ongegeneerd blij ik toen was. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |